• 'Om de bewoners van Panem eraan te herinneren dat de macht van het Capitool oneindig is, zullen er dit jaar opnieuw vier tributen per district de Arena ingaan.’
    De meningen over de vierde Kwartskwelling zijn verdeeld, vooral in de armere districten. Het is vijftig jaar geleden al gedaan en dus saai, onorigineel. De één is verontwaardigd dat er opnieuw dubbel zoveel gezinnen worden verscheurd, de ander is alleen maar blij dat het Capitool geen ergere martelingen heeft bedacht. In de beroepsdistricten ontstaan kleine opstootjes uit protest tegen het gebrek aan spektakel, maar dat maakt allemaal niets uit. De Spelen draaien immers om het vermaak van het Capitool… en dat vindt het prachtig.
    De inwoners van het Capitool weten namelijk wat de mensen uit de districten niet weten: vijftig procent van de tributen van de honderdste Hongerspelen is niet menselijk.


    Twee van de tributen van elk district zijn mutilanten, gecreëerd door de Spelmakers om de 100e Hongerspelen onvergetelijk te maken. Dit wordt pas aan het publiek in de districten bekend gemaakt wanneer de tributen de Arena ingaan, om te voorkomen dat die te weten komen dat ze omringd zijn door monsters. Het is de bedoeling dat je een tribuut, een mentor of een stylist aanmaakt. De mutilanten worden ook gewoon gespeeld, aangezien die zelfstandig denken. Alle uitleg staat in de story.



    Regels
    • Maximaal twee tributen per persoon, dit is dan een jongen en een meisje of een mens en een mutilant. Je mag dan wel nog een mentor of stylist aanmaken.
    • Ik wil geen perfecte personages en om die te voorkomen, wil ik graag dat
    je het lijstje voor je rol uitgebreid invult en niet steeds twee kenmerken noemt.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan. Onvolledige rollen tellen ook als reservering.
    • Ik wil posts van minstens vier regels. Inspiratiegebrek hebben we allemaal wel eens, meld dat dan in het topic, dan proberen we je te helpen. Ook met writersblok blijft het minimum trouwens gelden. Je wordt natuurlijk niet meteen uit de RPG gegooid als je een keer wat woorden te weinig hebt, maar we spreken je er wel op aan.
    • Off-topic tussen [haakjes.]
    • 16+ is toegestaan, maar hou er wel rekening mee dat er overal camera’s hangen. Dit is vooral zo in de Arena maar ook al in het Trainingscentrum.
    • Ruzie tussen personages is natuurlijk prima, maar als er problemen tussen users zijn, vecht het dan niet in het topic uit.
    • Wanneer je langer dan een week niet reageert, kan je personage gedood worden door tributen en Spelmakers, tenzij je dit gemeld hebt.
    • Als een Spelmaker commentaar geeft op iets dat jij doet – dat kan een one-liner zijn of een onrealistische zet van je personage – dan luister je daarnaar. Als je het niet eens bent mag je natuurlijk best reageren, maar de Spelmakers hebben in principe het laatste woord.
    • We beginnen bij 12 ingevulde tributen/mutilanten. Daarna kan je nog inspringen tot ze de Arena ingaan. Rollen die dan nog vrij zijn, worden Doe’s.
    • De tributen komen pas achter het bestaan van de mutilanten wanneer de Spelmakers aangeven dat dit mag. Tot die tijd heb je het niet door, geen uitzonderingen.
    • Als je jouw personage iets wil laten doen dat effect heeft op andere spelers, overleg je dat eerst met de Spelmakers.
    • Alleen de Spelmakers openen nieuwe topics. Als er geen Spelmaker online is, opent degene die het laatst gepost heeft.
    • Wees een beetje realistisch. Er zit geen volautomatisch geweer in de Hoorn en je personage kan niet eeuwig zonder slaap.



    District een – Luxeartikelen
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - Dwigt Bradwick - xAnneS (mutilant)
    - Elouisiana ‘Louise’ Stayfield - xAquamaris (mens)
    - Kelcy Clarcke - DxSalvatore (mutilant)

    District twee – Wapens en mijnbouw
    Mentor:
    Stylist: Mirna Delissa Growenfields - Nyan

    Tributen:
    - Josh Matthew Sky - ZiamStorason (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Ella Grace Swinton - Somesley (mens)
    - Valerie McRyan - Mirare (mutilant)

    District drie – Elektronica
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    -
    - Maria-Louise Elisabeth Clavier - Nyan (mens)
    - Jane Doe (mutilant)

    District vier – Visserij
    Mentor: Lily-Rose Major - xAquamaris
    Stylist:

    Tributen:
    - Orlando Dan Howland - WindySky (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Samantha Jade Carter - xVitae (mens)
    - Lyadan Scarlett Fainne Donovan - Deceiver (mutilant)

    District vijf – Medisch onderzoek (ook genetica valt hieronder)
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - Ethan Canaway - aquafresh (mutilant)
    -
    -

    District zes – Transport
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    - John Doe (mutilant)
    -
    - Jane Doe (mutilant)

    District zeven – Hout en papier
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Ian Camden Woods Essylt (mens)
    - Levi Thomas Authum - Nyan (mutilant)
    - Mirany Erin Archer - Mirare (mens)
    -

    District acht – Textiel en kleding
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    -
    -
    - Jane Doe (mutilant)

    District negen – Graan
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Amélie 'Am' Brooks - Talpa (mens)
    -

    District tien – Vee
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    - John Doe (mutilant)
    - Clarissa Fain Jonesy - Essylt (mens)
    - Jane Doe (mutilant)


    District elf – Landbouw
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    -
    - Clare Lanea Beleforth - JustMeanXx (mens)
    - Jane Doe (mutilant)

