• Sooooo.. who's going? *awesome face*.
    Zag dat er al een Abunaitopic was maar nog niet eentje voor animecon :Y). So here it is.

    - S.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol :) Ik ga misschien met vriendin van mij naar Animecon :)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Anime-whut? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga erheen! Samen met een meisje dat ik via Tumblr heb leren kennen. c: Het is de eerste keer dat ik naar een con ga, dus ik vind het best wel spannend ;u;


    wth.

    Ik weet niet zeker of ik met mijn vriendengroep naar het Abunai of Animecon ga ;P
    We gaan cosplayen als groep, de groep van Code Geass. Ik zal als CC cosplayen, alleen we missen een LeLouch, wat best wel.. raar is. Nou ja, een andere vriendin gaat als Allen Walker!


    Tijd voor koffie.

    Ik ga met een groepje vrienden op zaterdag. We gaan als Fairy Tail. Ik ga al Happy. :3.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kwijt schreef:
    Ik weet niet zeker of ik met mijn vriendengroep naar het Abunai of Animecon ga ;P
    We gaan cosplayen als groep, de groep van Code Geass. Ik zal als CC cosplayen, alleen we missen een LeLouch, wat best wel.. raar is. Nou ja, een andere vriendin gaat als Allen Walker!


    Lijkt me zo cool om een keer te cosplayen! Alleen ken ik helemaal niemand in mijn omgeving die anime kijkt. Mijn vriend?..Jah..die vinden het niks. :(

    Ooit wil ik een keer gaan, dude.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Noooes. Hij staat op mijn Bucketlist, maar heb dr gewoon geen genoeg geld voor. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puckett schreef:
    Anime-whut? :W

    AnimeCon, een conventie over anime en manga and such. Het is de grootste van de BeNeLux en in Den Haag. Er staan mensen met kraampjes, zoals anime forums, maar er zijn ook cosplay wedstrijden. Meeste mensen komen in cosplay.
    Helaas mag ik er nog niet heen! D;

    Ik wilde naar animecon, ik had gemogen, als de prijs niet zo belachelijk duur zou zijn.. Plus het is bijna twee uur rijden... Maar daarvoor ga ik dit jaar naar Abunaicon :3 ga je daar ook heen? Ik ga dan zeeeeer waarschijnlijk als Luka Megurine, van Vocaloid :3


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ik ga, samen met een vriendin het hele weekend.
    Wij gaan samen als Hetalia, ik als Rusland en zij als Duitsland. Military bitches :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aimeka schreef:
    Ik wilde naar animecon, ik had gemogen, als de prijs niet zo belachelijk duur zou zijn.. Plus het is bijna twee uur rijden... Maar daarvoor ga ik dit jaar naar Abunaicon :3 ga je daar ook heen? Ik ga dan zeeeeer waarschijnlijk als Luka Megurine, van Vocaloid :3

    Dan ga ik daar heel goed op alle Luka's letten. :Y)

    Tortura schreef:
    Ooit wil ik een keer gaan, dude.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dan ga ik daar heel goed op alle Luka's letten. :Y)


    Hehe, is goed ^^ En ik ga letten op....... Weet niet wie? (A) ^^"


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    wanneer?!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."