• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerste of tweede.


    We need a bigger boat.

    Ik lief de kleur van de 3de gewoon :3
    Maar ik volg de rest, aangezien ik vermoed dat de eerste je het beste zal staan. Daarbij, ik doe gewoon altijd potje haarverf in m'n haar kwakken en zulke kleuren komen er bij mij haast altijd goed uit zoals het moet. Toch zeker de donkere kleuren (:

    Gehe behalve laatste keer :'D Twee weken geleden had ik er potje rood / mahonie achtig in gekwakt aangezien ik dat donkerblond beu gezien was en het weer eens mooi rood wilde, maar dat werd een veel te coole ombre aangezien ik het ruim een half jaar niet geverfd had en geluk bij een ongeluk 5 tinten blond had, aflopend van licht naar donker :'D



    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De eerste.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Blazerer schreef:
    Ik zou zeggen de eerste


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    @Merrow: o.o aaawesome


    i put the fun in funeral

    Anarose schreef:
    Ik vind stiekem de tweede echt heel stoer. Maar ik heb geen idee, ik ben niet zo goed in zo'n dingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    First one!

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    Die 2e is zooo gaaaffff


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Uhm ik zou voor de eerste gaan. Met je twee kleuren haar zul je een kan moeten bleken anders krijg je opnieuw het kleur verschil. Kijk wel uit, het lijkt op de foto alsof je (geen belediging :Y)) vrij droog haar hebt, dat verven versterkt het vaker alleen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Uhm ik zou voor de eerste gaan. Met je twee kleuren haar zul je een kan moeten bleken anders krijg je opnieuw het kleur verschil. Kijk wel uit, het lijkt op de foto alsof je (geen belediging :Y)) vrij droog haar hebt, dat verven versterkt het vaker alleen.

    Haarmasker gebruiken? :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Haarmasker gebruiken? :p


    Haha was het maar zo simpel, ik gebruik al een aantal jaar alle shit die te koop is maar ik heb nogsteeds stro haar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Uhm ik zou voor de eerste gaan. Met je twee kleuren haar zul je een kan moeten bleken anders krijg je opnieuw het kleur verschil. Kijk wel uit, het lijkt op de foto alsof je (geen belediging :Y)) vrij droog haar hebt, dat verven versterkt het vaker alleen.


    Dat hoort wel ja, maar dat van mij word er zo zacht van. (cat) Ik bleekte mijn haar elke drie maanden en mijn haar was altijd mooi zacht en stijl, soms hoefde ik het niet eens te borstelen als ik uit bed kwam. Het zat eigenlijk altijd goed en het was laaang. Toen besloot ik mijn haar terug naar mijn oude kleur te verven en heb ik het een jaar niet geverfd. Mijn haar werd droger en droger en het zat altijd in de klit. Als ik het gekamd had, hoefde er maar één windvlaag te zijn of het zat weer door te war en het voelde zo stro-achtig aan. Nu heb ik het weer gebleekt en is het weer lekker zacht.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat hoort wel ja, maar dat van mij word er zo zacht van. (cat) Ik bleekte mijn haar elke drie maanden en mijn haar was altijd mooi zacht en stijl, soms hoefde ik het niet eens te borstelen als ik uit bed kwam. Het zat eigenlijk altijd goed en het was laaang. Toen besloot ik mijn haar terug naar mijn oude kleur te verven en heb ik het een jaar niet geverfd. Mijn haar werd droger en droger en het zat altijd in de klit. Als ik het gekamd had, hoefde er maar één windvlaag te zijn of het zat weer door te war en het voelde zo stro-achtig aan. Nu heb ik het weer gebleekt en is het weer lekker zacht.

    Jou haar is gewoon raar en dat past perfect bij je :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zelf vind ik de derde echt heel cool, en de tweede staat bij mij op de tweede plek (Derp), alhoewel ik die eerste ook heel cool vind.


    Tijd voor koffie.

    The purple one <3


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3