• Het is al goed, mijn fout... :$

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 14:54 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik heb dit nog niet opgemerkt, ik ga het even bij mij zelf proberen.

    Edit: Bij mij doet het opslaan knopje het wel. ;3

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 13:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Ik heb dit nog niet opgemerkt, ik ga het even bij mij zelf proberen.

    Edit: Bij mij doet het opslaan knopje het wel. ;3


    Hmm.. vreemd. :3


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    bij mij werkt ook alles naar behoren zowel mobiel, vaste pc en tablet


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kun je een screenshot plaatsen? Dan kan ik misschien waar het mis gaat.


    Dit is mijn signature...

    En als je een andere internet browser gebruikt?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Bij mij werkt het ook gewoon. Nog nooit meegemaakt trouwens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rutger schreef:
    Kun je een screenshot plaatsen? Dan kan ik misschien waar het mis gaat.


    Klik, klik & klik (kwaliteit is wel niet heel super).


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    DrunkenTiger schreef:
    En als je een andere internet browser gebruikt?


    Ik heb altijd deze browser (Google Chrome) gebruikt en een andere heb ik niet op deze laptop geïnstalleerd...


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Hahaha een letterlijke screenshot. En ik heb nergens last van :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hahaha een letterlijke screenshot. En ik heb nergens last van :Y)


    Hahaha, oeps, sorry!
    Maar het is al goed. Ik heb het probleem gevonden ><
    Ik heb een programma waarmee ik sites en zo kan vergroten en kleuren kan veranderen, et cetera, en daar heb ik vermoedelijk iets verkeerd ingesteld want als ik dat afsluit doet 'ie het gewoon. >< Al ben ik er nog niet achter wat ik daar dan verkeerd heb gedaan...
    Hij doet het in ieder geval, da's wat. ^^


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Aestimatus schreef:
    (...)

    Hahaha, oeps, sorry!
    Maar het is al goed. Ik heb het probleem gevonden ><
    Ik heb een programma waarmee ik sites en zo kan vergroten en kleuren kan veranderen, et cetera, en daar heb ik vermoedelijk iets verkeerd ingesteld want als ik dat afsluit doet 'ie het gewoon. >< Al ben ik er nog niet achter wat ik daar dan verkeerd heb gedaan...
    Hij doet het in ieder geval, da's wat. ^^

    Gebruik je Stylish? Want dat had het inderdaad kunnen zijn. Ik gebruik het zelf ook met mijn eigen gemaakte thema :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.