• Ik keek bij 'mijn stories' en ineens zag het er compleet anders uit. Wel een stuk overzichtelijker overigens.
    Thanks *O*

    Ik dacht, laat ik eens een positief topic maken. Na al die zeur topics over dingen die dus niet werken. (:


    To infinity and beyond •

    Ja, dat is best anders. En even wennen, maar op zich wel handiger ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, ik vind juist van niet, dan wordt een zo'n ding langer gerekt en staat het niet overzichtelijk naast elkaar, maar juist onder elkaar.
    Meer de gegevens, maar de links zijn wel handiger nu.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daar was toch al een soort van topic over? :]
    Alleszins, ik vind het ook wel handiger.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat had ik nog niet gezien. Handig (:


    Caution first, always.

    Patholoog schreef:
    Nee, ik vind juist van niet, dan wordt een zo'n ding langer gerekt en staat het niet overzichtelijk naast elkaar, maar juist onder elkaar.
    Meer de gegevens, maar de links zijn wel handiger nu.

    ^ This.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 1:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het al gezien, maar ik vind hem niet helemaal handig :') Wel een leuke update.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind 't wel een geinige update, maar of ik het nou echt handig en nodig vond..


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Ik vind 't wel een geinige update, maar of ik het nou echt handig en nodig vond..


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kalgoorlie schreef:
    Dat had ik nog niet gezien. Handig (:


    Bad decisions make good stories.

    Oh, ik ben dus niet de enige ;D
    Ik dacht dat hij bij mij niet goed laadde ofzo... $:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Patholoog schreef:
    Nee, ik vind juist van niet, dan wordt een zo'n ding langer gerekt en staat het niet overzichtelijk naast elkaar, maar juist onder elkaar.
    Meer de gegevens, maar de links zijn wel handiger nu.


    +++ Op m'n iPhone klik ik telkens op 'Verwijderen' i.p.v. 'Details'. Dat komt omdat de links niet overzichtelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 14:12 ]


    ' Nyctophilia '

    Patholoog schreef:
    Nee, ik vind juist van niet, dan wordt een zo'n ding langer gerekt en staat het niet overzichtelijk naast elkaar, maar juist onder elkaar.
    Meer de gegevens, maar de links zijn wel handiger nu.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gehenna schreef:
    Ik vind 't wel een geinige update, maar of ik het nou echt handig en nodig vond..


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    is er hier iemand die voor my een cover kan maken? het lukt mij voor geen meter:$ thanxx

    xLondonGIRL schreef:
    is er hier iemand die voor my een cover kan maken? het lukt mij voor geen meter:$ thanxx


    Misschien kun je dan beter onder het kopje 'Creativiteit' in het forum kijken en bij speciale topics kijken waar mensen covers maken. (:


    Reading a good book is like taking a journey.