• Rubin
    "De mooiste edelsteen van heel Quizlet!"


    Debbaut
    Hooi Bianca,
    We hebben elkaar al een paar keer in het echt mogen ontmoeten, en natuurlijk al een paar keer mogen praten via Q. Je bent echt een geweldig persoon, het is altijd geweldig om jouw meningen, inzichten en verhalen te mogen horen en ik hoop natuurlijk dat je nog lang onder ons mag blijven.(: Ook vind ik het geweldig dat je quasi het beroep doet dat ik op zijn minst de beginjaren van mijn carrière heel graag wil doen. Ik hoop dus dat je me nog af en toe tips en ervaringen geeft.
    Liefs,
    Jarne


    Bayley
    Lieve Bianca

    Hoewel we elkaar tegenwoordig wat minder spreken, wil het niet zeggen dat ik je vergeten ben. Ik zal je dan ook nooit vergeten, haha. Ik ken je nu toch al wel een tijdje, geen idee hoe lang precies, al lijkt het al wel jaren. Doorheen die tijd heb ik een lieve, toffe, grappige en fantastische Bianca leren kennen. Je bent echt een toppertje en het was dan ook fijn om voor een korte periode collega's met jou te zijn op Q. Ik hoop dat we binnenkort eindelijk eens kunnen afspreken om te meeten. Geniet van je weekje, want die eer verdien je wel!

    xx Sylvie


    Farfalle
    Lieve lieve Bianca,

    Ook jij staat nu een week lang in het zonnetje! Wat ook heel erg verdiend is!

    We hebben elkaar ongeveer al 3 á 4 keer gezien en het is elke keer harstikke gezellig met jou! Ook in het echte leven, als op Quizlet/whatsapp is het heel erg leuk om met je te praten, want we kunnen gewoon over vanalles praten.
    Ook als er stiltes zijn tussen ons dan is het niet ongemakkelijk of awkward, want dan weten we beiden dat het goed zit en dat we op onze gemak kunnen voelen bij elkaar.

    Ook jij bent een van de weinigen waar ik mij op mijn gemak voel en alles tegen je kan zeggen en kwijt kan. Ik wil je daarvoor bedanken dat ik mijzelf kan zijn bij je en je bent echt één van mijn beste vriendinnen geworden. Die ik ook niet kwijt wil, want ik wil nog zoveel leuke en gezellige dingen met je doen! Vergeet die foto's ook niet! :p

    Verder ben je een geweldig persoon en ik zal altijd voor jou klaar blijven staan. Een hele fijne week, Bianc! Geniet ervan! <3

    Liefs,
    Filiz
    Rubin, is een lief, vriendelijk, aardig, behulpzaam persoon. Ze is altijd in voor een gezellig babbeltje. Slaat gelijk te hulp als dat nodig is, en geeft ook prima, advies.
    Ze is een geweldige moderator, en ik vind dat ze haar werk ook hartstikke goed uitvoert. Ze heeft een prachtig profiel, en is erg begaan met andere in haar omgeving, op Quizlet. Ze is erg creatief, netjes, en beleefd.

    XxX Fantasy_World



    Creatie in de kijker
    Natuurlijk heb je wel eens een quiz van deze geweldige quizzenmaker gedaan! Nee? Dan is deze quiz écht een aanrader!
    Terwijl Simba wegliep van huis op zijn blote poten, maakte hij een tocht door een woestijn tot een jungle waar hij een everzwijn en stokstaartje ontmoette. Tarzan ontdekte dan weer de hele jungle slingerend aan lianen. Pocahontas doorkruiste wilde rivieren in haar kano.
    Maar hoe reis jij de wereld rond?


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oh super leuk topic!! Geniet van je week!! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Geniet van je week!!

    Stormfly schreef:
    Geniet van je week!!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Geniet ervan, Bianca ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Je hebt genoeg goede karma opgebouwd met deze topics om nu je eigen topic te verdienen, hehe.
    Fijne week, lieve Bianca!! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Stormfly schreef:
    Geniet van je week!!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yay, ik hoop dat je een geweldige week hebt, Bianca! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kill schreef:
    Geniet ervan, Bianca ^^


    16 - 09 - '17

    Fijne week, Bianc!!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Geniet van je week, Bianca! c: Je verdient 't!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geniet ervan! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omg, Bianca, jij verdient dit zo hard! (bloos)
    Maar oké, omdat ik geen berichtje heb in de beginpost, die ik het lekker hier (cat)

    Dus, Bianca, jij bent echt een schat van een meid. Niet alleen omdat je je zo hard inzet voor de site als mod, maar ook gewoon omdat je geweldig bent om mee te praten. Ik heb echt het gevoel dat ik alles tegen je kan zeggen, van mijn grootste angsten tot mijn grootste vreugdes. Jij doet altijd je best om op een leuke, uitgebreide manier te reageren, je geeft altijd goede adviezen en wat ik nog fijner vind, is dat je altijd de tijd neemt om een lange reactie terug te sturen (denk maar aan onze reuzenPB's). Daarnaast ben je ook een heel fijne persoon om een discussie mee te voeren en maatschappelijk gezien misschien iets zwaardere thema's mee te bespreken. Kort gezegd: je bent gewoon top (heart2)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb net een drukke dag achter de rug gehad op mijn werk en dit topic maakt me echt gelukkig, wauw. Al die lieve woorden van jullie allemaal had ik niet verwacht en toveren een glimlach op m'n gezicht, dankjewel! Jullie zijn stuk voor stuk schatten. (bloos) Dit is mijn boost om extra m'n best te doen tijdens "mijn week". ^_^


    Ik wil een tuin vol egels