• Om een nieuwe RPG te starten of iets. Ik verveel me de laatste tijd echt heel erg en ik doe nog maar aan weinig mee omdat ik de laatste tijd met wat oude gestopt ben, maar nu heb ik dus niets meer te doen. Ik heb me dan wel voor een aantal ingeschreven, maar die lijken maar niet van de grond te komen en het rollentopic gaat al dood, of ik zie al (iets wat ik persoonlijk echt heel vervelend vind) dat mensen van te voren allerlei dingen zitten te plannen en dan heb ik er ook nog maar weinig zin in omdat het dan al minder is. Of sommige RPG's waar altijd dezelfde mensen aan meedoen en je ook al weet waar het op uitdraait.
    Duuuus, ik vroeg me af of er iemand was die misschien zin had om een leuke RPG te beginnen, ik wil het wel samen opstarten of misschien anderen die ideetjes hebben om uit te voeren vind ik ook best. :3


    Your make-up is terrible

    Ik heb deze in elkaar gezet.


    Your make-up is terrible

    Lala x3
    ziet er leuk uit enzo

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 22:03 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    urgh
    wil je een keer een vrouw reserveren omdat je al zoveel mannen doet
    zijn die al weer vol D:


    De vrouwen zijn niet vol hoor, we willen alleen niet meer vrouwen dan mannen, omdat maffia meer mannen zijn.
    Je kunt misschien allebei doen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ja daar zat ik dus ook al aan te denken
    vandaar dat ik mn rea heb veranderd
    ik heb geen moeite om een man te spelen, daar niet van maar ik had even een superidee


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    ja daar zat ik dus ook al aan te denken
    vandaar dat ik mn rea heb veranderd
    ik heb geen moeite om een man te spelen, daar niet van maar ik had even een superidee


    Haha, okee!


    We'll still love each other, forever and always. <3