• AATW was al eerder deze maand uitgekomen, Justin's nieuwe videoclip. En vandaag is er alweer een nieuwe uitgekomen! Samen met Will.I.Am zing Justin #ThatPOWER.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niet helemaal mijn ding. En echt, waarom moet tegenwoordig overal een hashtag in staan? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee sorry, dit is niet echt mijn smaak. :')


    Take me to wonderland

    Ik kon hem niet eens helemaal afluisteren:Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    I love it (:

    Ik vond hem wel gaaf (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Square schreef:
    Niet helemaal mijn ding. En echt, waarom moet tegenwoordig overal een hashtag in staan? :/


    #YOLO


    quidquid excusatio prandium pro

    Niet mijn smaak, maar hij brengt wel vaak nieuwe videoclips uit zeg. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liedjes gaat om het luisteren, niet om de clips. Dus Justin Bieber, maak eens een goed knallende hit waarbij je ook de 30+ enthousiast krijg, met gewoon een lyricsclip.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Liedjes gaat om het luisteren, niet om de clips. Dus Justin Bieber, maak eens een goed knallende hit waarbij je ook de 30+ enthousiast krijg, met gewoon een lyricsclip.


    Eigenlijk gaat het meer om Will.I.Am, Justin Bieber zingt er enkel in mee.

    En met AATW is dat toch aardig gelukt, trouwens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik kende het liedje al een paar werken voordat de clip uitkwam. Ik was er meteen weg van!!!!


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Ik vind dat liedjee zo gaaf :)


    Is it a hi or a hey

    Eén van de weinige liedjes van hem waarvan ik vind dat die wel een goede beat heeft, eigenlijk. Besides, je kunt er wel leuke choreo's op maken. :3 Alleen mochten ze wel wat leuker dansen in dat clipje, hehe.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Het is nu eigenlijk precies een van die liedjes die allemaal hetzelfde zijn...

    Ik heb een hekel aan overmatig gebruik van Hash-tags >_>


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    Niet helemaal mijn ding. En echt, waarom moet tegenwoordig overal een hashtag in staan? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klopt, je ziet Justin alleen maar een beetje dansen haha Seungho xx


    Is it a hi or a hey