• Oké, ik ga het zo kort mogelijk proberen te vertellen.

    Er was een feestje en ik heb een jongen ontmoet, namelijk M. We hebben een hele nacht lang gebabbeld en ook even gekust. Hij had mijn nummer gevraagd, maar ik heb nog steeds geen sms ontvangen. Het feestje was bijna vier dagen geleden.

    We kwamen echt erg goed overeen. Nadat hij me had proberen te kussen, had ik halverwege gestopt en hem zacht weggeduwd en gezegd dat ik zoiets normaal gezien niet zomaar doe. Hij vond het blijkbaar niet erg en we hebben gewoon nog heel lang gebabbeld. Zijn vriend vertrok en vroeg hem of hij meewou, M. zei dat hij nog wat wilde blijven en bleef dan nog tot half zeven 's morgens bij mij. We hebben gewoon de hele tijd in de zetel gezeten waar we hebben gebabbeld en hij me vasthad. We hadden toen niet meer gekust ofzo. In de zetel vroeg hij mijn nummer. Hij vroeg ook of ik de volgende avond al iets te doen had, helaas had ik toen al plannen en zei ik dus dat ik niet kon. Hij zei dan dat hij me wel zou smsen om een andere keer af te spreken.

    Eén van zijn vrienden vertelde dat zij binnenkort ook een feestje deden en zei dat ik zeker moest komen. Hij heeft dan mijn naam in zijn gsm gezet. Die jongen heb ik zojuist toegevoegd op fb.

    Ik weet dat het enorm stom is dat ik het me zohard aantrek dat hij nog steeds niets gestuurd heeft, maar het komt echt zelden voor dat ik een jongen zo leuk vind, ondanks dat ik hem maar één avond kende. Maar ik geloofde echt dat het klikte, dat zei M. zelf ook. Het probleem is dat ik zijn nummer niet heb. Zou ik zijn nummer nu - of over een aantal dagen - vragen aan zijn vriend? (Indien hij me accepteert op fb toch) Of ben ik dan een zieke stalker? Maar ik heb schrik dat hij misschien de nummer fout heeft overgetypt (ondanks dat hij het echt twee keer heeft nagelezen) of vergeten op te slaan ofzo. Maar voor hetzelfde geld is die totaal van gedacht veranderd...

    Wat denken jullie? Kom maar op!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eerlijk gezegd, ben ik altijd nogal wantrouwig op dat vlak. Daarom denk ik ook dat hij het expres nog niet heeft gedaan. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar als hij je nummer heeft, zou hij je in die tijd toch wel ff een berichie o.i.d. kunnen sturen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Eerlijk gezegd, ben ik altijd nogal wantrouwig op dat vlak. Daarom denk ik ook dat hij het expres nog niet heeft gedaan. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar als hij je nummer heeft, zou hij je in die tijd toch wel ff een berichie o.i.d. kunnen sturen?


    Dus jij denkt dat ik er niet meer op hoef te rekenen? En dat ik het best zo laat?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Dus jij denkt dat ik er niet meer op hoef te rekenen? En dat ik het best zo laat?

    Nogmaals: het hoeft niet persé zo te zijn hoor. Als jij een echte klik met hem hebt, kan je hem best zelf opzoeken of zo. Dat vind ik in elk geval niet stalkerig overkomen, want je wilt gewoon zekerheid hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Nogmaals: het hoeft niet persé zo te zijn hoor. Als jij een echte klik met hem hebt, kan je hem best zelf opzoeken of zo. Dat vind ik in elk geval niet stalkerig overkomen, want je wilt gewoon zekerheid hebben.


    Ah zo. Sorry, ik had je verkeerd begrepen! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Weet je, ik kort mijn crush zijn naam ook altijd af tot M hier op Quizlet. (cat)

    Mij kennende wacht ik een aantal dagen voor ik aan iemand zijn nummer zou vragen. Heeft hij dan nog niks gestuurd, dan zou ik vragen gaan stellen of ik wel zo belangrijk voor hem was als hij beweerde. :') Als Ik hem was, zou ik minstens de ochtend erna al een berichtje terug sturen, maar misschien ben ik de enige die dat doet.


