• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    Okeyy (:
    Ik zal weer reageren (:

    Kheb nu met Teamin en Destiney gereageerd (:


    Ik zal zo reageren met Lily. Maar ik ga zo eten dus het kan even duren.


    Physics is awesome

    OKe ik ga zo reageren


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik ben vergeet me nietjes aan het drogen om ze op mijn nagels te doen en dan mijn nagels lakken met vergeet me nietjes x'D

    En ik heb alweer gereageerd met Destineyy(:


    Little do you know

    Oke ik kan ff niet reageren moet huiswerk doen


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Okeyy (:
    Ik heb toets week dus ik heb gelukkig geen huiswerk :'D
    En ik hoef ook niet te leren aangezien geen enkele toets een toets is waarbij je kan leren x'd


    Little do you know

    Jeej wiskunde af ga zo reageren!!!
    Waarom geven ze een eerste klasser zoveel huiswer :( Ik ben maar een 13 jarig meisje geen genie!!!!!!
    LOL sorry moest ik gewoon ff kwijt


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    MBAV4ever schreef:
    Jeej wiskunde af ga zo reageren!!!
    Waarom geven ze een eerste klasser zoveel huiswer :( Ik ben maar een 13 jarig meisje geen genie!!!!!!
    LOL sorry moest ik gewoon ff kwijt


    Haha, ik had in klas één ook een enorme stapel huiswerk, en ook een Enorme stapel boeken die ik mee moest nemen..
    Vaak 'vergat' ik gewoon boeken omdat mijn tas anders te zwaar werd x'D
    Maar gelukkig heb ik nu minder boeken en minder huiswerk, en ik krijg nu ook meer tijd in de les om huiswerk te maken :')


    Little do you know

    Lucky you
    HEt ergste is 3 keer in de week wiskunde ik vind 20 min. al erg genoeg. Het is echt een hel 3x 50 min en dan ook nog werk voor thuis vinden docenten het soms leuk om huiswerk te geven. Ik heb steeds mindere vrije tijd


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Haha, niet zeuren x'd
    Ik heb ELKE dag, op woensdag na want dan heb ik stage, drie kwartier wiskunde :')
    En natuur-scheikunde zelfs twee keer drie kwartier op één dag x'd
    En ik ga vaak tot vier uur.. Rotschool xc

    Btw ik had alweer gereageerd met Dess (:


    Little do you know

    Goed je hebt gelijk ik moet niet zeuren het kon erger heb alleen zo'n hekel aan wiskunde omdat ik cijfer dislexie heb of hoe je dat ook noemt het is dan echt heel irritant.
    Ik heb het stukje gezien en ga reageren.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    MBAV4ever schreef:
    Goed je hebt gelijk ik moet niet zeuren het kon erger heb alleen zo'n hekel aan wiskunde omdat ik cijfer dislexie heb of hoe je dat ook noemt het is dan echt heel irritant.
    Ik heb het stukje gezien en ga reageren.


    Haha, Discalculie dus (:
    Heb ik ook last van, ik draai cijfers als 64 om in 46, en ik kan niet tellen :')
    Ook heb ik last van het feit dat ik Links en Rechts nog niet ken x'd
    Ik ben niet bepaald goed in dingen onthouden.. Dus heb ik het lastig met toetsen op vakken die me niet zoveel interesseren, like Natuur-Scheikunde.. x'd
    Btw, ik kan niet zo goed sporten vanwege een hartafwijking.. x'D
    Dus je moet ook niet zeuren met je discalculie d:

    Okeyy (:
    Dessy.. Ik ga haar vanaf nu Dessy noemen x'D
    Netzoals ik Teamin TT noem c:
    TT is mijn favo dude c:
    Tis dat et mijn eigen personage is :'D
    En Tis dat ie niet om de hoek woont )':


    Little do you know

    MBAV4ever schreef:
    Goed je hebt gelijk ik moet niet zeuren het kon erger heb alleen zo'n hekel aan wiskunde omdat ik cijfer dislexie heb of hoe je dat ook noemt het is dan echt heel irritant.
    Ik heb het stukje gezien en ga reageren.


    Cijfer dyslexie is beter bekend als dyscalculie, ik moest het ook op zoeken op google maar alleen voor de spelling.

    @Roww

    Ik heb eindelijk gereageerd met Lily, ik heb eerst even Breaking Bad gekeken.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Cijfer dyslexie is beter bekend als dyscalculie, ik moest het ook op zoeken op google maar alleen voor de spelling.

    @Roww

    Ik heb eindelijk gereageerd met Lily, ik heb eerst even Breaking Bad gekeken.


    Keyy (:
    Ik zal reagerenn met TT c:


    Little do you know

    MBAV4ever schreef:
    Lucky you
    HEt ergste is 3 keer in de week wiskunde ik vind 20 min. al erg genoeg. Het is echt een hel 3x 50 min en dan ook nog werk voor thuis vinden docenten het soms leuk om huiswerk te geven. Ik heb steeds mindere vrije tijd


    wees blij, wij hebben 3x60 minuten. Dat is pas erg. Vooral met onze chagrijnige wiskundeleraar


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Wat ben ik blij dat ik geen wiskunde meer heb. Rekenen is goed genoeg voor mij.


    Physics is awesome