• Nou lekker is dat
    nu blijkt de jongen die ik leuk vond mij dom vindt
    dat zei hij tegen een collega van me
    en hij zei ook tegen haar dat als ie met me praat, dat ie het gevoel heeft alsof ie met een 3-jarige praat
    nu is ie egt te ver gegaan :@:@:@:@:@

    Nah, wat een zak!!

    `Hoezo gaat hij te ver? :X

    Nou, wat een klootzak. Als het voelt alsof hij met een 3-jarige praat, waarom praat hij dan überhaupt met jou? -.-

    We gaan hem inelkaar slagen(A)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Uncommon schreef:
    `Hoezo gaat hij te ver? :X

    Hij vindt me tog dom ??
    Hoe zou jij het vinden als iemand zegt dat je dom bent ?? O.o

    Ignore the stupid asshole. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Cha schreef:
    (...)
    Hij vindt me tog dom ??
    Hoe zou jij het vinden als iemand zegt dat je dom bent ?? O.o

    Dat mag hij toch vinden ? =x
    Sommige mensen vinden je nou niet altijd leuk ;x
    -niet aanvallend bedoeld-
    het is wel jammer voor je dat jij hem leuk vind , maar als hij zo denkt dan denkt ie zo x,x
    Of ben ik de enige die er zo half tegenaankijkt? :X

    Uncommon schreef:
    (...)
    Dat mag hij toch vinden ? =x
    Sommige mensen vinden je nou niet altijd leuk ;x
    -niet aanvallend bedoeld-
    het is wel jammer voor je dat jij hem leuk vind , maar als hij zo denkt dan denkt ie zo x,x
    Of ben ik de enige die er zo half tegenaankijkt? :X


    Maar je moet niet gaan zeggen van ;'als ik met haar praat , praat ik precies tegen een 3-jarige' alé ja, da vind ik erover gaan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Represent schreef:
    (...)

    Maar je moet niet gaan zeggen van ;'als ik met haar praat , praat ik precies tegen een 3-jarige' alé ja, da vind ik erover gaan.

    Nja,... Als hij dat zo aanvaart, vind ik dat ie dat best mag zeggen. Ja oke, het gaat misschien wat ver - en het is niet leuk voor haar - Maar dan nog, het blijft zijn mening, ookal drukt hij hem dan wel hard uit =x

    Uncommon schreef:
    (...)
    Nja,... Als hij dat zo aanvaart, vind ik dat ie dat best mag zeggen. Ja oke, het gaat misschien wat ver - en het is niet leuk voor haar - Maar dan nog, het blijft zijn mening, ookal drukt hij hem dan wel hard uit =x

    ik vind gwn dat je dat soort dingen niet moet zeggen, ook al vind je dat
    zoiets zeg je gwn niet

    Hij zegt dat niet echt aardig nee. Het is inderdaad gewoon zijn mening. Maar ik zou zeggen, ga eens met hem praten. En blijf dan kalm. En zeg gewoon dat je gehoord hebt wat hij van jou vind. En vraag hem wat hijd an zo erg aan jou vind. Probeer hem te overtuigen dat jij ook nog wel kanten hebt die hij misschien niet heeft gezien. En als hij je neit accepteerd, zeg dan dat hij dan gewoon niet met je moet praten. Dat lijkt me veel gemakkelijker.

    Succes. ik zou alleen neit boos op hem gaan worden of uitschieten, daar schiet je niets mee opp.

    OMG! Wat een eikel! Dat hij zoiets zegt en dan nog wel achter je rug, zegt al genoeg over hem! Kop op, hij verdient jou niet!

    Ik vind het vooral zielig van 'm dat ie het niet gewoon in your face zegt. En trouwens, als ie je niet leuk vind, laat hem lekker links liggen. Er zijn veel leukere jongens hier op de wereld.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Felicitous schreef:
    Ik vind het vooral zielig van 'm dat ie het niet gewoon in your face zegt. En trouwens, als ie je niet leuk vind, laat hem lekker links liggen. Er zijn veel leukere jongens hier op de wereld.

    ik snap ook niet wat ik ooit in die jongen heb gezien
    ik wil niks meer met hem te maken hebben

    Wat een zak!


    Never run out of reasons to smile...