• Ik niet dus. Ik dacht, fuck it, ik wil het even kwijt, dus waarom niet op Q.
    Nou. Whole story.

    Ik werd in januari ziek, zwaar griep, koorts met ijlen en alles d'r op en d'r aan. Ik ben sinds die tijd niet echt helemaal opgeknapt. Sommige dagen ziek, laatst koorts uit het niets, etc. Hebben we woensdag bloed laten prikken en vandaag kreeg ik de uitslag.
    Hoei, Pfeiffer. Nou, geweldig, ik trakteer op ijs. >__>
    Nou vind ik het niet zo'n drama, omdat ik het waarschijnlijk al wat maanden heb, gezien de symptomen, maar mijn moeder begint nu al dat ik "zeker niet meer mee kan gymmen tot de vakantie aan en daarna misschien ook niet, en.." Daar heb ik dus écht geen zin in. Ik wil geen slachtoffertje spelen. Ja, ik ben doodmoe als ik 's morgens me aankleedt en de trap af loop, maar ik heb de afgelopen maanden toch ook gewoon meegedaan met de gym?
    Oké, ik heb rust nodig, wil het overgaan, maar ik wil nog steeds gewoon meedoen met alles. Ik moet gewoon stoppen als ik moe word. Amirite, guys?

    Zijn er nog meer mensen die het hebben of gehad hebben?

    Oh, ik moet ook even de mensen laten weten van school dat ik dit heb die bijvoorbeeld van mijn waterflesje hebben gedronken. :')

    Ik heb het afgelopen december/januari gehad, maar dat wist ik toendertijd niet. In die tijd was ik voornamelijk over emotioneel, moe en depressief, alhoewel het al speelde in augustus. Ik kan je alleen maar aanraden om even rust te nemen. zelf heb ik er nu nog steeds last van omdat ik er toen geen rekening mee heb gehouden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoei, Pfeiffer. Nou, geweldig, ik trakteer op ijs. >__>


    Stuk. xD

    Verder zou ik gewoon mee proberen te doen met de dingen die je leuk vindt maar wat vaker rust proberen te nemen. Zij hebben daar wel begrip voor, en op die manier speel je juist geen slachtoffer. (:


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben ondertussen herstellende van pfeiffer. Daar kwam ik ongeveer vier weken geleden achter. Als ik jou was zou ik die gymlessen echt overslaan, want die onzin was voor mij een enorme uitputtingsslag. Je kunt je energie beter opsparen om aan school te werken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik. :\ Helaas.
    Maar ik denk dat ik het zeker sinds januari heb. Met de piepjestest of de Shuttlerun test moesten we dus "trappen" lopen. Je moest voor een 6 trap 6 halen. Ik haalde nauwelijks 4 en ik was echt doodmoe. Iemand uit mijn klas was zelfs een soort van boos omdat ze wist dat ik beter kon terwijl ik echt kapot was. :'d


    Oh god, die vreselijke testen :') Was zo blij dat ik ervan was vrijgesteld haha. Maar ik zou gewoon zoveel mogelijk rusten, des te sneller kun je weer normale dingen doen (:


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Oh god, die vreselijke testen :') Was zo blij dat ik ervan was vrijgesteld haha. Maar ik zou gewoon zoveel mogelijk rusten, des te sneller kun je weer normale dingen doen (:

    Ja. Meeste scholen moeten Shuttlerun en Coopertest. Omdat wij in Eindhoven wonen en de school even lekker eigenwijs wil doen moeten wij ook nog eens 2 rondjes om de Karpendonkse Plas (bij elkaar zo'n 5 km) lopen. Ik heb voor beide de Karpendonkse-loop en de Shuttlerun een 5. :Y) Gelukkig krijg ik mooi geen Coopertest dit jaar.

    Ik heb het afgelopen schooljaar gehad. Vreselijk! Je moet echt genoeg rusten, anders maak je het alleen maar erger.

