• Wat vinden jullie eigenlijk van jongens op Quizlet.
    Want ik zit nu al bijna een jaar op Quizlet en heb nog maar een stuk of 5 jongens gezien XD.
    Noujah het is ook niet echt typisch een jongens site maar het is ook niet heel typerend voor meisjes.
    Maarjah wat vinden jullie hier dus van?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Filister schreef:
    Ik vind het echt idioot, wat doen jongens hier nou? :W


    Ik wist toen ik je reactie las eerst niet dat je een jongen bent. Wilde er bijna wat over zeggen Yeah, I can be very stupid(cat)


    Tijd voor koffie.

    Passerby schreef:
    Er zitten gewoon veel meisjes op deze site omdat hij echt groot is geworden door de TH-hype. Nu is het zo een beetje door de 1D hype, maar ik vind dat jongens net zo goed op deze site passen als meisjes. Jongens hebben namelijk ook het recht om verhalen en gedichten te schrijven.


    Chaos is a ladder.

    Het is gewoon zo dat meisjes eigenlijk hierop meer actief zijn door al die TH, JB, 1D en al die andere fanfic's die hier opzitten. Dat vinden sommige meisjes héél leuk, en daardoor zijn er bijna geen jongens actief waardoor het lijkt dat er bijna geen jongens hierop zitten. Betekent dat nu meteen dat dat waar is? Ik denk gewoon dat er, ja, er zullen wel meer meisjes hierop zitten dan jongens, maar ik denk dat er ook gewoon veel jongens hier een account op aanmaakte.


    Some people are art and do art at the same time

    Al ben je een zeester of heb je acht benen, het maakt mij niets uit wie er hier een account heeft. Zolang je plezier hebt en vriendelijk bent, vind ik alles best.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Capricious schreef:
    Al ben je een zeester of heb je acht benen, het maakt mij niets uit wie er hier een account heeft. Zolang je plezier hebt en vriendelijk bent, vind ik alles best.


    Dat vind ik nou ook XD Maar het viel me gewoon op dat er extreem weinig waren.
    En omdat alle quizzen enzo op meisjes zijn gericht (niet alles maar wel veel)
    En ik vond het wel grappig om daar eens wat meningen van te weten XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En Rutger dan Wat is hij
    jeetje
    Oke er zijn weinig
    zo,.... -_-

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:02 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Uh, niks. Van de meesten weet ik niet eens dat ze een jongen zijn. :)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Jongens zijn hier wat mij betreft net zo welkom als meisjes, maar je ziet ze niet veel nee.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    The universal language of art.

    Ik had mn broertje ooit zo ver gekregen om op quizlet te gaan, maar hij stopte weer gelijk. Ik denk dat er gewoon niet zo veel jongens zijn die het leuk vinden om verhalen en gedichten te schrijven.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    26 - 02 - '16

    Panday schreef:
    Ik had mn broertje ooit zo ver gekregen om op quizlet te gaan, maar hij stopte weer gelijk. Ik denk dat er gewoon niet zo veel jongens zijn die het leuk vinden om verhalen en gedichten te schrijven.


    Dat klopt, helaas XD.
    Ik vind juist leuk om gedichten te schrijven, daarvoor kwam ik hier en toen ontdekte ik de verhalen enzo en de forums :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leviosae schreef:
    Jongens zijn hier wat mij betreft net zo welkom als meisjes, maar je ziet ze niet veel nee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.

    This. Mijn mentor had het er laatst over dat het typisch vrouwengedrag was om over allet gelijk heer hard te schreeuwen omdat toevallig één iemand dat in onze klas deed omdat iemand haar liet schrikken. Ik gil zelf bijna nooit, en helemaal niet zo overdreven. (cat)