    Take me to wonderland

    Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten, heb je dan niets gehoord vraag je zijn nummer aan die vriend die je hebt toegevoegd op FB en bericht je hem. Wat heb je te verliezen? (:


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten, heb je dan niets gehoord vraag je zijn nummer aan die vriend die je hebt toegevoegd op FB en bericht je hem. Wat heb je te verliezen? (:


    •*• Lululu •*•

    Ik vind 4 dagen eerlijk gezegd wel over de wachtlimiet gaan.
    Weet je zeker dat hij geen vriendin had? Of misschien bijna een vriendin? Of heeft hij misschien een knipperlichtrelatie en was het net uit ofzo?
    Ik weet niet maar zoiets lijkt me echt de meest logische verklaring, omdat het aan de andere kant ook wel zo is dat jongens niet zomaar uren me je praten, al zeker niet als je ze eerst zegt dat je niet geïntereseerd bent in veel te gaan plakken.

    Of misschien is er iets gebeurt dat hij het te genant vindt om iets van zich te laten horen? Of misschien heeft hij vrienden waarbij je een slechte reputatie hebt (niet persoonlijk hoor, ik ken je niet) die misschien vonden dat hij je beter zo moest laten.

    Wat ik een keer had is dat een jongen me ook op een nogal 'random' moment ineens begon te negeren terwijl we al een maand ofzo echt veel naar elkaar stuurden, en toen bleek later dat zijn ouders net hadden verteld dat ze gingen scheiden, dus zoiets kan ook natuurlijk nog.


    effort never betrays you

    Ik denk dat je geduld moet hebben.
    Als die jongen echt iets wilt dan reageert die wel, wil die niets met je dan weet je het ook doordat hij niet reageert.
    Als mensen egt iets willen dan komen ze heus daarvoor wel in actie lijkt me.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    trololo ik reageer soms ook vier dagen niet *lolface*
    Maar ik kan me wel voorstellen dat je zoiets hebt van asdfghjk reageer noouuu. Love and shit is troublesoms, gave up on that.
    Ga naar dat feest, doe gewoon of je achterlijk bent als je hem weer tegen komt en zeg iets in de trant van: 'hoi man, leuk je hier te zien zeg! I sent you a textmessage maar volgens mij kwam ie niet aan ofzo. Anyway, wanna catch a drink'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heeft M. geen facebook, of twitter ofzo? Want dan kan je hem daarop toevoegen en dan kun je alsnog een afspraak maken ;).


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Anarose schreef:
    Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten, heb je dan niets gehoord vraag je zijn nummer aan die vriend die je hebt toegevoegd op FB en bericht je hem. Wat heb je te verliezen? (:


    + heeft hij geen facebook dan? Dan kan je hem misschien via die vriend achterhalen (:


    We need a bigger boat.

    Misschien dat hij zich ergens toch afgewezen voelt omdat hij je de volgende avond mee uit vroeg en jij gezegd heb niet te kunnen. Nu, dat je niet kan, kan natuurlijk, maar het kan voor hem ook overgekomen zijn als smoes. Nahja, niemand van ons heeft een glazen bol en kan je ook niet vertellen wat hij denkt en wat er van zijn kant nu speelt, wat er aan de hand is.
    Ik voeg me dan ook volledig bij de post van Hashirama, ga gewoon naar dat feest en spreek hem gewoon random aan wanneer je hem zie ^_^
    En tja, vroeger toen ik zo'n klik voelde met een gozer, vroeg ik gewoon zelf zijn gsm nummer, aangezien het mannelijk geslacht nu eenmaal vaag is en de neiging hebben om een week later pas te sms'en :'D Maarja, in dat opzicht ben ik dan weer een persoon die recht op der doel afgaat. Ik ben nogal direct in dat opzicht ^_^
    Misschien is hij ook te verlegen om te sms'en, zijn echt van die dingen wat je niet weet.
    Heb je over een week nog niks gehoord van hem (nu, ik weet niet wanneer dat feest is, maar is dat volgende week ofzo, kan je ook nog even wachten tot dan), en je wilt nog steeds contact met hem, kan je via een omweg (via die vriend bijvoorbeeld) zijn gsm nummer eens vragen. Heb ik destijds ook gedaan, aangezien m'n vriend ook veel te verlegen was en niet als eerste durfde te sms'en, en ik heb dus gewoon via via (mijn ma kon zijn ma, al was dat nog best schaamtelijk om zoiets te regelen via je moeder, maar soit) zijn nummer gekregen en hem een random sms gestuurd. We zijn inmiddels wel 6 jaar samen nu XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”