• Uhg! Sorry, maar ik word er gewoon echt gek van! Ik voel me gewoon echt niet lekker en iedereen zeurt. Ik zou het even kort samenvatten:
    Al een paar weken hoest ik heel veel en heb ik het erg benauwd. Ik klink als een zeehond. De afgelopen week werd het missiën wel 20 keer zo erg en vandaag besloten mijn ouders de huisarts te bellen. Hoestdrank hielp niet en ik door het hoesten last van mijn keel en ik kan er niet door slapen. Op school doen ze een zeehond na als ik hoest en dat is extreem irritant. Dus mijn moeder belde de huisarts en die vroeg of ik ook koorts had. Ik heb sowieso verhoging. De huisarts zou later terug bellen en zei toen dat mijn themeratuur vanavond, morgenochtend en morgenavond gemeten moest worden. Ik moest dus de thermometer zoeken en ik zeg dat ik hem niet kan vinden, moeder chaggerijnig en het werd avond dus ik ging weer verder zoeken. Mijn moeder zei toen dat we het dan niet doen, terwijl het best belangerijk is omdat ik best longontsteking of kinkhoest zou kunnen hebben. (Dat zei de dokter). Ik vind dat echt irritant... Ik snap best als jullie R niks van snappen, maar ik moest het ff kwijt。


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik snap hoe je je voelt, het is vet irritant als mensen chagrijnig gaan doen als je niet lekker in je vel zit.
    Heel veel beterschap!


    26 - 02 - '16

    Aaahw, dat is echt rot. :C
    *cyberhug*
    Veel beterschap!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bedankt(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Negeer die mensen in je klas zo goed het gaat, ze zijn gewoon ontzettend kinderachtig bezig. Als ik verhoging had en steeds hoestte, zou ik niet eens naar school toe gaan. :/ Ik snap wel dat je je ergert in deze situatie, ja. Beterschap.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als er iets op deze hele planeet is wat je chagrijnig kan maken, dan is dat hoesten. Dus ik vind dat je groot gelijk hebt. Mijn moeder hoest ook héél veel en daardoor weet ik (en vooral ook zij) dat het echt geen pretje is en het je ook zo moe en hopeloos doet voelen. Ik wens je dus veel beterschap, voor zover je weer op kan knappen en ik hoop dat er uiteindelijk iets aan gedaan kan worden!


    Chaos is a ladder.

    Mensen doen kut. Mensen zijn kut.
    Beterschap. :Y)

    Oh wat zou ik me doodlachen als zij opeens ziek zijn. Sommige kinderen moeten eens gaan opgroeien op bepaalde vlakken. :')
    Veel beterschap. :3


    Take me to wonderland

    Gehenna schreef:
    Ik snap hoe je je voelt, het is vet irritant als mensen chagrijnig gaan doen als je niet lekker in je vel zit.
    Heel veel beterschap!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dragneel schreef:
    Mensen doen kut. Mensen zijn kut.
    Beterschap. :Y)


    Me so good.

    Beterschap! (flower)
    Ik hoop dat alles snel goed komt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dank jullie wel allemaal(; en ik negeer de kinderen uit mijn klas al zoveel mogelijk. Haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!