• Het lijkt erop dat Taylor Swift een stomme fout heeft gemaakt tijdens de MTV Video Music Awards zondagavond. De Amerikaanse zangeres beledigde haar ex One Direction-zanger Harry Styles toen hij op het podium stond met de andere bandleden.

    Toen de Britse jongensgroep een aankondiging deed vroeg bandlid Zayn Malik zich hardop af of het klopt dat New York de beste fans heeft. Hierop zoomde de camera in op Taylor, die op dat moment in het publiek zat. Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei, maar ze articuleert duidelijk genoeg om 'Shut the f*ck op' te kunnen liplezen.

    Taylor en Harry gingen in januari uit elkaar na een relatie van een paar maanden. Vorige week deelde de Britse zanger al dat hij het niet erg zou vinden om het 'slachtoffer' te worden in een van haar songteksten. Taylor staat erom bekend dat ze haar liefdesverdriet verwerkt in haar nummers.

    Beide acts vielen zondagavond tijdens de awardceremonie in de prijzen. One Direction nam voor hun single Best Song Ever de award voor beste zomerhit naar huis. Taylor mocht op haar beurt de prijs voor beste videoclip van een zangeres mee naar huis nemen voor haar single I Knew You Were Trouble.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wanneer leer je dat er andere subforums zijn waarin dit soort dingen thuishoren?


    Your make-up is terrible

    Liplezen? I'm out.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hatsumomo schreef:
    Wanneer leer je dat er andere subforums zijn waarin dit soort dingen thuishoren?


    In dit forum kan je toch over alles praten?

    BieberNinja schreef:
    (...)

    In dit forum kan je toch over alles praten?


    Er zijn speciale subforums voor celebs, 1D en JB als je verder had gekeken dan je neus lang was.


    Your make-up is terrible

    BieberNinja schreef:
    (...)

    In dit forum kan je toch over alles praten?


    Ja, maar er is een speciale voor One Direction ;)


    -

    BieberNinja schreef:
    (...)

    In dit forum kan je toch over alles praten?



    Alles áls het niet binnen een ander subtopic kan/hoort.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    "Er was niet te horen wat de countryzangeres precies zei,"
    'Nough said.


    Take me to wonderland

    Sinistre schreef:
    (...)


    Alles áls het niet binnen een ander subtopic kan/hoort.


    Ow.. bedankt! Dat wist ik echt niet ;$

    ...drama drama drama,,,
    *sigh* celebs


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hoe durft ze zomaar een mening te hebben! :O
    Zou verboden moeten worden. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hoezo is dat een belediging?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoezo is dat een belediging?


    Ja dat snap ik dus ook niet xD

    Arigatou schreef:
    Hoe durft ze zomaar een mening te hebben! :O
    Zou verboden moeten worden. :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Arigatou schreef:
    Hoe durft ze zomaar een mening te hebben! :O
    Zou verboden moeten worden. :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Ow.. bedankt! Dat wist ik echt niet ;$


    Hoe dan? Je hebt er vaker topics in aangemaakt.

    OT: Dit vind ik wel het domste nieuws ooit.


    Your make-up is terrible