• Wat vinden jullie eigenlijk van jongens op Quizlet.
    Want ik zit nu al bijna een jaar op Quizlet en heb nog maar een stuk of 5 jongens gezien XD.
    Noujah het is ook niet echt typisch een jongens site maar het is ook niet heel typerend voor meisjes.
    Maarjah wat vinden jullie hier dus van?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dragneel schreef:
    (...)
    This. Mijn mentor had het er laatst over dat het typisch vrouwengedrag was om over allet gelijk heer hard te schreeuwen omdat toevallig één iemand dat in onze klas deed omdat iemand haar liet schrikken. Ik gil zelf bijna nooit, en helemaal niet zo overdreven. (cat)

    Die leerkracht moet nog veel leren. ^^


    Take me to wonderland

    Kwijt schreef:
    (...)

    Ik wist toen ik je reactie las eerst niet dat je een jongen bent. Wilde er bijna wat over zeggen Yeah, I can be very stupid(cat)
    Daar hebben meerdere mensen last van. Ik word hier emotioneel door geraakt, laat ik maar met Q stoppen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Square schreef:
    Moet ik daar specifiek iets van vinden dan? (krul) Zo lang je je een beetje vriendelijk kunt gedragen tegenover anderen en min of meer aan de regels houdt is iedereen hier wat mij betreft helemaal welkom, of je nou jongen, meisje, iets daar tussenin of beide tegelijk bent.


    Je haal me het woorden uit het mond (hoera) _O_


    -

    Ik vind het juist ook wel goed dat jongens op Quizlet zitten. Er zijn toch ook veel mannelijke schrijvers. Alleen ja, er zijn veel One Direction, Justin Bieber etc. fanfictions en dat is natuurlijk niet echt iets voor jongens. hahahaha. Maar ik vind het leuk. Ga zo door :)

    Ik vind dat het gewoon kan hoor! Zolang iedereen maar gezellig is, is het toch hoe meer zielen hoe meer vreugd? Ik ben hier trouwens op gekomen door een jongen.. En daar ben ik hem nog steeds erg dankbaar voor ^.^


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Itami schreef:
    (...)
    Oops, I have to leave. :')


    Jij vind jezelf bitchy? o.o


    Your make-up is terrible

    Volgens mij heb ik hoogstens twee jongens gezien sinds ik op Quizlet zit :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Filister schreef:
    (...)Daar hebben meerdere mensen last van. Ik word hier emotioneel door geraakt, laat ik maar met Q stoppen :W


    Poor Jacco (:


    Miep

    O en trouwens, ik kan me Quizlet niet voorstellen zonder een paar nuchtere en geplaatste opmerkingen van het mannelijke geslacht...


    Miep

    Zucchero schreef:
    (...)

    Poor Jacco (:
    Jij laat me hier blijven, serieus ik hou zo veel van je, trouwen? (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zucchero schreef:
    O en trouwens, ik kan me Quizlet niet voorstellen zonder een paar nuchtere en geplaatste opmerkingen van het mannelijke geslacht...

    Ik wel. Ik heb nooit door of het een jongen is of niet. :Y) Voor mij is iedereen een meisje hier.


    -

    Filister schreef:
    (...)Jij laat me hier blijven, serieus ik hou zo veel van je, trouwen? (wbw)


    Oke. Wanneer, waar en hoe?
    Las Vegas? Jij betaald.


    Miep

    Genius schreef:
    (...)
    Ik wel. Ik heb nooit door of het een jongen is of niet. :Y) Voor mij is iedereen een meisje hier.


    Ik heb het heel vaak wel door.


    Miep

    Zucchero schreef:
    (...)

    Oke. Wanneer, waar en hoe?
    Las Vegas? Jij betaald.
    Morgen, onder de eiffeltoren, ik wil een classy feest, tot dan, ok doei


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf