• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bijna thuis! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oké, ik geef het op. Ik hou van je, maar jij blijkbaar niet meer van mij.


    •*• Lululu •*•

    Door jou staat er nu een grote glimlach op mijn gezicht. Je bent de beste<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Serieus. Val dood. Ik heb twee fucking nachten niet geslapen


    26 - 02 - '16

    Mallory schreef:
    Oké, ik geef het op. Ik hou van je, maar jij blijkbaar niet meer van mij.


    Some people are art and do art at the same time

    Note to self: cornflakes zijn geen avondeten.


    I am an idiot, I move.

    Waarom moet de kat ineens zijn kop houden? Houd zelf je kop joh.


    26 - 02 - '16

    volgens mij vind hij mij ook echt leuk <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, natuurlijk ben je ons vergeten met het avondeten. En dat wijf natuurlijk weer niet. Nou, krijg toch de [insert here an insult]. Omg. Ik heb nog fucking honger, maar dat kan weer 's niet. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geweldige combinaties..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ugh, ik heb geen zin in school morgen. Hoeveel ziektebriefjes heb ik nog op overschot?


    Take me to wonderland

    Ik kan niet stoppen met denken aan jou. Je zwarte krullende haar, je boomlange gestalte, je stoppelbaardje en je bruine ogen hebben mij doen smelten. Bestaat er dan echt zoiets als liefde op het eerste gezicht?
    Wel een beetje jammer dat ik je nooit weer terug zie. :C

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 1:18 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bah, het voelt alsof het maandag is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kut internet hier. Ga nooit naast een ziekenhuis wonen, die steelt het signaal van je internet ._.


    -

    Meh. Ik heb gewoon geen zin meer. Wanneer is het eindelijk vakantie?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I am an idiot, I move.