• Zie titel.

    Ik loop godverdomme met zo'n verneukt ding in m'n bek, ANDERHALF JAAR.

    Hoelang moet jij 'm? [/als je hebt]


    -

    Nop en ook nooit eentje gehad btw.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had er een maar die heb ik een half jaar niet gedragen van de ¾ jaar dat ik hem had xD Want toen kreeg ik een nieuwe orthodontist en die zei dat ik er geen hoefde als ik dat niet wou:D
    nou; ik hoefde niet over mijn besluit na te denken(nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had er een maar die heb ik een half jaar niet gedragen van de ¾ jaar dat ik hem had xD Want toen kreeg ik een nieuwe orthodontist en die zei dat ik er geen hoefde als ik dat niet wou:D
    nou; ik hoefde niet over mijn besluit na te denken(nerd)


    =} Heb je nu evengoed mooie tanden dan?


    -

    (...)


    Echt? o_O


    Ja ik ben al vanaf 7 jaar bezig.
    Ik had zo'n erge overbeet dat ik overal in stiktte en ik heb ruimtes. En nog een andere gebitsafwijking.
    ik heb in 10 jaar natuurlijk wel allemaal verschillende beugels gehad.


    It's heavy but you are not the only one

    Ja ik heb al bijna 2 jaar n beugel (sl0tjes) en het mag er binnenkort uit..=D
    Ik wil mn tanden echt zonder beugel zien, want heel vaak zeggen mensen op school tegen mij als ik lach dat ik m0oie witte tanden heb =)(en dat terwijl ik n beugel heb x3)
    Eerst had ik ook n0g een buitenbo0rd beugel maar die deed ik amper in, en toen zei de orthodontist dat ik hem niet meer n0dig had.. X3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik heb hem ongeveer 2 jaar gehad o_O

    Nee geen blokjes maar wel:
    2 jaar geleden blokjes van boven, mochten er vorig jaar de 6 achterste van af, dus van elke kant van achter 3
    En kwam er een bionater bij, dat is een soort van beugel maar zit vast
    En dan van 3 weken geleden die bionater er uit en blokjes overal, en nu nog ongeveer een heel jaar


    Live life limitless.

    ik heb er een gehad maar ik ben er al vanaf


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik had er 1, maar ben er nu ongeveer een jaar vanaf. :'D Best dom, ik had hem nooit in en elke keer als ik naar de ortho ging zei dat mens weer; het gaat heel goed met je tanden enzo x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb er nog geen, ma, ik moet er wel een dragn, mijn gebit is écht een kerkhof :S


    007

    Nee, de tandartsen weten het nog niet eens xD


    What's wrong whit loving someone?

    Ik heb er een gehad ben er nu ongeveer een half jaar vanaf kreeg ik groep 7 een inblokding en toen een buienbord met slotjes en in de 2de mocht hij er gelukkig uit


    Loulou ik hou van jou<3

    ik heb er een, 1,5 jaar nu ofzo:S
    maar hij maar er over een maand uit!


    I am an idiot, I move.

    Ik niet, maar by myn onderste tanden, staan er zo twee, maar een bééétje scheefjes, maar dat vind ik niet erg, maar ik heb konijnentanden, en dan vroeg er zo ineens een trut aan mij wanneer ik een beugel krijg :S, ik d8 zo van; wtff, die had zelf net een beugel gehad, maja boeien, m'n tanden zijn mss ni perfect, but i like them the way they are
    En da was wel twee jaar geleje fso, maar dan nog >>

    (...)

    =} Heb je nu evengoed mooie tanden dan?
    Mn onderste rij tanden staat niet extreem recht of zo maar daar heb ik geen problemen mee en mn bovenste rij tanden staat wel recht :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.