• Als eerste wil ik even zeggen dat ik niemand hiermee persoonlijk wil aanvallen en dat het me niks uit maakt op welk geslacht je valt.

    Maar ik snap niet wat er zo leuk is aan al die bromance (of hoe ze dan ook mogen heten) stories. Ik begrijp het gewoon niet wat er zo geweldig is om je favoriete personage opeens van geaardheid te laten veranderen. Neem nou al die 1D stories. Heel veel daarvan zijn bromance maar kan iemand mij alsjeblieft uit leggen waarom heel veel mensen het leuk vinden om te lezen dat ze opeens iets met elkaar hebben? Dit geld hetzelfde voor Gale&Peeta, Edward&Jacob, Bill&Tom of wie dan ook.

    Ik wil nog een keer zeggen dat ik niks tegen mensen heb die homoseksueel zijn. In tegen deel zelfs.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weet ik niet. Ik vind er ook niks aan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik snap het ook niet eigenlijk. Ik las vroeger wel Twincest met Bill en Tom gelezen omdat ik vond dat die verhalen gewoon mooi geschreven waren en vaak ook echt ludiek waren, al had ik er niks aan als het intiem werd en scrolde ik toen vaak door. Maar ik snap ook echt niet wat er zo speciaal is aan die bromance. Dat je eens een gewaagde combinatie maakt zoals Hermione en Draco begrijp ik nog wel, maar die bromance vind ik gewoon vet awkward.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En ik vind Bill & Tom gewoon echt vies en raar. Wie bedenkt dat? xd


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tja, net zoals veel jongens op lesbo's geilen, geldt dat ook andersom x'D. Alleen zijn meiden er in het algemeen wat subtieler mee.


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat het gewoon de fantasie is. Zelf 'ship' ik ook bepaalde mannen samen, maar van mij hoeft het in het echt niet te gebeuren. Het is grappig en leuk en interessant om het te bedenken en dingen in foto's te zien, weet ik het allemaal, zolang het in ieder geval niet te ver gaat, maar daar houd het ook op bij mij.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    En ik vind Bill & Tom gewoon echt vies en raar. Wie bedenkt dat? xd


    Een hele zieke geest lijkt mij. Als ik er aan denk lopen de rillingen over mijn rug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Een hele zieke geest lijkt mij. Als ik er aan denk lopen de rillingen over mijn rug.


    Ik moet er niet aan denken om met mijn eigen broer te gaan. D: Dat gaat gewoon echt te ver.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als homo zijnde vind ik het leuker om gay stories te lezen dan straight. Natuurlijk lees ik ook wel graag hetero stories, maar die ben ik een beetje beu gelezen en ik kan me beter vinden in homoverhalen, dus daarom lees ik graag bromance. ^^ Ik vind bromance niet zo heel raar. :p
    Ik snap eerder mpreg verhalen niet. oO


    Take me to wonderland

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik moet er niet aan denken om met mijn eigen broer te gaan. D: Dat gaat gewoon echt te ver.


    Inderdaad. Als het in het echt zou gebeuren zou heel Q het verafschuwen maar in een verhaal kan het opeens wel...


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Een hele zieke geest lijkt mij. Als ik er aan denk lopen de rillingen over mijn rug.


    Het was op zich eigenlijk heel schattig haha. Er was dan ook maar één verhaal erover die ik las, de eerste. De rest was echt allemaal prut, alleen dat verhaal was zo mooi en goed geschreven dat het gewoon het lezen waard was.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    En ik vind Bill & Tom gewoon echt vies en raar. Wie bedenkt dat? xd
    Het is ook vet awkward, maar die verhalen waren qua inhoud goedgeschreven, terwijl de doorsnee verhalen hier wat rommelig waren. Daarom dat ik die ook las, maar het twincest gedeelte scrolde ik gewoon door, want zulke dingen hoe ik gewoon niet te weten. Ik heb niks tegen homo's of lesbiennes, maar dat intiem gedoe interesseert mij gewoon niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Itami schreef:
    Als homo zijnde vind ik het leuker om gay stories te lezen dan straight. Natuurlijk lees ik ook wel graag hetero stories, maar die ben ik een beetje beu gelezen en ik kan me beter vinden in homoverhalen, dus daarom lees ik graag bromance. ^^ Ik vind bromance niet zo heel raar. :p
    Ik snap eerder mpreg verhalen niet. oO

    LOL ik ook niet XD. Was ik een mooie fanfic aan het lezen: bam zwanger. FUUU. Y U fucking me?
    I hated bromances before, maar nu vind ik het wel leuk!
    En er is een verschil tussen dingen lezen/schrijven en ze daadwerkelijk toepassen. Gelukkig maar, anders zou ik al tig moorden hebben gepleegd lololo.


    No growth of the heart is ever a waste

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Inderdaad. Als het in het echt zou gebeuren zou heel Q het verafschuwen maar in een verhaal kan het opeens wel...


    Ik heb ook wel eens een bromance gelezen van Bill & Tom alleen waren ze daar geen broers. Dat vind ik nog wel kunnen hoewel ik vind dat iedereen mag schrijven wat hij/zij wil zolang er geen mensen worden beledigd, zwart worden gemaakt etc.


    Physics is awesome

    Itami schreef:
    Als homo zijnde vind ik het leuker om gay stories te lezen dan straight. Natuurlijk lees ik ook wel graag hetero stories, maar die ben ik een beetje beu gelezen en ik kan me beter vinden in homoverhalen, dus daarom lees ik graag bromance. ^^ Ik vind bromance niet zo heel raar. :p
    Ik snap eerder mpreg verhalen niet. oO


    Mpreg verhalen?

    Er is wel een verschil tussen een onbekende personen verhaal wat over twee homo's gaat dan een fanfiction of een met bekende personen.
    Want met een onbekende personen heb je zelf de karakters verzonnen en kun je ze maken hoe je ze wilt. Om een echt goed verhaal met bekende personen te maken moet je aan de basis van het karakter van dat bekende persoon houden. Sommige hebben echt een karakter trek dat ze steeds meisjes versieren en als ze dat dan veranderen vind ik het persoonlijk al een minder goed verhaal omdat je dan het hoofd persoon dat al bestond veranderd. Dan hadden ze beter een onbekend persoon kunnen gebruiken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rybak schreef:
    (...)

    Ik heb ook wel eens een bromance gelezen van Bill & Tom alleen waren ze daar geen broers. Dat vind ik nog wel kunnen hoewel ik vind dat iedereen mag schrijven wat hij/zij wil zolang er geen mensen worden beledigd, zwart worden gemaakt etc.


    Ik vind persoonlijk niet dat je een Bill en Tom verhaal kunt schrijven als ze daar geen broers zijn. Maar dat is een ander onderwerp.


    "Ignite, my love. Ignite."