• Ik heb toestemming van Tamino om deze RPG over te nemen.


    The Secret Circle


    Chance Harbor, Washington - Amerika. Een kleine vissersstad aan de rand van het district, niet veel bijzonders op het eerste gezicht. Dat was het althans tot de laatste tiener van de zogenoemde 'Cirkel', zich in het stadje settelde. Zes jongeren, samenhangend in de oude stad vol geheimen, zoeken elkaar op en binden zich zonder geheel te weten waaraan - aan de Cirkel die hun krachten tot ongekende hoogten brengt.
    Deze ''krachten'' zijn verkregen door de natuur, overgegeven op ouders tot kinderen. Voor enkele jaren leek de magie te zijn vertrokken uit de stad waarin de laatste heksen en tovenaars leefden - tot de jongere generatie hun krachten ontdekten en daarmee een oude vloek het leven inbliezen.
    Niet iedereen is gelukkig met de terugkeer van de magie, vooral de ouderen die zich nog herinneren hoe de kinderen uit hun eigen tijd de magie misbruikten.
    Zij doen er dan ook alles aan om de magie, de krachten of hoe men het ook wil noemen - uit deze wereld te bannen. Voor altijd. En zij staan niet alleen: met hen duiken heksenjagers op. Niet zomaar jagers, deze lijken bizar krachtig voor de plagerige dreigementen waarmee de Cirkel eerder werd bedreigd.
    Nee: deze nieuwe generatie heksenjagers lijkt evenveel krachten te bezitten als de Cirkel zelf, al zij het dat zij hun magie niet van de natuur gekregen hebben, wat betekend dat hun magie altijd donker is. Dat kun je vergelijken met bijvoorbeeld iemand uit de Cirkel: hun magie is iets zwakker, minder schadelijk maar 'schoon', terwijl de magie van de jagers donker, ongecontroleerd en gevaarlijk is. Dat is de voornaamste reden waaronder de Cirkel is gebonden: hun krachten versterken door samen te werken. Jagers kunnen dat niet, omdat hun magie op zich al een vrij eigen leven lijdt. Ze brengen schade aan, waar de magie van de Cirkel juist hersteld.

    ‘‘The rules say: a life for a life, a death for a death and a kill for a kill.’’

    Regels
    - Minimaal 8 - 10 regels à 250 woorden.
    Iets van tien woorden minder is niet erg, maar echt niet minder.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet speedposten.
    - Niet de personages van anderen besturen.
    - Wees realistisch, mensen worden niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen nutteloze berichten in het speeltopic, daarvoor kan eventueel een praattopic geopend worden.
    - Gebruik ABN.
    -Ga niet van te voren al dingen plannen die gaan gebeuren, dan ga je maar een verhaal schrijven.

    Rollen
    Leden van de Cirkel
    - Arya Selene Ravensdale, Bran
    - Caelan Thalia Fairley, Bran
    -

    - Noah Ryot Rosewood Infano
    -Ian Tanner, Merrow
    -


    Heksenjagers
    - Shane Noel Fulton, Cas
    - Felix Leonardo Thorne, Bran
    -
    -

    -
    -


    Mensen
    Oneindig
    - Roxanne "Roxy" Grace van DykeCas
    - Sal Levine Shion

    Meedoen
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (17 - 30)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hai, is het oké als ik een mens en een mannelijke heksenjager aanmaak?


    Me so good.

    Natuurlijk, graag zelfs ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Heksenjager
    Volledige naam: Nevil “Nev” Alexander Collins
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:



    Colton Haynes
    Opvallend aan Nev is zijn kaaklijn. Hij ziet er goed uit, dit weet hij zelf ook. Nev heeft bruin haar en groene ogen. Hij is 1.85 m, is gespierd en heeft een breed postuur. Hij valt erg in de smaak bij de vrouwen. Erg ijdel is Nev niet. ’s Ochtends doet hij een hand door zijn haar en dat is het. Zijn haar zit meestal in een warrig model. Hij draagt het liefste een spijkerbroek met een effen T-shirt erop.
    Innerlijk: Een ex van Nev zou hem met één woord omschrijven als een klootzak. Nev is een jongen die vroeger erg in de knoop met zichzelf zat. Hij zat op het verkeerde pad en ging met de verkeerde mensen om. Nu hij de zorg voor zijn 5 jaar jongere halfzusje op zich heeft genomen, moet hij wel verantwoordelijk worden. Nevil kan het ene moment een arrogante chagrijn zijn die alles en iedereen afkraakt. Met zijn halfzusje heeft hij echter een hele goede band, tegen haar zal hij niet snel stom doen. Als hij echt om iemand geeft, zal hij er alles voor doen om deze persoon te beschermen. Hij is niet goed in het uiten van zijn gevoelens.
    Extra: Nevil is een paar weken geleden samen met zijn halfzusje verhuisd naar Chance Harbor. Zijn moeder ging dood bij zijn geboorte. Zijn vader en stiefmoeder waren beroemde heksenjagers. Zij zijn gedood door heksen. Hij is opgegroeid bij zijn oma -moeder van zijn vader- samen met Nana. Zijn oma heeft hem alles geleerd over zijn verleden en dat van zijn ouders. Nev heeft een enorme haat voor heksen en vooral voor de cirkel.
    Nevil heeft nog nooit een 'echte' relatie gehad. Hij heeft een beetje last van bindingsangst.

    Rol: Mens
    Volledige naam: Nana Evita Collins
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Lucy Hale
    Nana heeft donkerbruin haar en felgroene ogen. Ze is met haar 1,60m niet de langste. Ze heeft een curvy body. Nana besteedt veel tijd aan haar uiterlijk. Ze vindt het fijn om voor de spiegel te staan. Ze houdt veel van mode, ze is dan ook vaak te vinden in het winkelcentrum. Nana is een mooie meid. Veel jongens vinden haar aantrekkelijk.
    Innerlijk: Nana is een spontaan meisje. Ze zegt wat ze vindt en wat ze denkt. Ze heeft veel zelfvertrouwen en is een prater. Ze kan soms overemotioneel overkomen. Ze is sneller boos dan de meeste mensen. Ze is een creatief persoon.
    Extra: Nana’s ouders waren allebei heksenjagers en zijn gedood door de heksen. Ze weet echter niet heel veel van het heksen en heksenjagen af, ze heeft wel eens vage verhaaltjes gehoord van haar oma, maar ze gelooft er niet in.
    Nana is dankzij de overbezorgdheid van haar broer al een paar jaar single. Ze zou wel graag eens een vriendje willen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 17:21 ]


    Me so good.

    Ik wil dat iedereen die nog geen post heeft geschreven vóór vrijdag 23.59 een post heeft geschreven, anders word je er uitgegooid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De rollen van MBA4ever, Phrases en Macabre zijn weggehaald omdat ze niet voor gisteravond 23.59 met hun rol gereageerd hebben.
    Er zijn nu weer twee vrouwelijke heksenjagers en één vrouwelijke heks vrij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    srry maar ik wist nog niet goed waar het over ging


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Hoe bedoel je "ik wist nog niet goed waar het over ging"?

    Het speeltopic is al 18 dagen geopend, dus je had 18 dagen om dat te vragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het een heel leuk RPG, maar ik heb echt geen tijd om te reageren :3 sorry maar over een paar weken zal ik pas weer vol op actief zijn op Q. Ik schrijf me dus bij deze uit xx Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.