• Oké, lang verhaal kort...
    Sinds gisteren is mijn beste vriendin mijn beste vriendin niet meer. We hebben wel afgesproken om normaal tegen elkaar te doen enzo, ons eigen leven te leven. Maar dat kon ik niet omdat ik haar nog elke dag op social media en Q tegenkwam. En daarom heb ik dus een nieuw profiel gemaakt. Eentje waar ik gewoon mezelf kan zijn, niet in iemands schaduw sta. Klink ik nu raar? Waarsschijnlijk wel. Maar ik hoop op Q wat nieuwe mensen te leren kennen... Gewoon, om ook eigen vrienden te maken... Sooo... Lopen hier nog eenhoornliefhebbende Random Lieve Goede praat personen rond?


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Uuhm.. Weet je beste vriendin nu niet dat jij dit bent, omdat zij ook op Quizlet zit?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom zou je een nieuw profiel maken omdat je ex-beste vriendin hier ook op zit? :p Maar goed, wat jij wil.
    Is het trouwens niet beter om een vriend(in) in het echte leven te zoeken?


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    Uuhm.. Weet je beste vriendin nu niet dat jij dit bent, omdat zij ook op Quizlet zit?


    Nee, dat weet ze niet. Ze kent dit account niet. En al weet ze het wel. Ik voel me er gewoon goed bij.


    If you had the chance to change your faite, would you?

    McDonagh schreef:
    (...)

    Nee, dat weet ze niet. Ze kent dit account niet. En al weet ze het wel. Ik voel me er gewoon goed bij.

    Nu weet ze het wel, want je hebt dit verhaal verteld, waardoor ze weet dat jij het bent. Dat bedoel ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Itami schreef:
    Waarom zou je een nieuw profiel maken omdat je ex-beste vriendin hier ook op zit? :p Maar goed, wat jij wil.
    Is het trouwens niet beter om een vriend(in) in het echte leven te zoeken?



    Omdat ik raar ben en dit voor mij gewoon fijn voelt x3


    If you had the chance to change your faite, would you?

    McDonagh schreef:
    (...)


    Omdat ik raar ben en dit voor mij gewoon fijn voelt x3

    Ok dan. :')


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nu weet ze het wel, want je hebt dit verhaal verteld, waardoor ze weet dat jij het bent. Dat bedoel ik.


    Ze is niet echt een typ dat op het forum ronddoolt. Anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan. En ik heb nu het idee dat ik als een enorme bitch overkom...


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Hi, I am Sam :D.
    Ik ben heel lief.


    No growth of the heart is ever a waste

    Welkom terug?
    Ik ben wel een lief en goed praatpersoon, denk ik. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hallo, ik ben Erieka.
    Een prettig gestoorde metalhead en kattenliefhebber. Ik ben dol op het drinken van thee en het schrijven van verhalen. :Y)


    26 - 02 - '16

    In dat geval stel ik mezelf ook maar even voor. ^

    Ik ben Kim.
    Een fan van teveel shows. Vaak te lui om te schrijven maar ik lees graag fanfiction. Ik luister graag muziek, het liefste rock maar ik luister eigenlijk alles wel. Ook vind ik tatoeages, fantasy en dieren heel leuk en ben ik altijd wel te vinden op Tumblr. (krul)


    Chaos is a ladder.

    'Sup, ik ben Suzanne, maar zeg maar Suuz (:
    Ik moet je teleurstellen, ik heb geen eenhoornobsessie. Mijn hart ligt bij de bomen.

    Boomboks (krul)


    From these ashes, I will rise

    Hoi, ik ben Claire, en ik ben ook raar. Ik ben geen eenhoornliefhebber.


    ars moriendi

    Ik hou van eenhoorns! Ik heb gehoord dat ze regenbogen poepen en natuurlijk zijn ze gewoon zo lief en hoornig. Oh ja en trouwens ik heet Tara en ben zeker raar en random sommige mensen zeggen zelfs dat ik lief ben en ik kan heel goed praten :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    bestaan eenhoorns echt ???? Dat wist ik niet ....... ik voel me nu dom ...................
    Okay even voorstellen : Dames en Heren ik ben FloppyFish !!! Dus ik praat graag en ben lief maar ik kan soms bijten dusjah..... Als je zin hebt stalk mij maar LOLO XD


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem