• Ik ben trots op mezelf! Voor de eerste keer in mijn leven heb ik nepwimpers op kunnen doen.
    Eerder heb ik altijd opgegeven na twee keer proberen, maar vandaag heb ik eindelijk de oorlog gewonnen. v.v

    Iedereen die nepwimpers gebruikt: diep respect. Ik hou het bij vandaag en dan nooit meer.
    hoe doen jullie het zo makkelijk? Ik heb tutorials gekeken en dat gaat van:
    Ja, eerst doe je dit, dan dit dan FLOEP zitten ze er op TADAA.
    en ik zit dan een uur lang te klungelen


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    xPOMPOMS schreef:
    Ik heb die dingen nog nooit gedragen. Mijn wimpers zijn al vol / lang genoeg van zichzelf.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    I don't XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    xPOMPOMS schreef:
    Ik heb die dingen nog nooit gedragen. Mijn wimpers zijn al vol / lang genoeg van zichzelf.


    Deep inside, I've never felt alive

    Foto, foto foto!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Foto, foto foto!
    *Stemt in*


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)*Stemt in*


    Me too


    26 - 02 - '16

    goed goed. xD op verzoek een foto. Hij is niet heel duidelijk. Er is 1 foto met close-up van mijn gezicht, maar die heb ik nog niet omdat alleen de professionele fotografen foto's mochten maken. Maar hier is een close-up van mijn gezicht van een foto die mijn huisgenoot gemaakt heeft. Je kan het nog altijd niet goed zien, maar alas.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    xPOMPOMS schreef:
    Ik heb die dingen nog nooit gedragen. Mijn wimpers zijn al vol / lang genoeg van zichzelf.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die heb ik een paar keer opgehad! De wimpers bleven alleen niet goed zitten, lol. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ahhh ik heb er altijd al eens willen dragen! Maar ik zie al voor me dat als ik het bij mezelf moet doen ze waarschijnlijk uitvallen terwijl ik ergens ben (en ik zou het sws enkel dragen op een feestje ofzo met veel mensen dus) en dat wil ik niet meemaken :3
    Echt, hahaha, ik denkt dat ook bij zo van die tutorials ;d
    Respect dat het je toch is gelukt!


    effort never betrays you