• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    amy66 schreef:
    (...)

    wees blij, wij hebben 3x60 minuten. Dat is pas erg. Vooral met onze chagrijnige wiskundeleraar


    Oke dat is echt erg


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    ik ben ook echt een drama in wiskunde..


    To love is to destroy.

    Sorry dat ik zo loop te zeuren ik heb last van gordelroos en het maakt me nogal chagy en vergeetachtig. + Heb kritiek op me gekregen van een trainer. Voor de mensen die het niet weten Mijn innerlijk is nogal het zelfde als Ashtons innerlijk (Ja, dacht laat hem een beetje op mij lijke alleen de jongens versie) Dus van kritiek word ik nogal pissig.
    Maar sorry voor he zeuren


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    MBAV4ever schreef:
    Sorry dat ik zo loop te zeuren ik heb last van gordelroos en het maakt me nogal chagy en vergeetachtig. + Heb kritiek op me gekregen van een trainer. Voor de mensen die het niet weten Mijn innerlijk is nogal het zelfde als Ashtons innerlijk (Ja, dacht laat hem een beetje op mij lijke alleen de jongens versie) Dus van kritiek word ik nogal pissig.
    Maar sorry voor he zeuren


    I don't blame you (:
    Zal ik je wat vertellen? :'D
    Destiney is bijna mij x'd
    Ik weet niet waarom, maar ik stop altijd wel wat van mezelf in mijn karakters (':


    Little do you know

    grappig. Met Ashton heb een ding wel een beetje overdreven. Hij krijgt woede aanvallen als hij kritiek krijgt. En wat doe ik? Of ik scheld of ik ga met ballen gooien of ik sla keihard mijn hand tegen de muur. Ja het is nogal een vervelende eigenschap waar ik niks aan kan doen


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Host schreef:
    ik ben ook echt een drama in wiskunde..


    Ik ook, ik sta een onvoldoende, niet zo'n erge, maar toch een onvoldoende. En omdat wiskunde geen keuzevak is kan ik het niet laten vallen.
    Ik heb zelf 2 of 3 keer 75 minuten wiskunde, hangt van de periode af.:(


    Fantasy is in you.

    Mitovi schreef:
    (...)

    Ik ook, ik sta een onvoldoende, niet zo'n erge, maar toch een onvoldoende. En omdat wiskunde geen keuzevak is kan ik het niet laten vallen.
    Ik heb zelf 2 of 3 keer 75 minuten wiskunde, hangt van de periode af.:(


    ik sta ook een 5 voor wiskunde. --' ik heb 3x in de week 50min wiskundeles, dus ik heb dan nog geluk!


    To love is to destroy.

    MBAV4ever schreef:
    grappig. Met Ashton heb een ding wel een beetje overdreven. Hij krijgt woede aanvallen als hij kritiek krijgt. En wat doe ik? Of ik scheld of ik ga met ballen gooien of ik sla keihard mijn hand tegen de muur. Ja het is nogal een vervelende eigenschap waar ik niks aan kan doen


    Ik ben ook redelijk snel boos.
    Vaak ben ik eerst boos, dan ga ik ben dingen gooien en wil ik niks om me heen hebben. Dan word ik gefrustreerd en dan komen er tranen, als de tranen komen voel ik me juist weer vreselijk en alleen. Maarja, dat heeft ook wel zo zijn redenen x'd
    Maargoed, Khad btw ook al weer gereageerd (:
    Met beide, Teamin én Dessy :'D


    Little do you know

    heb het gezien ik ga nu reageren :)



    Als iemand nog een lonely iemand heeft IK heb nogsteeds JJ vrij


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    MBAV4ever schreef:
    heb het gezien ik ga nu reageren :)



    Als iemand nog een lonely iemand heeft IK heb nogsteeds JJ vrij


    Okeyy (:

    Ik heb niemand meer, mag maar twee perso's.. Iets wat voor mij een ramp is, aangezien ik echt een personage verslaafd persoon ben :')
    Als het kan heb ik het liefst een stuk of honders perso's :'D
    Alleen dan is het niet meer zo te handelen x'D
    Dus ik zou het liefst iets van 10 perso's hebben ofzo, lekker veel variatie :')
    maar het mag niet x'D


    Little do you know

    @VladiFerr ik zag je post, maar de wonden van vampieren herstellen heel snel. ze kunnen daardoor dus niet flauw vallen..


    To love is to destroy.

    Roww schreef:
    (...)

    I don't blame you (:
    Zal ik je wat vertellen? :'D
    Destiney is bijna mij x'd
    Ik weet niet waarom, maar ik stop altijd wel wat van mezelf in mijn karakters (':


    Dat doe ik ook, waarschijnlijk omdat ik mij dan beter kan in leven denk ik.


    Physics is awesome

    Morgen en vanavond kan ik trouwens niet online zijn,
    Vanaf half vier ben ik Offline omdat ik om vier uur bij de beginners lessen ga helpen op de manege, en daarna ga ik zelf rijden.
    En als ik dan uiteindelijk rond zeven uur thuis ben ben ik gewoon kapot van het vele lopen enzo, dus dan ga ik graag zo snel mogelijk slapen x'p
    en morgen heb ik stage, op diezelfde manege, van negen tot 6. Dus dan ben ik ook redelijk kapot.
    Misschien dat ik morgen avond nog wel even online ben, maar ik denk het niet.
    Dus dan weten jullie dat (:

    Btw @MBAV4ever
    misschien, als Rybak ermee eens is, kun je JJ wel voegen bij Teamin en Lily?
    Die zitten bij de engelse les (:
    Dus als je wil mag je haar er van mij bij voegen, d:
    Als Rybak ermee eens is tenminste d:

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 15:02 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Morgen en vanavond kan ik trouwens niet online zijn,
    Vanaf half vier ben ik Offline omdat ik om vier uur bij de beginners lessen ga helpen op de manege, en daarna ga ik zelf rijden.
    En als ik dan uiteindelijk rond zeven uur thuis ben ben ik gewoon kapot van het vele lopen enzo, dus dan ga ik graag zo snel mogelijk slapen x'p
    en morgen heb ik stage, op diezelfde manege, van negen tot 6. Dus dan ben ik ook redelijk kapot.
    Misschien dat ik morgen avond nog wel even online ben, maar ik denk het niet.
    Dus dan weten jullie dat (:

    Btw @MBAV4ever
    misschien, als Rybak ermee eens is, kun je JJ wel voegen bij Teamin en Lily?
    Die zitten bij de engelse les (:
    Dus als je wil mag je haar er van mij bij voegen, d:
    Als Rybak ermee eens is tenminste d:



    Oke.
    Leuk dat je helpt me die lessen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Host schreef:
    (...)

    ik sta ook een 5 voor wiskunde. --' ik heb 3x in de week 50min wiskundeles, dus ik heb dan nog geluk!

    Ik een 3. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''