• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Het gaat over een groep jongeren die elkaar niet kennen. Ze zijn 6 week op vakantie en het is hun eerste dag daar. In de loop van deze eerste dag leren ze elkaar een beetje kennen. 's avonds bij het kampvuur na een aantal drankjes komt 1 van hun met het idee aanzetten om een spel te gaan spelen. Er wordt flesje gedraaid en zo worden de stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen is zeker van zijn zaak en iedereen wil willen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 3 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes:
    - Laura Rose Parker - xGoodwill
    - Julia Shepherd - Castillion
    - Bella Maria Talbot - BloodyFace
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    -Caroline Sofia Middleton - amy66
    - gereserveerd door ALLSTARSx


    Jongens:
    - Hugo Paul Bour - JJHamblett
    - Finnegan -Finn Brandon von Monroe - Mufinn
    - Daniel -Dan Kilian von Monroe - Mufinn
    - Sal Levine - Shion
    - Zeth James Parker - lilangel
    - Joe Jackson - manonlarissa

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:18 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    -Stiekem heb ik een vroegere poppetje genomen en die wat aangepast want ik kon niks bedenken..-

    Naam: Sal Levine
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:

    Van zijn uiterlijk is meestal niet veel te zien. Hij houd zich zelf liever een soort van geheim. Waarom zou je aan anderen je gezicht laten zien? Al zit er wel een reden achter waarom hij het niet wilt laten zijn. Aan de zijkant van zijn gezicht loopt een grote litteken van boven naar beneden.
    Zijn ogen zijn donkerbruin die meestal niet zo veel verteld. Zijn haar is zwart dat reikt tot aan zijn schouders. Zijn haar is in laagjes waardoor het niet meer opvalt dat het zo lang is. Zijn kleding is simpel te omschrijven. Een vest met een muts dat groot genoeg is om zijn gezicht te verbergen, een effen kleuren shirt en een simpel spijkerbroek.

    Innerlijk: Zijn karakter is niet met zekerheid te vertellen. Mensen die hem nog herkennen van de kleuterschool zullen hem omschrijven als een lief, speelse jongen dat alijd spontaan en vrolijk was. Vroeger had Sal grote verhalen vertellen. Echte verhalen, maar meestal gooide hij er dan een dosis fantasie erbij in. Mensen die hem van nu kennen zullen hem heel anders omschrijven. Afgesloten en stil. Misschien zelfs wel bot.
    Extra: Het is door zijn gedrag van nu ook een wonder dat hij op vakantie vrienden heeft gemaakt en zelfs mee doe aan de weddenschap, terwijl geen van allen zijn gezicht heeft gezien. Hij weet ook niet hoe ze gaan reageren en wil dat het liefst zo lang mogelijk uitstellen.


    Hoop dat hij een beetje goed is ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik schrijf me uit omwille van priveproblemen en omdat ik me meer wil richten op storys sorry


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Ik heb mijn personage iets uitgebreid


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Trouble258 schreef:
    Ik schrijf me uit omwille van priveproblemen en omdat ik me meer wil richten op storys sorry


    okee maakt niet uit (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb even een story gemaakt met daarin alle rollen (: leek me wel handig. http://www.quizlet.nl/stories/113543/lets-play-a-game-rollen/

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 12:15 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    hij doet het niet ? o_o

    nvm x3

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 12:14 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    hij doet het niet ? o_o

    nvm x3



    hij doet het echt niet ;o ik zal wel iets verkeerd doen.. :(


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nu doet hij het wel (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ohhh oke (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Dan is ook af ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    Dan is ook af ;3


    okee (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Mag ik ook een meisje reserveren of is het handiger als ik een jongen reserveer?


    Ik zet je bij de meisjes (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    weet iemand een liedje die ik kan zingen? (A) heb echt geen idee voor een liedje.. niet te laag aub xd


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    weet iemand een liedje die ik kan zingen? (A) heb echt geen idee voor een liedje.. niet te laag aub xd


    Why?


    Hold me in your arms & never let me go.

    SizzBizz schreef:
    (...)

    Why?


    Ik heb vanavond soort van zangles en ik had een week de tijd om een liedje voor te bereiden maar ik heb dus nog niks gedaan xD en heb geen idee welke ik moet doen..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.