• 'Verrassend grote gevoelens'

    Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie. Dat meldt de Duitse krant Bild.

    "We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld", aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad. Ook Sabia Bouhlarouz reageert: "Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen''.

    Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven.

    © MSN Sport


    Chaos is a ladder.

    Achja, Sylvie doet het dan weer met een rijke Duitser :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik geloof er eerlijk gezegd niet echt heel veel van.


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het aan de ene kant leuk voor hem - omdat hij weer geluk heeft gevonden (al vond ik hem leuker met Sylvie) - maar aan de andere kant vind ik het ook wel nasty omdat het de ex van Boulahrouz is. Een collega.


    The odds are néver in our favor.

    Zij zijn zo raar xD
    Ik denk dat Sylvie bedrogen is eerlijk gezegd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat moet ik precies met deze informatie :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik geloofde er eerst niks van, maar het is inmiddels bevestigd.
    Ik zal mij als Sylvie zijnde toch flink genaaid voelen als mijn beste vriendin er met mijn vent vandoor zou gaan.


    Tell me about it, stud.

    En ik vond ze altijd maar zo'n mooi droomkoppel D:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bradshaw schreef:
    Ik geloofde er eerst niks van, maar het is inmiddels bevestigd.
    Ik zal mij als Sylvie zijnde toch flink genaaid voelen als mijn beste vriendin er met mijn vent vandoor zou gaan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Knight schreef:
    Ik vind het aan de ene kant leuk voor hem - omdat hij weer geluk heeft gevonden (al vond ik hem leuker met Sylvie) - maar aan de andere kant vind ik het ook wel nasty omdat het de ex van Boulahrouz is. Een collega.

    En Sabia is Sylvie's beste vriendin, ook best nasty

    Androgyn schreef:
    Ik geloofde er eerst niks van, maar het is inmiddels bevestigd.
    Ik zal mij als Sylvie zijnde toch flink genaaid voelen als mijn beste vriendin er met mijn vent vandoor zou gaan.


    Can't control my second personality