• Ja goed dat was sarcastisch, ik heb er 0 :$
    Nou ja ook niet zo gek, want ik ben hier pas sinds vanochtend haha. Maar ik zoek wel vriendinnen op deze site, zit ik op dit forum onderdeel goed?

    Ik zou wel even iets vertellen over mij:

    Ik ben Nienke en ik ben 16 jaar. Op 20 september 1996 ben ik geboren. Mijn hobby's zijn lezen en dansen. Ik heb wel eens verhalen geschreven, maar dat zijn er niet heel veel en volgens mij ook niet van zo'n goede kwaliteit haha. Ik zit vooral op deze site om verhalen van anderen te lezen. Maar goed, verder zit ik in de
    3e klas van het VMBO. Ik woon in Gelderland. Nou ehm dat was het denk ik haha.

    Hola! Ik ben Evi, en ik ben 19 jaartjes jong. Ik ben vrolijk, bijna altijd wel enthousiast bezig, en heb af en toe wel eens mijn hypere momentjes. Ik hou van zingen, dansen, lezen en schrijven. Ook zelf muziek maken (in de vorm van een beetje tokkelen op mijn gitaartje en een beetje pingelen op mijn keyboard) vind ik leuk. Mocht je zin hebben om gewoon gezellig te babbelen, of mocht je vragen hebben, je kan ze gerust stellen.

    Welkom op Q. trouwens!


    We need a bigger boat.

    Oké, Nienke. Je hebt de kans.
    Of je gaat weg en komt nooit meer terug.
    Of je blijft, wordt een van ons en neemt er vrede mee dat Q als een drug wordt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Oké, Nienke. Je hebt de kans.
    Of je gaat weg en komt nooit meer terug.
    Of je blijft, wordt een van ons en neemt er vrede mee dat Q als een drug wordt.


    Haha, nou dan kies ik voor het laatste, ik ben nu al verslaafd aan deze site haha

    Welkom op Q!
    Maar als het een troost kan zijn, ik zit hier al een 4tal jaar en praat amper met mensen via mijn gastenboek:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoi. c:
    PB me als je wil, maar het kan zijn dat ik langzaam reageer omdat ik met een stuk of 3 andere dingen ook bezig ben.

    je mag me altijd stalken :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hola. ^^
    Ik zeg gewoon iets tegen random mensen, zoals ik bij Itami en Vindicatif heb gedaan. Of als mensen mij aanspreken het gesprek gaande houden. Nu zijn die twee Quizletters mensen waarmee ik elke dag wel contact heb en daar zitten er nog wel een paar bij. Mij mag je ook wel een berichtje sturen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    De vrienden die ik via Q ken ken ik door gewoon random een bericht te hebben gepost in hun gastenboek of door rpg's, en nu spam ik de twee die ik het beste ken elke dag dood via Watsapp so x'D Komt wel goed denk ik.

    Beware, Q will steal your soul.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 20:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zit ook in de derde, hihi. Maar in ieder geval; welkom op Quizlet! *O* Zoals velen je al verteld hebben is dit dus een heel verslavende site. Laat je ziel en sociale leven maar bij de deurmat liggen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het altijd wel gezellig om met iemand te praten:)
    Ikzelf heb ooit op streetdance gezeten (lang geleden xD) Ik zit nu op zumba:)
    Ik ben 15 en doe ook vmbo.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Vrienden op deze site heb je ook niet echt nodig :')


    -

    Allereerst; welkom!
    Ik heb bij mensen gewoon de stoute schoenen aan getrokken en berichtjes in mensen hun GB gezet of ze een PB gestuurd. Inmiddels heb ik hier wel wat vrienden opgebouwd. (: De mensen hier zijn eigenlijk altijd wel zo aardig om leuk op zulke spontane acties te reageren.
    Well, mocht je nog behoefte hebben aan iemand, dump maar wat in mijn GB ofzo. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Gipsy schreef:
    Welkom op Q!
    Maar als het een troost kan zijn, ik zit hier al een 4tal 2tal jaar en praat amper met mensen via mijn gastenboek:W


    + GB en PB staan altijd open :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Yello, welkom op Quizlet! Mijn naam is Brookelle en ook mij kan je altijd een berichtje sturen:Y)

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 8:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Helleu^^
    Ik ben Lisanne, zit ook in de derde en ook mijn gastenboek staat altijd open voor random berichtjes :3 (alleen kan het zijn dat ik niet heel snel reageer, want ik heb nogal veel huiswerk en stuff :'D)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.