• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Moeilijk...
    Ik denk dat de eerste of laatste je het best staan. :3


    Your make-up is terrible

    Omfg, ik zou mijn haar dus écht niet verven als ik jouw haar had! Als ik écht zou moeten kiezen, zou ik voor de eerste gaan.


    The odds are néver in our favor.

    De eerste c:


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    Moeilijk...
    Ik denk dat de eerste of laatste je het best staan. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De eerste C:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Laat ik zeggen hoe ik miijn kleur kies. :p
    Ik verf mijn haar in een kleur die ik mooi vind en als mijn kop er niet mee staat, dan heb ik pech, maar ik vind het nog steeds leuk want ik heb wel die awesome kleur in mijn haar. :p Dus als ik eruit zag zoals jou, dan deed ik ze waarschijnlijk alle drie wel. :p
    Ik vind de tweede dus mooi en in mijn ogen zou je er ook wel mee staan, maar het kan zijn dat mijn ogen retarded zijn.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:19 ]


    Take me to wonderland

    Ik ben bang dat het allemaal niet zo goed zal passen door je huidskleur, maar het zwart met die blauwe schijn zal waarschijnlijk wel de beste keuze zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou zeggen de eerste


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind stiekem de tweede echt heel stoer. Maar ik heb geen idee, ik ben niet zo goed in zo'n dingen.


    Bad decisions make good stories.

    Ik had een keer mijn haar in highlights gebleekt bij een andere kapper. Ging mijn eigen kapper zeiken dat bleken slecht voor je haar is. Dus dan denk ik toch dat de eerste het meest veiligst voor je haar is ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Pantheon schreef:
    De eerste c:


    Ex astris, sciencia

    Als je moet bleken, zou ik het zeker niet doen eigenlijk. Maar als je van nature donker haar hebt, moet je toch niet bleken voor dat eerste? Ik heb nog zwart met een blauwe schijn genomen en dat ging perfect, volgens mij zou dat donker blauw dus bij jou ook moeten gaan, maar ik ben natuurlijk geen kapper.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anarose schreef:
    Ik vind stiekem de tweede echt heel stoer. Maar ik heb geen idee, ik ben niet zo goed in zo'n dingen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste