• Je kluisje leeg halen en thuis de helft van je papieren weg kunnen kwakken. Kaftpapier eraf halen enz. Heerlijk gevoel, na de vakantie examens. Ook is het fijn brieven van je toekomstige school te ontvangen voor vanalles.

    Wat vind jij een lekker gevoel?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De zon in mijn gezicht als ik in de pauze met mijn vriendinnen buiten in het gras zit (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Op mijn school is het een ritueel om aan het eind van het jaar alle kaften van je boeken af te rukken en al je schriften en ander papier door de gangen te gooien. Tenminste, ik doe het. Nu ik erover nadenk ben ik misschien de enige .__.
    Ik vind mijn pannenkoek lekker? ^^


    i put the fun in funeral

    Dat ik even geen dringend schoolwerk heb en over een paar dagen twee weken meivakantie kan vieren :]


    Caution first, always.

    Dat ik eindelijk van alle activiteiten met/buiten school af ben, ookal was het echt super om eraan mee te werken ^^
    En dat het bijna vakantie is :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja kan me voorstellen dat dat een heerlijk gevoel is!
    En vandaag had ik echt een heerlijk gevoel dat mn jQuery tentamen super goed ging en ik nu klaar ben met tentamens voor een tijdje!
    (heb alleen jammer genoeg geen meivakantie.)

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 19:30 ]


    As travars

    xPOMPOMS schreef:
    Vrij zijn, terwijl half Nederland nou in de schoolbanken zit te zwoegen. Mwhuahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat we morgen even een rondje moeten fietsen voor het goede doel, vrijdag tot 12 uur (waarvan 3 lessen ongeveer niks doen is) en daarna familieweekend en 2 WEKEN VAKANTIEEE :)

    dat ik nog tot kwart over 2 op school zit en dan drie weken vakantie heb
    en veel mensen maar 2 weken hebben :D


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik kan me van vorig jaar herinneren dat dat gevoel inderdaad goddelijk is.


    Bad decisions make good stories.

    xPOMPOMS schreef:
    Vrij zijn, terwijl half Nederland nou in de schoolbanken zit te zwoegen. Mwhuahaha.


    Tell me about it, stud.

    jihaaa vakantie!!!!!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn bankrekening bekijken als mijn loon erop staat. :Y) Wat ik vandaag dus ook zo'n 10x ga doen.


    -

    het is vakkaaaannttttiiieee :D
    haha , c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Praelectio schreef:
    Ik vind het een lekker gevoel dat mijn lieve moeder me heeft ziek gemeld zodat ik mijn verslag vandaag kon afmaken en nu extra tijd heb.
    Oh, en ijs eten. (:
    Mehhh!!! Spijbelaar, olololo


    Some people are art and do art at the same time

    Dat je op de fiets op weg naar huis bent(dance)


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293