• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Het gaat over een groep jongeren die elkaar niet kennen. Ze zijn 6 week op vakantie en het is hun eerste dag daar. In de loop van deze eerste dag leren ze elkaar een beetje kennen. 's avonds bij het kampvuur na een aantal drankjes komt 1 van hun met het idee aanzetten om een spel te gaan spelen. Er wordt flesje gedraaid en zo worden de stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen is zeker van zijn zaak en iedereen wil willen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 3 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes:
    - Laura Rose Parker - xGoodwill
    - Julia Shepherd - Castillion
    - Bella Maria Talbot - BloodyFace
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    -Caroline Sofia Middleton - amy66
    - gereserveerd door ALLSTARSx


    Jongens:
    - Hugo Paul Bour - JJHamblett
    - Finnegan -Finn Brandon von Monroe - Mufinn
    - Daniel -Dan Kilian von Monroe - Mufinn
    - Sal Levine - Shion
    - Zeth James Parker - lilangel
    - Joe Jackson - manonlarissa

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:18 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    kan gebeuren ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    BloodyFace schreef:
    thanx !
    Hoe worden de stelletjes trouwens gevormd?
    doen ze dat dus bij dat spelletje of?


    ik ga de namen verloten ^^ lootjes trekken kind of..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Laura Rose Parker
    Leeftijd: 19
    Geslacht: meisje
    Uiterlijk:



    Lauraheeft lange bonde haren tot het midden van haar ruggengraat, heldere blauwe ogen en donkere zwarte wimpers waar altijd een laag mascara overheen zit waar ze veel jongens mee om haar vinger wikkelt. Ze heeft een heel slank postuur en is ongeveer 1,76 lang en draagt hoge hakken om nog groter te lijken.
    Innerlijk: Laura wordt beschreven als een vriendelijk, stil meisje dat vaak op de achtergrond blijft. Ze zal nooit iemand van te voren bekritiseren en geeft iedereen een kans. Helaas kreeg ze die zelf niet. Ze werd de gek genoemd, omdat ze nogal druk was en ervoor koos om haar zwarte haren, fel blond te verven. Iedereen vond dat ze aandacht zocht. Maar dat was absoluut niet zo. Haar vertrouwen raakte hierdoor erg beschadigd. Het vrolijke en hypere meisje veranderde in een stil meisje die haar eigen mening niet durfde te tonen. Dit is inmiddels al redelijk lang geleden. Natuurlijk zal Laura dit nooit vergeten maar de oude Laura begint terug te komen.Zelf weet ze niet of ze ooit nog de oude Laura wordt.
    Extra: Ze heeft een tatoeage in haar nek en op haar schouder.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 19:17 ]


    Hold me in your arms & never let me go.

    lilangel schreef:
    (...)

    ik ga de namen verloten ^^ lootjes trekken kind of..


    Aaah oke !
    Dat is wel handig


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    (...)

    Aaah oke !
    Dat is wel handig


    haha ja vond ik ook wel ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    mag ik die van mij een tweeling maken?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een meisje reserveren?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    -

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:38 ]

    Mufinn schreef:
    mag ik die van mij een tweeling maken?


    Ja mag van mij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Caroline Sofia Middleton, oftewel gewoon Caro
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar) 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: (liefst met foto)



    Caro is 1.70 meter lang en ook erg slank. Ze heeft blauw/groene ogen en blond haar dat ongeveer tot haar schouders komt.
    Innerlijk: Caro is best wel flirterig. Soms kan ze het niet laten om een beetje te flirten. Ze zegt altijd wat ze denkt, dus soms lijkt ze misschien een beetje bot. Ze is wel erg behulpzaam. Ze is ook erg sportief. Het liefst gaat ze elke ochtend een half uurtje hardlopen, ook om haar figuur te behouden, maar vooral omdat ze het leuk vindt. Ze is ook heel erg eigenwijs en doet dus gewoon wat ze zelf wilt. Ze kan soms ook heel erg lief zijn, als ze echt om iemand geeft.
    Extra: Tatoeage:

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 21:04 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Jaa zet je er straks bij als ik thuis ben (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Jaa zet je er straks bij als ik thuis ben (:


    Mag ik ook een meisje reserveren of is het handiger als ik een jongen reserveer?

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Mag ik ook een meisje reserveren of is het handiger als ik een jongen reserveer?


    Mag beide hoor (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Finnegan -Finn Brandon von Monroe
    Leeftijd: 21 -10 minuten jonger dan Dan
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:




    Innerlijk: van twintig meter afstand kan je nog zien dat Finn, adhd heeft. je zal hem altijd zien stuiteren, gek doen en lachen. Hij praat letterlijk altijd, maar vaak gaat dat zo snel, dat je, je best moet doen om hem te verstaan. Vaak worden mensen er een beetje bang van, maar als iemand lief en warmhartig is, is het Finn wel. Hij zou nooit een vlieg kwaad doen en als hij zijn pilletjes zou slikken, zou hij de onschuld zelve zijn. Maar dat vergeet hij nogal vaak. Finn is ontzettend lief en is eigenlijk een beetje blijven steken in zijn jeugd en zal waarschijnlijk nooit echt volwassen worden. Hij heeft nooit geleerd om alleen te zijn, omdat Dan altijd bij hem is geweest en nog altijd is. Je zal hem dus nooit alleen zien. Hij is totaal niet verlegen en juist erg sociaal en spontaan, waardoor hij snel nieuw contact legt. Het kan hem maar weinig schelen wat mensen van hem vinden en denken. Maar hij begrijpt dan ook maar weinig van mensen of van de wereld. Toch is het best een slimme jongen. Als hij er iets voor zou doen tenminste. Ondanks zijn zachte aard, laat Finn niet over zich heen lopen en kan hij goed zijn mannetje staan en voor zichzelf en andere opkomen.
    Finn weet niet wanneer hij zijn mond moet houden en zegt alles wat hij denkt hardop. onaardig of niet. Iets wat af en toe voor problemen kan zorgen.
    en het is ook niet iemand waar je, je geheim aan moet vertellen want hij verteld het onbedoeld, vaak verder, zonder dat hij het zelf doorheeft. Het woord geheim staat ook niet in zijn woordenboek. Gewoon omdat hij zich nergens voor schaamt en het hem niet intreseert wat mensen van hem weten. Ze nemen hem maar zoals hij is en ander haalt hij zijn schouders op en gaat hij verder met zijn leven.
    Extra: Heeft een tweelingbroer Daniel

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 7:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam:Daniel -Dan Kilian von Monroe
    Leeftijd: 21 -10 minuten ouder dan Finn
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Dan heeft adhd en dat is te merken ook, als hij zijn pillen niet slikt. Dit doet hij gelukkig wel regelmatig, omdat hij anders niet normaal kan nadenken en het een grote warboel is in zijn hoofd. maar ondanks de pillen is het niet een rustige jongen. Hij gaat mee in de drukheid van zijn broer. Waar hij als twee druppels water op lijkt. Al is hij wel iets volwassener in zijn gedrag. Tenminste, als hij niet met Finn is, kan hij redelijk serieus zijn. Al zou hij de wereld nog altijd als een grote grap zien. Hij vind dat je het leven een cadeau is, en je, je moet laten verwassen. ervan genieten. Hij kan totaal niet tegen depressief gedoe en is zelf dan ook altijd enorm vrolijk. Dit probeert hij altijd over te brengen op andere. Dan is een enorm sociale en lieve jongen en zou nooit een vlieg kwaad doen. Tenminste, je moet hem niet boos maken, want als hij boos is, laat hij niets meer van je heel.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''