• Wat vinden jullie eigenlijk van jongens op Quizlet.
    Want ik zit nu al bijna een jaar op Quizlet en heb nog maar een stuk of 5 jongens gezien XD.
    Noujah het is ook niet echt typisch een jongens site maar het is ook niet heel typerend voor meisjes.
    Maarjah wat vinden jullie hier dus van?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Capricious schreef:
    Al ben je een zeester of heb je acht benen, het maakt mij niets uit wie er hier een account heeft. Zolang je plezier hebt en vriendelijk bent, vind ik alles best.

    Filister schreef:
    (...)Morgen, onder de eiffeltoren, ik wil een classy feest, tot dan, ok doei


    Oke top.
    Heerlijk subtiel Jacco


    Miep

    Zucchero schreef:
    (...)

    Oke top.
    Heerlijk subtiel Jacco
    That's how I roll. (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Filister schreef:
    (...)That's how I roll. (bloos)


    Daar hou ik wel van. Ik hou niet van mensen die om dingen heendraaien. Alsof het dingen minder erg maakt.
    Nog verdere wensen meneer?


    Miep

    Klopt ik zie ook niet zo vaak jongens maar dat zegt niet dat ze het niet leuk vinden. Er zijn genoeg jongens die schrijven ook leuk vinden. Net zoals er ook meiden zijn die voetbal leuk vinden. Ik vind dat je niet kunt zeggen dat is typisch voor jongens of juist voor meisjes.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Zitten hier serieus jongens op? Nooit geweten. Ik ga ze verjagen met fakkels en hooivorken! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    als we dan toch al bezig zijn met jongens wegsturen,

    adios, het was fijn hier geweest te zijn :')


    You're amazing the way you are, never give up!

    Barnabas schreef:
    Zitten hier serieus jongens op? Nooit geweten. Ik ga ze verjagen met fakkels en hooivorken! :Y)
    Ok, ik doe mee *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barnabas schreef:
    Zitten hier serieus jongens op? Nooit geweten. Ik ga ze verjagen met fakkels en hooivorken! :Y)

    Laat de revolutie beginnen :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Do you hear the people sing?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    VIVA LA REVOLUTION :3

    *pakt een hooivork*

    Let's get those monsters


    You're amazing the way you are, never give up!

    Zijn er jongens op Q?



    Lol. Wat maakt het nou uit wie op Q zit? Zolang het maar een beetje aangename mensen zijn, en dat zijn de meesten ook, vind ik het best hoor :W. Kan me niet schelen of ze dan een penis hebben of niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Capricious schreef:
    Al ben je een zeester of heb je acht benen, het maakt mij niets uit wie er hier een account heeft. Zolang je plezier hebt en vriendelijk bent, vind ik alles best.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)



    agree


    You're amazing the way you are, never give up!

    Eerlijk? Ik zou me god niet weten wie er hier jongens zijn op Mitchell na..


    Shit happens but pee happens a lot more.