    District twaalf – Steenkool
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    -
    - May-Belle Delaine - xAnneS(mens)
    -

    Begin
    We beginnen op de dag van de interviews. Die zijn pas 's avonds, dus je hebt nog een dag om je medetributen te leren kennen en eventueel een bondgenootschap te sluiten. De tributen gaan de dag na de interviews de Arena in, dat zal ergens in de middag zijn. Inspringen kan nog totdat de tributen de Arena ingaan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 19:36 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Josh Matthew Sky

    De jongen stelt zich voor als Ian Woods. "Ik ben Josh Sky. District twee. Jij ook." Zeg ik. Ik grijns. Al die tatoeages zouden niks voor mij zijn. Mensen de ken dat mensen met tatoeages wild zijn ofzo. Ik wil niet dat mensen me zien zoals ik van de buitenkant ben. Mijn binnenkant, die moeten ze leren kennen. "Ik vind deze kwartskwelling stom. Het is gewoon hetzelfde!" Zeg ik om een gesprek op gang te brengen. Ik kijk om me heen. Een iemand van ons gaat dit overleven. De andere zevenenveertig kinderen gaan dood. Ook al ik weet da ik geen keuze heb, heb ik toch spijt dat ik ben gegaan. Ik wil deze kinderen allemaal niet vermoorden. Ian niet, de mensen van mijn district niet... Die familieleden kan ik dan nooit meer in de ogen kijken. Opeens zie ik naast de voordelen van winnen, ook de nadelen. Ik denk dat ik me gewoon mijn hele leven heb afgekeerd van de dingen die zouden gebeuren. Alleen de roem en rijkdom wou ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ga zo posten^^
    xVitae>>>Celebration]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [WindySky ---> SunnySpring]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Jongens, sorry sorry sorry! Ik heb het afgelopen week niet normaal druk gehad en kom daarom nu pas weer op Q D: Ik lees vanmiddag wel bij, nu naar Leiden]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ roooooooosjeeeeeeeee postpostpost!!!]


    Je croix a toi

    [Sorry jongens, ik had het superdruk deze week. Ik reageer morgen of overmorgen weer. Mijn vriendje is er nu.]

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 14:48 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ian Camden Woods
    'Ik ben Josh Sky. District twee. Jij ook'
    Ik glimlach beleefd in zijn richting. 'Aangenaam, Josh.' Dat laatste zal wel op mijn opmerking over het rennen slaan.
    Ik zie hem naar mijn tatoeages staren, vraag me af wat hij denkt.
    'Ik vind deze kwartskwelling stom,' Zegt hij, 'Het is gewoon hetzelfde.'
    Ik geloof niet dat ik het daarin met hem eens ben. 'Dubbel zoveel doden is niet hetzelfde.' Zeg ik zacht.
    Ik zie hoe hij mijmerend de zaal in kijkt. 'Is er iets?'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Clarissa Fain Jonesy
    'Wel, ik heb getraind, maar het leek me niet te lukken.' mompelt ze, al starend naar de rest van de tributen.
    'Weet je? Ik weet bijna zeker dat jij verder komt dan mij. Ik ben nooit echt in de natuur geweest en ik overleef het vast nog geen minuut daar." Murmelt ze.
    Ik snuif in een mengsel van minachting en amusement. 'Oh, alsof deze mensen ook maar enigszins overeen komen met koeien.'
    Een schamper lachje komt uit mijn mond. 'Geloof me, Mari. Ik kom nergens in die arena. Heb je me net niet bezig gezien?'

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:36 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ D: ]


    Je croix a toi

    JustMeanXx schreef:
    [ D: ]

    [?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ je gaat toch niet beweren dat dit topic nu al dood is hea? ]


    Je croix a toi

    [*HORRORGIL*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Maria-Louise Elisabeth Clavier
    'Oh, alsof deze mensen ook maar enigszins overeen komen met koeien.' zei ze en lachte even schamper ,waardoor ik even naar haar keek.
    'Geloof me, Mari. Ik kom nergens in die arena. Heb je me net niet bezig gezien?'vroeg ze en ik schudde mijn hoofd.
    "Nee ,ik heb er niet op gelet."zeg ik en begin wat met mijn vingers te spelen.
    "M-Misschien kunnen we bondgenoodscah vormen? Samen kunnen we wel verder komen ,niet?" vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Josh Matthew Sky
    'Dubbel zoveel doden is niet hetzelfde.' Zegt hij zacht, waardoor ik moet lachen.
    'Is er iets?' vraagt hij. Ik kijk op.
    'Tja, ik moest er gewoon aan denken dat er maar één kan winnen. Wat kan je nog meer behalve hard rennen?' Vraag ik om op een ander onderwerp te komen.
    Ik kijk de zaal nog eens rond. Trainen is voor mij een dagelijkse bezigheid, maar voor velen is het nieuw. Daardoor moet ik lachen.
    Dat is misschien wel gemeen, maar toch.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Clarissa Fain Jonesy
    'Nee, ik heb er niet op gelet.'Zegt ze, al frutselend met haar vingers. 'M-Misschien kunnen we een bondgenoodscah vormen? Samen komen we verder niet? Haar stem schudde, en ik schoot in de lag. Al proestend antwoordde ik haar. 'Ik heb geen idee wat een bondgenootscah is, maar een bondgenootSCHAP valt wel te sluiten, als je tenminste denkt mij uit te kunnen staan.' Alsof ik zat te wachten op een aanhangsel. Ik zou dat kind gewoon proberen af te schudden met mijn gemeenheid, stilheid, saaiheid, en bovenal sarcasme.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.