• Zie titel.

    Het licht eraan hoe ik me voel, en hoe erg ik het ben. Het wisselt af.


    -

    Wij MOETEN meedoen, ongesteld zijn is geen excuus
    zeggen ze dan altijd -__-


    Listen to what we're not saying..

    Altijd. Tenzij ik mn gymspullen niet mee heb, dan gebruik ik het als een smoes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik ze heb, heb ik ze meestal wel redelijk zwaar :s

    maar we moeten wel gymmen, we mogen niet zomaar aan de kant zitten 'omdat we buikpijn' hebben.

    School suckt.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    OMG... ik moet ook steeds meedoen

    en vorig jaar haddn wy zwemmen .. En een vriendin vn my zei dat ze niet kkon meedoen omdat ze ongesteld wa , zegt die meester , steek dan een tampon in !

    Zo KÜT x3


    A. ikmisje.

    OMG... ik moet ook steeds meedoen

    en vorig jaar haddn wy zwemmen .. En een vriendin vn my zei dat ze niet kkon meedoen omdat ze ongesteld wa , zegt die meester , steek dan een tampon in !

    Zo KÜT x3
    OMG MANNEN! Je neemt ook 1,2,3 een tampon =,=

    Ik mOet gymmen als ik ongesteld ben. en anders moetj e briefje mee maar dan nog moet je gymen:S

    Wij moeten ook meedoen.

    Ik ken niemand die niet gaat gymen als ze ongesteld is;0


    Sweet dreams will come true.

    OMG... ik moet ook steeds meedoen

    en vorig jaar haddn wy zwemmen .. En een vriendin vn my zei dat ze niet kkon meedoen omdat ze ongesteld wa , zegt die meester , steek dan een tampon in !

    Zo KÜT x3
    Wat een gemeen mens die docent ;00
    Ik weet niet hoor maar ik 'durfde' pas een tampon in te doen nadat ik een jaar ongesteld was.
    Die gast weet niet hoe kut tampons zijn;00


    Sweet dreams will come true.

    Wij moeten, als we niet meedoen met een gymles met wat voor reden dan ook (ziek/tandarts/dokter/dood) de gymles inhalen. (vanaf de 4e klas dan)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wij zijn verplicht, maar ik doe soms dan verband rond mijn enkel en doe alsof hij gekneusd is xD


    You'll never dream alone. <3

    Ja.
    Ik ben meer zo'n ilovegym type dan ohnoogym, snap je :'D


    I recycle my thoughts.

    Ik weet het niet. Volgens mij ligt het aan jezelf. Als je mee kán doen, moet je dat doen. Als het niet gaat, hoeft het niet. Maar ik ben het nog niet, dus ik weet het niet zeker. x'D

    Ik voel me er nooit lekker bij, maar meestal gym ik wel.


    -

    Nee ik niet, maar ik haat gym.
    Ik ga altijd vet zielig doen en zodra ik het woord ongesteld laat vallen wordt onze leraar gek en mag je langs de kant nix doen :3
    Tis echt zo'n oen. x'D Zo niet handig met meisjes enzo.

    Wel heel handig.

    Ligt eraan. Soms wel als het niet te erg is.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...