• Sinds kort hoor je in Nederland hier en daar een meisje dat een Mainstreet-liedje zingt en ze worden ook steeds populairder. De zogeheten boyband Mainstreet.
    Ik vraag me af of er al Mainstreet-story's hier in Q zijn. Niet dat ik ze absoluut ga lezen of zo, want ik ben geen fan (dat betekent dus niet dat ik een hater ben) maar misschien bestaat er kans dat ik een paar lees door de goede schrijfstijl of wat.
    Dus, zouden jullie hier (het hoeft niet jouw story te zijn) een Mainstreet-story willen droppen?

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 16:19 ]


    Some people are art and do art at the same time

    nooit van gehoord. Zal eens opzoeken op youtube :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wie zijn dat nu weer? :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Wie zijn dat nu weer? :')


    Niet gemeen bedoeld dit, maar ik zou wel klikken. (:


    Some people are art and do art at the same time

    oh, had iemand even geleden geen topic over die band? Nah, ja. Ik weet in ieder geval geen stories over Mainstreet. Sorry.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Oh, had iemand even geleden geen topic over die band? Nah, ja. Ik weet in ieder geval geen stories over Mainstreet. Sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mainstreet.. Nee sorry (;


    •*• Lululu •*•

    Nope, ik ken ze wel maar ken geen stories erover of wat dan ook. Heb ik ook geen behoefte aan en al helemaal niet als dat een nieuwe hype hier zou gaan worden. No thanks :Y) :p
    Niks tegen ze verder hoor.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mallory schreef:
    Mainstreet.. Nee sorry (;


    To love is to destroy.

    Ja hoor, er zijn er zelfs al best wel veel. Ik lees het niet, maar als je "Mainstreet" in de zoekmachine intypt krijg je een heleboel resultaten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel eens van gehoord. Maar stories ben ik nog niet tegengekomen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Square schreef:
    Ja hoor, er zijn er zelfs al best wel veel. Ik lees het niet, maar als je "Mainstreet" in de zoekmachine intypt krijg je een heleboel resultaten.


    Klopt ik heb eral een paar voorbij zien komen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hahaha, serieus? Zijn daar stories van, lol. Vind het uberhaupt al raar dat ze zo populair zijn. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hersheys schreef:
    Hahaha, serieus? Zijn daar stories van, lol. Vind het uberhaupt al raar dat ze zo populair zijn. :')


    26 - 02 - '16

    Hersheys schreef:
    Hahaha, serieus? Zijn daar stories van, lol. Vind het uberhaupt al raar dat ze zo populair zijn. :')


    Zegt degene met 20 One Direction stories.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Zegt degene met 20 One Direction stories.


    :W


    26 - 02 - '16