• Als eerst wil ik even snel kwijt dat ik van een andere site kom waar ik op rpg'de, dus hoe het hier allemaal werkt weet ik nog niet precies, mocht ik dus iets fout doen dan mag je me daar op wijzen !


    Gefascineerd kijk je toe hoe je lichaam verandert van mens zijnde in een wolf. Je handen maken plaats voor poten met scherpe klauwen en zachte kussentjes. Je huid is niet langer van gekleurd vlees maar wordt gesierd door een prachtige vacht, bovenop ruw maar de onderlaag geweldig zacht.
    Met de tong uit de mond en je ogen gefixeerd op de prooi voor je vervolg je je weg door de enorme wouden. Rondom je fluiten vogeltjes. De bomen werpen lange schaduwen op je maar dat stoort je niet. Je rent en rent tot je niet meer kan. Want daarvoor ben je gemaakt.


    Al zolang men zich kan herinneren woed er een oorlog tussen twee broers. Deze mannen weigeren het dorpje Brightswood op te geven voor de ander. Het dorpje is gelegen op ene ideaal gebied. Vlak bij de kust, maar toch gelegen in het woud. Het is de ultieme plek om een roedel wolven te houden. Wolf ben je al vanaf dat je bent geboren. Het zit in je genen. daarom gaat het van familie op familie. De Alfa's worden genetisch bepaald en ook met wie je later trouwt wordt bepaald nog voor je maar zelf kan praten.
    Spijtig is dat de roedels in strijd liggen. De betreffende broers hebben elk een roedel opgericht. Ze hebben zo lang op hun leden ingepraat dat ze een hekel hebben gekregen aan elkaar. En of dat ooit veranderd? Wel dat is maar de vraag. nu er een groter kwaad richting het stadje trekt worden ze voor een keuze gesteld. De roedels gedwongen of het gebied te verlaten of met elkaar samen te werken. Maar of ze bereid zijn om hun eeuwenoude oorlog stil te leggen voor de veiligheid van anderen?

    Het is dus de bedoeling dat je hier een wolf speelt in een roedel. Er zijn in totaal twee roedels. Elke roedel wordt gestuurd door een Alfa, en daaronder staat een Beta.
    De twee roedels staan tegenover elkaar als vijanden maar beide weigeren het gebied te verlaten waar ze wonen, dus zijn ze gedwongen met elkaar te leven. Maar dat neemt niet weg dat ze geen opstootjes met elkaar zoeken.

    Meedoen,
    Naam personage :
    Leeftijd :
    Geslacht :
    Roedel :
    Status :
    Uiterlijk (foto of beschrijving) :
    Innerlijk :
    Extra :

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, als je niet alleen over je personage schrijft maar ook over de omgeving moet dat niet heel erg moeilijk zijn.
    - Je moet een beetje bekend zijn met fantasy en je moet ook een beetje vaardig kunnen schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Blijf realistisch ten opzichte van liefde, de haat van de twee roedels etc.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Niemand is perfect
    - Mannen & vrouwen gelijk houden !
    - 16+ is geoorlooft.


    De roedels.
    Immortale's.
    De meer gewelddadige roedel. De leden van deze roedel kennen vrijwel geen genade. Ze leven een ongecompliceerd leven. Doden is voor hun geen punt, daarnaast vinden ze mensen het niet waard om mee om te gaan. Ze klitten nogal bij elkaar en weigeren anderen toe te laten.
    Alfa : Jurgen Belov
    Beta : Gereserveerd voor Amy66
    Rest : Ayana de la Croix

    Assetato's.
    Dit is de meer vriendelijke roedel. Ze doden niet als ze er geen reden voor hebben. Het liefst luieren ze een beetje de hele dag wat rond maar als er actie is staan ze paraat. Met mensen omgaan doen ze niet graag maar ze sluiten ze ook niet buiten.
    Alfa :
    Beta : Imogen Eva Garcia
    Rest :Hailey, Gereserveerd voor Amell

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 18:21 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Vraagje, zijn de personages net als weerwolven ofzo, hoe zit dat? Anders doe ik er nog een plaatje van een wolf bij


    It just takes one negative comment to kill a dream