• Oké, lang verhaal kort...
    Sinds gisteren is mijn beste vriendin mijn beste vriendin niet meer. We hebben wel afgesproken om normaal tegen elkaar te doen enzo, ons eigen leven te leven. Maar dat kon ik niet omdat ik haar nog elke dag op social media en Q tegenkwam. En daarom heb ik dus een nieuw profiel gemaakt. Eentje waar ik gewoon mezelf kan zijn, niet in iemands schaduw sta. Klink ik nu raar? Waarsschijnlijk wel. Maar ik hoop op Q wat nieuwe mensen te leren kennen... Gewoon, om ook eigen vrienden te maken... Sooo... Lopen hier nog eenhoornliefhebbende Random Lieve Goede praat personen rond?


    If you had the chance to change your faite, would you?

    FloppyFish schreef:
    bestaan eenhoorns echt ???? Dat wist ik niet ....... ik voel me nu dom ...................
    Okay even voorstellen : Dames en Heren ik ben FloppyFish !!! Dus ik praat graag en ben lief maar ik kan soms bijten dusjah..... Als je zin hebt stalk mij maar LOLO XD

    Meen je dat serieus? Nee, eenhoorns bestaan niet. Het zijn en blijven mythische wezens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -Dubbelpost omdat ik een kneus ben-

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:39 ]


    ars moriendi

    FloppyFish schreef:bestaan eenhoorns echt ???? Dat wist ik niet ....... ik voel me nu dom ...................


    ars moriendi

    Hashirama schreef:
    Hi, I am Sam Emma :D.
    Ik ben heel lief.


    Some people are art and do art at the same time

    FloppyFish schreef:
    bestaan eenhoorns echt ???? Dat wist ik niet ....... ik voel me nu dom ...................
    Okay even voorstellen : Dames en Heren ik ben FloppyFish !!! Dus ik praat graag en ben lief maar ik kan soms bijten dusjah..... Als je zin hebt stalk mij maar LOLO XD


    From these ashes, I will rise

    Hashirama schreef:
    Hi, I am Sam Marie :D.
    Ik ben heel lief.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hiyaa, Julia hier.
    Ik ben redelijk apart, mensen noemen mij motorisch gestoord (but that's why everyone loves me *kuchkuch* not) - en een extreme Tumblr-addict. Luisterend oor als het nodig is - verder een praatgrage retard. (A)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hoi, ik ben Ilva. Meer valt er niet over mij te zeggen(:


    Food.

    Barnabas Collins. Negentien jaar oud en een mafketel. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hello, ik ben Loïs .
    En ik ben totaal niet goed in het vertellen over mezelf:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Goedsso ik weet niet wat er is gebeurt maar ditch de bitch, niet... Maby ziet ze dit staan enzo... Hmm Lastig als je der nog op school nog tegen komt en warschijnlijk de zelfde vrienden hebt, zoek leuke lieve mensjes op in je klas, je hebt altijd mij nog (H)

    Ik ben Larissa, noem me maar Riss, ik ben weird, hallo. :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Hello, ik ben Merel.
    Ik sta al 14 jaar op deze aardbol en weet verder niks over mezelf te vertellen. :Y)

    Senzafine schreef:
    Hello, ik ben Loïs Fenna.
    En ik ben totaal niet goed in het vertellen over mezelf:Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hallo, ik ben Dirkje aka. Parachutes. Hoi.
    Ook ik ben niet zo goed in het vertellen over mezelf. (': Maar mijn gastenboek staat altijd open. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)