• 'Om de bewoners van Panem eraan te herinneren dat de macht van het Capitool oneindig is, zullen er dit jaar opnieuw vier tributen per district de Arena ingaan.’
    De meningen over de vierde Kwartskwelling zijn verdeeld, vooral in de armere districten. Het is vijftig jaar geleden al gedaan en dus saai, onorigineel. De één is verontwaardigd dat er opnieuw dubbel zoveel gezinnen worden verscheurd, de ander is alleen maar blij dat het Capitool geen ergere martelingen heeft bedacht. In de beroepsdistricten ontstaan kleine opstootjes uit protest tegen het gebrek aan spektakel, maar dat maakt allemaal niets uit. De Spelen draaien immers om het vermaak van het Capitool… en dat vindt het prachtig.
    De inwoners van het Capitool weten namelijk wat de mensen uit de districten niet weten: vijftig procent van de tributen van de honderdste Hongerspelen is niet menselijk.


    Twee van de tributen van elk district zijn mutilanten, gecreëerd door de Spelmakers om de 100e Hongerspelen onvergetelijk te maken. Dit wordt pas aan het publiek in de districten bekend gemaakt wanneer de tributen de Arena ingaan, om te voorkomen dat die te weten komen dat ze omringd zijn door monsters. Het is de bedoeling dat je een tribuut, een mentor of een stylist aanmaakt. De mutilanten worden ook gewoon gespeeld, aangezien die zelfstandig denken. Alle uitleg staat in de story.



    Regels
    • Maximaal twee tributen per persoon, dit is dan een jongen en een meisje of een mens en een mutilant. Je mag dan wel nog een mentor of stylist aanmaken.
    • Ik wil geen perfecte personages en om die te voorkomen, wil ik graag dat
    je het lijstje voor je rol uitgebreid invult en niet steeds twee kenmerken noemt.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan. Onvolledige rollen tellen ook als reservering.
    • Ik wil posts van minstens vier regels. Inspiratiegebrek hebben we allemaal wel eens, meld dat dan in het topic, dan proberen we je te helpen. Ook met writersblok blijft het minimum trouwens gelden. Je wordt natuurlijk niet meteen uit de RPG gegooid als je een keer wat woorden te weinig hebt, maar we spreken je er wel op aan.
    • Off-topic tussen [haakjes.]
    • 16+ is toegestaan, maar hou er wel rekening mee dat er overal camera’s hangen. Dit is vooral zo in de Arena maar ook al in het Trainingscentrum.
    • Ruzie tussen personages is natuurlijk prima, maar als er problemen tussen users zijn, vecht het dan niet in het topic uit.
    • Wanneer je langer dan een week niet reageert, kan je personage gedood worden door tributen en Spelmakers, tenzij je dit gemeld hebt.
    • Als een Spelmaker commentaar geeft op iets dat jij doet – dat kan een one-liner zijn of een onrealistische zet van je personage – dan luister je daarnaar. Als je het niet eens bent mag je natuurlijk best reageren, maar de Spelmakers hebben in principe het laatste woord.
    • We beginnen bij 12 ingevulde tributen/mutilanten. Daarna kan je nog inspringen tot ze de Arena ingaan. Rollen die dan nog vrij zijn, worden Doe’s.
    • De tributen komen pas achter het bestaan van de mutilanten wanneer de Spelmakers aangeven dat dit mag. Tot die tijd heb je het niet door, geen uitzonderingen.
    • Als je jouw personage iets wil laten doen dat effect heeft op andere spelers, overleg je dat eerst met de Spelmakers.
    • Alleen de Spelmakers openen nieuwe topics. Als er geen Spelmaker online is, opent degene die het laatst gepost heeft.
    • Wees een beetje realistisch. Er zit geen volautomatisch geweer in de Hoorn en je personage kan niet eeuwig zonder slaap.



    District een – Luxeartikelen
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - Dwigt Bradwick - xAnneS (mutilant)
    - Elouisiana ‘Louise’ Stayfield - xAquamaris (mens)
    - Kelcy Clarcke - DxSalvatore (mutilant)

    District twee – Wapens en mijnbouw
    Mentor:
    Stylist: Mirna Delissa Growenfields - Nyan

    Tributen:
    - Josh Matthew Sky - ZiamStorason (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Ella Grace Swinton - Somesley (mens)
    - Valerie McRyan - Mirare (mutilant)

    District drie – Elektronica
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    -
    - Maria-Louise Elisabeth Clavier - Nyan (mens)
    - Jane Doe (mutilant)

    District vier – Visserij
    Mentor: Lily-Rose Major - xAquamaris
    Stylist:

    Tributen:
    - Orlando Dan Howland - WindySky (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Samantha Jade Carter - xVitae (mens)
    - Lyadan Scarlett Fainne Donovan - Deceiver (mutilant)

    District vijf – Medisch onderzoek (ook genetica valt hieronder)
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - Ethan Canaway - aquafresh (mutilant)
    -
    -

    District zes – Transport
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    - John Doe (mutilant)
    -
    - Jane Doe (mutilant)

    District zeven – Hout en papier
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Ian Camden Woods Essylt (mens)
    - Levi Thomas Authum - Nyan (mutilant)
    - Mirany Erin Archer - Mirare (mens)
    -

    District acht – Textiel en kleding
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    -
    -
    - Jane Doe (mutilant)

    District negen – Graan
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Amélie 'Am' Brooks - Talpa (mens)
    -

    District tien – Vee
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    - John Doe (mutilant)
    - Clarissa Fain Jonesy - Essylt (mens)
    - Jane Doe (mutilant)


    District elf – Landbouw
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    -
    - Clare Lanea Beleforth - JustMeanXx (mens)
    - Jane Doe (mutilant)

    District twaalf – Steenkool
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    -
    - May-Belle Delaine - xAnneS(mens)
    -

    Begin
    We beginnen op de dag van de interviews. Die zijn pas 's avonds, dus je hebt nog een dag om je medetributen te leren kennen en eventueel een bondgenootschap te sluiten. De tributen gaan de dag na de interviews de Arena in, dat zal ergens in de middag zijn. Inspringen kan nog totdat de tributen de Arena ingaan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 19:36 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oh, en Rose? De rollenstory is bij lange na niet compleet, maar voor zover ik kan vinden kan ík hem niet wijzigen. Weet je zeker dat je mij (en de andere spelmakers) als co-auteur toegevoegd hebt? Aan het begin van de story staat ook alleen: Door: Mirare.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    aquafresh schreef:
    Ik ben nog steeds vrij


    je kan Ethan wel naar Ella sturen?


    To love is to destroy.

    Somesley schreef:
    (...)

    je kan Ethan wel naar Ella sturen?


    [Scarlett is ook nog vrij ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (iemand voor Mari of Levi?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (iemand voor Mari of Levi?)


    [Scarlett?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (is goed ,stuur haar maar op iemand af :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Waar is Levi?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (bij het bijl werpen :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Josh Matthew Sky || D2

    Ik hak het hoofd van een van de oefenpoppen eraf met een bijl. Dit is saai. Ik besluit naar het meswerpen te gaan. Ik moet toegeven dat het niet mijn sterkste punt is, en mijn plan vooral was om zoveel indruk te maken dat de rest echt bang voor me is. Met meswerpen gaat dat dus eigenlijk niet lukken, maar toch ga ik het doen. Ik doe het best wel slecht. Twee van de drie keer raak. Ik blijf gooien, tot ik het een beetje onder de knie heb. Daarna ga ik voor de lol naar het zwaardvechten. Gewoon ven mensen bang maken. Ik hak wat koppen eraf als ik merk dat dit ook beste wel saai is. Ik wil iets leukers gaan doen. Speerwerpen zou op zich nog wel eens van pas kunnen komen. Ik grijns. Van velen hier zou ik best wel kunnen winnen. Misschien iets te hoog gegrepen maar toch... De troep bestaat deze keer uit twaalf kinderen. Ik baal daarvan. Met zijn zessen kan je tenminste nog een beetje snel vooruit komen. Misschien moet ik er gewoon een paar afslechten voor het echt leuk begint te worden. Ik gooi een speer precies goed voor de eerste keer. BAM!

    [iemand Josh meeten?]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:04 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Somesley schreef:
    (...)

    je kan Ethan wel naar Ella sturen?


    (is goed, dan doe ik dat wel )

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 18:39 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    aquafresh schreef:
    (...)

    is goed, dan doe ik dat wel (:


    (Kan ik Josh daar dan ook heen sturen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik vind het goed.]


    To love is to destroy.

    Ethan Canaway - district 5

    Ik liep een beetje verveeld bij de wapens, ik had bijna wel elke wapen opgepakt. Ik had er beetje mee rondgezwaaid en toen had ik het weer teruggelegd. Ik zuchtte. Ik pakte een grote zandsak en sleepte het met me mee. Ik ondersteunde het met mijn rug en haalde diep adem. Ik schoof mijn voet naar achteren en boog een beetje voorover voor wat evenwicht. Ik deed snel een paar stappen naar voren en gooide het met al mijn kracht naar voren. Het suisde door de lucht en het kwam hard tegen de doel aan. Ik grijnsde en rolde even met mijn schouders.
    Ik keek naast me en zag daar een meisje staan, ze had ook een zandzak in haar handen. Ze had een geconcentreerde blik in haar ogen en toen gooide ze de zandzak over haar hoofd. Ze had best wel kracht in haar lichaam, dat zou je eigenlijk niet verwachten. Ze glimlachte toen ze zag dat het best ver was gekomen.
    Ik liep naar haar toe en keek haar aan.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 18:42 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Kelcy Clarcke

    Ik ademde diep in, en liep naar het speerwerpen. Hét grote onderdeel waarin ik op z'n zachts gezegd in faalde. Ik wreef even in mijn handen en pakte de speer. Josh stond drie meter van me vandaan en ik had het gevoel dat hij en alle anderen me in stilte uitlachten. Ik haalde uit met al mijn kracht. Een meter ernaast gegooid.
    'Verdomme.' siste ik. Ik voelde dat mijn hoofd rood werd. Ik liep weg bij het speerwerpen en ging in een hoekje een poging doen om een vuurtje te maken. Ik zuchtte, zo kreeg ik nooit een bondgenoot. Wie wou nou het stille, verlegen, niet-speerwerpende mutilantmeisje?


    Because I love him, do I need another reason?

    [@aquafresh wil je niet mijn personage besturen? c:]


    To love is to destroy.