• Ik heb dus zojuist 3 vogeltjes bij m'n tekst laten zetten, maar nu zetten ze verschrikkelijk uit.. is dat normaal?
    De scherpe lijnen zijn namelijk al heel erg aan het vervagen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    Ik heb geen idee, om al mijn tattoos zijn goed en ze bleven het zelfde. Waarschijnlijk zal je even een weekje moeten wachten en dan kijken, zodat je altijd nog terug kan gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tattoos zwellen altijd op, vooral als het volledig zwart ingekleurd is, omdat het eigenlijk gewoon schaafwonden zijn en die zwellen ook. Na een paar dagen trekt het weer goed, als er korstjes op komen.


    Your make-up is terrible

    Jup, dat is normaal. ^^


    Take me to wonderland

    Geen idee, ik heb geen tattoo.


    Bad decisions make good stories.

    volgens mij ook normaal. ff weekje wachten en anders even laten zien.. na minimaal een jaar ofzo rekken ze uit. omdat je huid ook groeit, groeit het mee..


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Anarose schreef:
    Geen idee, ik heb geen tattoo.


    26 - 02 - '16

    Wat bedoel je met vervagen? Dat het een soort van zwarte troep wordt of dat het vegen zijn? Want ik weet nog dat ik me kapot schrok de dag nadat ik mijn tattoo had gezet, toen zag het er ook echt niet uit.


    Chaos is a ladder.

    Anarose schreef:
    Geen idee, ik heb geen tattoo.


    I still think of the guitar bible.

    Anarose schreef:
    Geen idee, ik heb geen tattoo.


    •*• Lululu •*•

    Waarom reageren al die mensen die geen tattoo hebben met het quoten van iemand anders die er geen heeft? Beetje nutteloos eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Bytheway, ik houd dit topic wel in de gaten. Want zelf wil ik ook graag een tattoo


    26 - 02 - '16

    Ze vraagt om mensen met ervaring. Als je geen tattoo hebt, waarom laat je dan überhaupt een bericht achter?

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 14:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lestranges schreef:
    Wat bedoel je met vervagen? Dat het een soort van zwarte troep wordt of dat het vegen zijn? Want ik weet nog dat ik me kapot schrok de dag nadat ik mijn tattoo had gezet, toen zag het er ook echt niet uit.


    Nou, dat de scherpe randen die ik had, flink aan het vervagen zijn.. en dat hij uitzet. Maar vanmorgen was m'n hele tattoo pikzwart haha.


    To infinity and beyond •

    Even een week in de gaten houden. Het kan ook zijn dat hij ontstoken is. Goed blijven smeren met bepanthen of calendula zalf. Als het nog steeds zo rommelig blijft sowieso terug naar de tattooshop zodat ze hem bij kunnen werken als hij genezen is. Goed vochtig houden met zalf is het belangrijkste!

    Hel schreef:
    Even een week in de gaten houden. Het kan ook zijn dat hij ontstoken is. Goed blijven smeren met bepanthen of calendula zalf. Als het nog steeds zo rommelig blijft sowieso terug naar de tattooshop zodat ze hem bij kunnen werken als hij genezen is. Goed vochtig houden met zalf is het belangrijkste!


    Op dit moment ziet hij er zo uit:


    To infinity and beyond •