• Ja goed dat was sarcastisch, ik heb er 0 :$
    Nou ja ook niet zo gek, want ik ben hier pas sinds vanochtend haha. Maar ik zoek wel vriendinnen op deze site, zit ik op dit forum onderdeel goed?

    Ik zou wel even iets vertellen over mij:

    Ik ben Nienke en ik ben 16 jaar. Op 20 september 1996 ben ik geboren. Mijn hobby's zijn lezen en dansen. Ik heb wel eens verhalen geschreven, maar dat zijn er niet heel veel en volgens mij ook niet van zo'n goede kwaliteit haha. Ik zit vooral op deze site om verhalen van anderen te lezen. Maar goed, verder zit ik in de
    3e klas van het VMBO. Ik woon in Gelderland. Nou ehm dat was het denk ik haha.

    Hii, ik ben Ruth, ik ben 19 jaartjes jong en al weer bijna 20.
    En deze site is mijn verslaving.
    Dus...je kan me altijd een random berichtje sturen, ik beloof alleen niet dat ik gelijk antwoord (nerd)


    'Darling, just hold on'

    Itami schreef:
    Uiteindelijk geraak je wel in een gesprek met iemand. Gebeurde bij mij ook altijd random. ^^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Square schreef:
    Welkom op Quizlet. De beste manier om vrienden te maken hier is door gewoon een vriendelijk berichtje in een willekeurig gastenboek te dumpen van iemand die je aardig lijkt, want voor je het weet ben je verwikkeld geraakt in een heel gesprek en neemt Q je ziel over. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt! *O*

    Of mensen die je als vriend toevoegen nadat je een paar leuke dingen bij een story hebt geplaatst. Dat doen mensen bij mij...

    Sluit je aan bij een gezellige groep zou ik zeggen. Ship je Perciver, zoek dat topic op. Kijk je Doctor Who, ga naar dat fantopic. Mensen genoeg.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CityGirlx schreef:
    hoi Nienke,
    ik ben hier terechtgekomen door mijn zus
    eerst zat ik hier bijna nooit op
    tot ik eens gwn wat profielen aan het bekijken was ....
    En nu is een meisje van Q 1 van mijn beste vriendinnen, en heb ik nog een paar echt leuke mensen leren kennen, dus jij zult heus ook wel leuke vriendinnen en vrienden vinden...
    btw welkom op Q (flower)
    x


    heeey... Ik ben de zus van Citygirl... ;3
    Ik ben net als jij 16 en ik sta ook altijd open voor een praatje... GB of PB als je zin hebt ;3

    Fayaph schreef:
    Helleu^^
    Ik ben Lisanne, zit ook in de derde en ook mijn gastenboek staat altijd open voor random berichtjes :3 (alleen kan het zijn dat ik niet heel snel reageer, want ik heb nogal veel huiswerk en stuff :'D)

    hihi ik heet ook lisanne alleen ik zit in de vierde xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hallo, welkom. Ik ben Colibre van 20. Rare interesses en stuff, maar ik sta open voor nieuwe vriendschappen. Dag.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    WillNotLearn schreef:
    De vrienden die ik via Q ken ken ik door gewoon random een bericht te hebben gepost in hun gastenboek of door rpg's, en nu spam ik de twee die ik het beste ken elke dag dood via Watsapp so x'D Komt wel goed denk ik.

    Beware, Q will steal your soul.



    Mwihihi, dat ben ik <3

    And hellohello Nienke, ik ben Jaimy, ook wel Jaimes genoemd -ja, mijn bijnaam is ook mijn username- 16 jaar, en ik spreek gewoon random mensen aan om in contact te komen waardoor ik nu veel goede vrienden heb gemaakt (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Mwihihi, dat ben ik <3

    And hellohello Nienke, ik ben Jaimy, ook wel Jaimes genoemd -ja, mijn bijnaam is ook mijn username- 16 jaar, en ik spreek gewoon random mensen aan om in contact te komen waardoor ik nu veel goede vrienden heb gemaakt (:


    Jesh you are <3
    My little secret. :Y)

    Anyway.
    Ik ben Elbrich, eigenlijk meestal Ellie genoemd.
    Ik ben 14 (nog een maand en dan ben ik 15 (: )
    Mijn gastenboek staat ook altijd open :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    haii ! (:
    Ik ben Rijkje, & welcome op Q !
    Je kan me altijd wel gastenboeken / pb'en !
    Directioner , en lezer van allerlei storys , maar ik schrijf niet .
    (A)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Misschien een beetje laat, maar toch nog welkom in Quizlet. Ik moet je alvast waarschuwen dat Q een virus in zich heeft, een verslavende virus. Moet je voor uitkijken :9~
    Maar goed, hoi! Ik ben Emma en ik ben 14. Mijn hobby's zijn niet echt bijzonder, ik hou van alles; lezen, creatief doen, schrijven, tekenen, dansen, zingen en noem maar op. Ik woon in Friesland & mijn gastenboek staat altijd open voor 'n praatje. Mijn PB trouwens ook.
    Succes & plezier op Q (flower)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb mensen leren kennen door gewoon op hun stories te reageren, op een gegeven moment plaatst de ander altijd wel iets in je gastenboek en raak je als je het goed aanpakt in gesprek. Maar als je zin hebt om te praten ben je altijd welkom. Ik ben btw Isabella, maar zo'n beetje iedereen noemt me Isa en ik ben 15 jaar ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.