• Heyy iedereen!
    Dit is het speeltopic van het verhaal (:
    Als je het verhaal wil lezen, of wil kijken of er nog rollen zijn, kijk dan hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149637&page=1

    Een boodschap buiten het verhaal om , gebruik dan haakjes alsjeblieft!

    Liefs Lynn xxxx(H)


    We maken er een leuk verhaal van ;D

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 15:50 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    MaitePayne schreef:
    Lore Megan Kimpe

    Toen ik bijna bij hen aangekomen was viel ik.Dat moest ook weer mij overkomen.toen ik weer recht stond merkte ik dat m'n ketting eraf lag.Ik ben echt niet zo handig
    met fietsen dus na een paar keer proberen besloot ik maar te voet verder te gaan naar school.Ik zal Gina wel nog tegenkomen vandaag op school.
    Als ik eindelijk aangekomen ben op school.Zet ik m'n fiets aan de kant ik zal vanavond wel bellen naar mijn broer,hij zal me wel willen helpen,hoop ik.
    Als ik me omdraai zie ik Gina en Sofia op de grond liggen!Was het echt Sofia,had ik dit goed gezien Sofia was terug! Verbaasd stond ik te staren naar hen.Toen ik eindelijk door had dat ze daar echt was liep ik op hem af!


    Do what you love, love what you do

    Daria Emiley van Anderes

    Diem ging naast me zitten en bood me een drankje aan.Ik probeer me sterk te houden en zeg dat ze dat niet hoeft te doenWat was ze toch zo lief.
    voorzichtig vroeg ze waar de rest van de familie was.Snikkend vertel ik haar dat Lucas boven in zijn kamer zit en dat ze als ze wil maar eens moet gaan.
    Ik had nog maar net m'n zin afgemaakt en ze stond al op. Oke bedankt,zei ze en liep de trap op.


    Do what you love, love what you do

    Lucas Lars Giovanni van Anderes:

    Diem kwam mijn kamer ingelopen. Oh nee. Ik kreunde en draaide me om naar me bureau. Diem liep naar mij toe en draaide me bureaustoel om en ging op mijn school zitten. ''Hai baby.'' Zei ze flirterig. ''Wil je weg gaan?'' Vroeg ik half vriendelijk, en half grommend. ''Nee, sorry.'' Zei ze met zo'n stem... Ja hoe moet je het eigenlijk zeggen? ''Ga. Van. Mijn. Schoot. Af.'' Zei ik dreigend. ''Nee.'' Oh my god, denkt ze dit nu echt? ''DIEM GA VERDOMME VAN MIJN SCHOOT AF!'' Riep ik. ''Maar ik dacht dat je me leuk vond?'' Vroeg ze met zo'n, gemaakt, verdrietig stemmetje. ''Nee. Nooit. Van. Mijn Leven.'' Zei ik en ik duwde haar naar de gang. ''Maa-'' Begon ze, maar ik onderbrak haar. ''Diem, weet nu. Ik vind jou niet leuk. Nu niet. Nooit niet. Weet dat. Doeg, fijne dag nog verder.'' En met die woorden sloot ik de deur en deed hem op slot. Ik hoorde dat Diem begon te huilen, maar ik negeerde het. Ik zette The Beatles op en begon zachtjes mee te zingen.

    It`s been a hard day`s night, and I been working like a dog
    It`s been a hard day`s night, I should be sleeping like a log
    But when I get home to you I`ll find the things that you do
    Will make me feel alright


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Daria Emiley van Anderes

    Ik zat neer in de zetel als ik plots de voordeur hoor toeslaan. Oei,was dat misschien Diem.
    Ik besluit dan maar om eens naar boven te gaan kijken.
    Ik loop de trap op en klop op de deur van Lucas. Hij doet niet open. Ik ga dan maar gewoon binnen.
    En begin half gewoon en half roepend te praten tegen Lucas:"Lucas waar is Diem, wat heb je gedaan?,"




    (srry dat dit een kort stukje is)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:27 ]


    Do what you love, love what you do