    De neef van een lerares heeft chronische vermoeidheid gekregen doordat hij het niet rustig aan deed....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pfeiffer is niet niks hoor. Ik zou toch even rustig aan doen. Een vriend van me had pfeiffer gehad en het zag er echt vreselijk uit. Maar toch veel beterschap!


    I still think of the guitar bible.

    Eh. Ik denk dat het helaas geen gym gaat worden dan. :')

    Ik heb chronisch Pfeiffer, dat betekend dat toen ik de eerste keer pfeiffer kreeg, mijn lichaam de antistoffen niet maakt.
    Ik heb ook tot nu toe 2 keer 3 maanden ziek thuis gelegen door m'n pfeiffer, in zoverre dat ik zo moe was dat ik naar het toilet kroop en al uitgeput was. Dus ik zou het maar niet onderschatten. Van pfeiffer ben je ook niet zomaar af, de ziekte duurt meestal 2 á 3 maanden, geen weken.
    Het enige wat ik je aan kan raden is dat je echt je rust moet nemen, en dat als je beter wilt worden, je niet moet gymmen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heel veel beterschap!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb het een half jaar geleden te horen gekregen. Ongeveer hetzelfde wat jij had; telkens koorts en griepachtige verschijnselen. Bleek 't ook pfeiffer te zijn. Het leek echt een eeuwigheid te duren voor het minder werd. Gelukkig ben ik er nu bijna vanaf. Ik slaap alleen nog veel maar die griep klachten zijn weg (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Valentino schreef:
    Ik heb chronisch Pfeiffer, dat betekend dat toen ik de eerste keer pfeiffer kreeg, mijn lichaam de antistoffen niet maakt.
    Ik heb ook tot nu toe 2 keer 3 maanden ziek thuis gelegen door m'n pfeiffer, in zoverre dat ik zo moe was dat ik naar het toilet kroop en al uitgeput was. Dus ik zou het maar niet onderschatten. Van pfeiffer ben je ook niet zomaar af, de ziekte duurt meestal 2 á 3 maanden, geen weken.
    Het enige wat ik je aan kan raden is dat je echt je rust moet nemen, en dat als je beter wilt worden, je niet moet gymmen.


    Dat lijkt me echt zwaar klote..
    Ik heb ook Pfeiffer gehad en dat tegelijk met bloedarmoede. Ook geen pretje, kan ik vertellen. Maar vooral goed je rust nemen is dus belangrijk.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt zwaar klote..
    Ik heb ook Pfeiffer gehad en dat tegelijk met bloedarmoede. Ook geen pretje, kan ik vertellen. Maar vooral goed je rust nemen is dus belangrijk.


    Dat had ik ook toen ik de eerste keer last had van pfeiffer, maar ik vond het toch reuze meevallen in vergelijking met de keren daarna. Kan misschien ook wel komen doordat je als kind natuurlijk sowieso meer energie hebt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt zwaar klote..
    Ik heb ook Pfeiffer gehad en dat tegelijk met bloedarmoede. Ook geen pretje, kan ik vertellen. Maar vooral goed je rust nemen is dus belangrijk.

    Ik denk dat bloedarmoede bij mij overdreven is, maar ik ben altijd zwaar ongesteld zet het maar weer op internet, Dragneel, waarom ook niet en daarna ben ik altijd een dag of twee heel moe en zo. Dus dat zal ook weer een feest zijn.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik denk dat bloedarmoede bij mij overdreven is, maar ik ben altijd zwaar ongesteld zet het maar weer op internet, Dragneel, waarom ook niet en daarna ben ik altijd een dag of twee heel moe en zo. Dus dat zal ook weer een feest zijn.


    Bloedarmoede betekend niet dat je te weinig bloed hebt hoor. Ik was, voor ik aan de pil ging, ook altijd heel hevig ongesteld, daar kun je inderdaad ook moe van worden, maar het is geen bloedarmoede. Bloedarmoede is wanneer je te weinig rode bloedcellen in je bloed hebt zitten, en dus een ijzertekort hebt. Daarvoor krijgt je ijzertabletjes, en daarna moet het verholpen zijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3