• Verhaallijn:
    Drie jaren zijn verstreken na de diplomering van de New Directions. Iedereen heeft Lima,Ohio verlaten met de hoop om het te maken in New York. Een nieuwe stad betekent een nieuwe omgeving en tijdens hun tijd uit elkaar is er veel veranderd. Sommige relaties en vriendschappen zijn beëindigd terwijl andere sterker zijn geworden. Maar zullen ze na drie jaar nog zo hecht zijn? Heeft iedereen het kunnen maken of hebben ze gefaald in New York?

    Samenvatting:
    Jouw personage woont in New York en je mag zelf bepalen wat hij/zij heeft bereikt. Studeert degene aan zijn/haar droomschool of is degene in de goot belandt na de middelbare school? Alles kan en mag, zolang het maar wel realistisch is. Er wordt niet gelet op de verhaallijn van seizoen 4 dus je hoeft seizoen 4 niet gekeken te hebben om mee te doen. Wel wordt er gelet op de vorige seizoenen en mag je zelf weten wat er in die drie jaar na de middelbare school allemaal gebeurt is met jouw personage.

    Personages:
    Rachel Berry
    Finn Hudson - Gereseveerd door Shortie
    Santana Lopez - Door Cherri
    Brittany Pierce - Door Host
    Tina Cohen-Chang
    Mike Chang
    Quinn Fabray - Door Host
    Blaine Anderson - Door Skoupa
    Kurt Hummel - Door Cherri
    Sam Evans
    Mercedes Jones - Gereserveerd door Blog
    Artie Abrams
    Noah Puckerman
    Sebastian Smythe - Door Tjifttjaft
    Marley Rose
    Jake Puckerman
    Joe Hart
    Kitty Wilde
    Wade/Unique Adams
    Ryder Lynn
    Brody Weston
    Adam Crawford
    Hunter Clarington - Door Malino

    Staat de personage die jij wilt spelen er niet bij, meld het even!

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Alleen originele personages
    - Minimaal vijf regels per post
    - OOC altijd tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - Naamsveranderingen en lange afwezigheid doorgeven a.u.b.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan (tenzij je een goede reden hebt voor meer tijd)
    - Inspringen mag altijd
    - Have fun!

    Wat je even moet invullen
    Naam:
    Geschiedenis (wat is er gebeurt in die drie jaar, korte omschrijving):
    Heden (wat doet jouw personage nu, korte omschrijving):
    Extra’s:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 15:53 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.



    Naam:
    Kurt Hummel

    Geschiedenis:
    Nadat hij afgewezen was door Carmen Tibideaux voor NYADA, belandde hij in een diep dal. Alles leek niet meer te kloppen in Kurt ’s ogen. Een lange tijd probeerde hij te accepteren dat zijn droom nooit uit zou komen maar door steun van zijn vader en Blaine bleef hij vechten voor wat hij het liefste deed. Hij deed nogmaals auditie voor NYADA met succes. Zijn relatie met Blaine bleef aanhouden, hoewel hun relatie niet helemaal vlekkeloos verliep is alles nu weer goed tussen hen. Althans, dat denkt hij.

    Heden:
    Kurt is nu tweedejaars student bij NYADA, hij heeft niet veel nieuwe vrienden gemaakt maar hij is tevreden met de vrienden die hij heeft. Hij haalt uitstekende resultaten en doet zijn best om zijn droom uit te laten komen. Hoewel hij zich soms te veel op school stort.

    Extra's:
    /

    ---



    Naam:
    Santana Lopez

    Geschiedenis:
    Met het geld dat haar moeder voor haar bij elkaar gespaard had vertrok Santana naar New York. Natuurlijk ging ze niet geheel ongepland naar New York en had ze voor zichzelf een baan weten te scoren in een nachtclub als zangeres. Ze wilt hoger komen op de ladder maar dat gaat nauwelijks zonder diploma. Op romantisch vlak ging het iets minder, doordat ze zich volledig op haar carrière stortte liet ze Brittany een beetje links liggen.

    Heden:
    Santana is niet het type om verder te studeren en wilt op eigen kracht beroemd worden. Ze heeft nog steeds haar baan als zangeres in een nachtclub, maar ze belandt in een diep put als ze beseft dat haar dromen niet zomaar aan komen waaien. Ook heeft ze ook nog een zwakke plek in haar hart voor Brittany.

    Extra's:
    /


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Kan ik Blaine Anderson reseveren?


    "Stay Strong"

    Skoupa schreef:
    Kan ik Blaine Anderson reseveren?


    Natuurlijk!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.



    Naam: Blaine Anderson
    Geschiedenis Blaine heeft een beetje gestudeerd maar nu hij een bandje opricht doet hij er vrij weinig nog aan. Hij heeft steeds meer vrienden en is nu aardig populair.
    Heden Hij besteed zijn tijd meer aan zijn vrienden dan aan het studeren maar zit in een bandje. Ondertussen probeert hij zijn relatie met Kurt te onderhouden.
    Extra’s: x


    "Stay Strong"

    kan ik Quinn Fabray reserveren?


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    kan ik Quinn Fabray reserveren?


    Sure!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.


    Naam: Quinn Fabray
    Geschiedenis: Quinn werkt voor een modellenbureau in New York, als ''bijbaantje.'' Met dat geld wat ze verdiend en het geld wat haar moeder nog maandelijks aan haar overmaakt woont ze nu in New York.
    Heden: Ze studeert voor modeontwerpster, een meisjesdroom die eindelijk uitkomt. Op haar school is ze erg populair, net zoals ze vroeger was. Ook is ze weer een cheerleader en is ze de captain van het team. Quinn begint weer te lijken op het meisje dat ze vroeger was, ze laat nooit zien wie ze écht is. Alleen haar beste vrienden weten wie ze werkelijk is. Quinn is erg verstandig, en droomt veel. Ze is een doorzetter die hoopt haar droom te verwezenlijken.
    Extra’s: Quinn heeft nog steeds haar passie voor zingen en dansen. Ze mist de New Directions dan ook heel erg, al zal ze dat nooit toegeven.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:02 ]


    To love is to destroy.

    Mag ik Finn reserveren?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Jullie staan erbij en jouw reservering ook, Shortie.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Mag ik Sebastian reserveren?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tjiftjaf schreef:
    Mag ik Sebastian reserveren?


    Ja hoor!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Naam: Sebastian Smythe
    Geschiedenis: Na het afstuderen is Sebastian gaan studeren in de buurt van Westerville, hij haakte af na een half jaar en ging toen naar NY toe. Hij was niet al te serieus bezig met zijn eerste studie en hij ging vaak uit.
    Heden: Sebastian is rustiger in het uitgaan en serieuzer op zijn studie gericht. Hij heeft niet echt vrienden, maar hij is er ook niet actief naar op zoek. Hij studeert nu International Business en hij danst en zingt nog wel, maar dat doet hij als hij niet met iets anders bezig is.
    Extra’s: x


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vanavond zal ik het eerste speeltopic openen, mensen kunnen dan altijd nog inspringen.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Er was al zo'n Glee RPG waar ik aan meedeed maar ik ben gestopt omdat ik alleen nog maar met anderen meedeed. Nu ik deze zie kan ik het niet laten om mee te doen.

    Mag ik Mercedes?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Er was al zo'n Glee RPG waar ik aan meedeed maar ik ben gestopt omdat ik alleen nog maar met anderen meedeed. Nu ik deze zie kan ik het niet laten om mee te doen.

    Mag ik Mercedes?


    Natuurlijk, ik reserveer haar voor je.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.