• Sooooo.. who's going? *awesome face*.
    Zag dat er al een Abunaitopic was maar nog niet eentje voor animecon :Y). So here it is.

    - S.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgend jaar join ik. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het is bijna zover. ^^

    En hoe was jullie animecon? (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    En hoe was jullie animecon? (krul)

    Hoe was het? ;D

    Een paar vrienden van mij zijn er heen geweest.. 1 daarvan werd een beetje gestalkt door No face -zo heette hij toch?- vam Spirited away xd Stond hij heel dicht bij wat te schudden met choco muntjes xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Hoe was het? ;D

    Een paar vrienden van mij zijn er heen geweest.. 1 daarvan werd een beetje gestalkt door No face -zo heette hij toch?- vam Spirited away xd Stond hij heel dicht bij wat te schudden met choco muntjes xd.

    Haha :"D
    Ik heb Spirited Away niet gezien, dat is toch die gast met dat vage masker?

    No face heb ik ook gezien, twee zelfs :'D. Ik stond zo in de rij voor Altima en die No Face stond buiten de rij. Ik vond het wel een vette cosplay dus ik bleef ernaar kijken. Maar aangezien de rij ook bleef lopen, moest ik ook lopen. Die gozer mij helemaal volgen, best wel creepy. :'D

    Ik vond het echt geweldig! Veel in de dealersroom en gameroom geweest (de jongens helemaal ingemaakt met het Naruto spel XD)
    Ik heb Pokemonkaarten gekocht, een Poyo en een Death Note. I still love it :3

    Ik ging ook cosplayend, als Happy van Fairy Tail. Ik sta ook nog met een Natsu en Gray op de foto :3


    Heel amateuristisch, haha. Maar het was mijn eerste keer.

    En hebben jullie nog leuke foto's? Misschien dat ik jullie wel gezien heb. x3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:45 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    No face heb ik ook gezien, twee zelfs :'D. Ik stond zo in de rij voor Altima en die No Face stond buiten de rij. Ik vond het wel een vette cosplay dus ik bleef ernaar kijken. Maar aangezien de rij ook bleef lopen, moest ik ook lopen. Die gozer mij helemaal volgen, best wel creepy. :'D

    Ik vond het echt geweldig! Veel in de dealersroom en gameroom geweest (de jongens helemaal ingemaakt met het Naruto spel XD)
    Ik heb Pokemonkaarten gekocht, een Poyo en een Death Note. I still love it :3

    Ik ging ook cosplayend, als Happy van Fairy Tail. Ik sta ook nog met een Natsu en Gray op de foto :3


    Heel amateuristisch, haha. Maar het was mijn eerste keer.

    En hebben jullie nog leuke foto's? Misschien dat ik jullie wel gezien heb. x3

    Aha leuk!
    Ik ga dit jaar misschien naar Abunai als Matryoshka of Morgiana van Magi. Fairy Tail zit er niet in voor mij. :\

    Dragneel schreef:
    (...)
    Aha leuk!
    Ik ga dit jaar misschien naar Abunai als Matryoshka of Morgiana van Magi. Fairy Tail zit er niet in voor mij. :\

    Ah, daar wil ik ook misschien heen. En waarschijnlijk ga ik dan oom als Happy. Misschien dat ik volgend jaar een cosplay van Asuna van SAO koop.
    Die van Magi ken ik niet, maar ze zullen ongetwijfeld vet zijn. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Ah, daar wil ik ook misschien heen. En waarschijnlijk ga ik dan oom als Happy. Misschien dat ik volgend jaar een cosplay van Asuna van SAO koop.
    Die van Magi ken ik niet, maar ze zullen ongetwijfeld vet zijn. :3

    Klik.
    Misschien als Morgiana (Rode pruik + crème jurk)

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    What? Ik heb serieus geen enkele Death Note gezien XD. Misschien waren ze al uitverkocht. Ik had een paardenmasker op. Met een bril. Because hipster. En vrijdag als Spain, een faal Spain that is. Maar ik deed mee aan de assassin game (and got to the bloody finals of the endgame bitchas) dus ik wou onherkenbaar zijn :Y).
    But hell it's been awesome. Naruto Ninja Storm 3 was really fun to play. Ik faalde zo hard omdat ik dat spel nog nooit eerder had gespeeld (letterlijk random controls in drukte en hoopte op beter weer) en de enige manier waardoor ik speelde als een keiharde baas was met Tobirama modderfacking Senju. I won with the guy two times XD. Ook nog tegen een redelijk goeie NS speler.
    I OFFICIALLY DECLARE TOBIRAMA SENJU AS MY LUCKY CHARM. Seriously. Tobirama en ik voelden een connectie dat weekend. We houden van elkaar. Tobirama had been thanked for every achievement I accomplished. One of them was getting an eight for my internship!

    Oh god he's so hot.


    Horsemasks are hipster as shit.

    * HOLY MOHER, HASHIRAMA!
    TOBIRAMA SENJU! :D. *drools*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Dragneel, Awesome o:

    @Hashirama, ging je zaterdag met dat paardenmasker? En stond je ergens in de avond bij dat karaoke gebeuren? Zo ja, dan heb ik je probably gezien :'D
    En over die Death Note, in de dealersroom, helemaal ergens achter :3.
    En ik wilde ook meedoen met die assassins game, maar daar waren wij te laat achter gekomen, dus ging wij maar speeddaten. XD
    Bij dat Naruto spel heb ik totaal maar een keer verloren, maar dat komt, omdat ik de het vorige spel op mijn xbox heb, plus een vriend van mij had 3 op zijn Playstation, dus ik wist hoe ik het moest spelen. 8D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:16 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het was zooo gaaf. Lol, we hebben met een Hetalia club van 21 man happy meals zitten eten op de grond bij de ingang 8D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"