• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.


    Tinychat^^
    Complicated lied

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wie verveelt zich nog meer? *Raises her hand* LOL


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hoi, laatste dag thuis D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Waar ga je heen?


    Bowties were never Cooler

    Nergens. Ghehe, nee we hadden een verlengde paasvakantie. Tot en met nu dus.

    Morgen mijn rapport. Het wordt een hel, ze gaan me lange preken geven, dat ik 0.6 omlaag ben gegaan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dat valt toch wel mee? Ik zit nu in mijn pww, dus en ik ben nou niet echt zeker of het een goede of slechte week wordt


    Bowties were never Cooler

    Je kent mn ouders niet, ze gaan serieus flippen. Ik heb geluk dat er volgende week familie komt vanuit Indonesië, anders kreeg ik alles naar me toegesmeten. Mijn haar wordt weer eens blondachtig. kijk dan Mijn haar is zwart, maar ik had het twee jaar geleden gebleekt, maar nu lijkt het nog blonder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hoe komt dat dan ineens zo bleek? Ik weet dat mijn haar uti zichzelf van donker bruin naar rossig lichtbruin veranderd in de zon, maar van zwart naar blond is een beetje extreem.


    Bowties were never Cooler

    Ik had 't twee jaar gebleekt/geverfd in highlights, nu is de bovenkant van mijn haar al zwart, maar de onderkant blondig. Ik schrok er net zelf ook van, ik wist niet dat het zo blond was .__.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    haha, uitgroei. Ja ik snapte het al neit helemaal, want ik dacht dat je het terug zwart had geverft.


    Bowties were never Cooler

    Dat mag nooit van mijn ouders (cat). Het liefst heb ik nu gewoon een paarse dip-dye of paarse highlights, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou het ofwel donkerder bruin of wel rossiger willen verven, maar ik kan me er gewoon neit toe brengen en daarbij zwem ik 4 uur per week, dus ik het binnen de kortste keren groen ofzo.


    Bowties were never Cooler

    Kom ik er nu doodleuk via mn vrienden achter dat we een SO AK hebben morgen. Ik wist helemaal niets D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    oops...


    Bowties were never Cooler

    Maar ik was vorige week ziek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dan zou ik dat zeggen, maar toch voor de zekerheid maar wat leren


    Bowties were never Cooler