• Albus Potter en de bloedlijn der wederkeringen



    Albus gaat naar zijn eerste jaar op zweinstein. hij dacht dat het heel leuk en makkelijk zou gaan. dat dacht hij. Albus Potter treed in de voetsporen van zijn vader, Harry Potter. maar of hij net zo dapper en slim is netels hem, weten we niet.
    Albus Potter is de middelste zoon van Harry Potter. en is een fan fiction verhaal door mij. het verhaal speelt zich af precies na de laatste moment van de laatste film van Harry Potter.

    er zitten Nederlandse Termen in om het zo realistisch mogelijk te maken. (ja ik weet.. het is een fantasie, fan fiction verhaal..) met realistisch bedoel ik, wat de karakters ook echt zouden gaan zeggen. Net als wat de proff schrijvers ook doen.




    karakters :
    -Albus Potter
    -Scorpius Malfoy ( Malfoy klinkt beter dan Malfidus (: )
    -Aeriona vonkel : betekenis; vrede ( ik weet rare betekenis maar ik vond de naam intelligent klinken XD )
    -Ralf Dilsen : betekenis; Rode Wolf


    en nog veel meer




    ong. 1000 tot 10 000 woorden per hoofdstuk (:








    http://www.quizlet.nl/stories/123956/albus-potter-en-de-bloedlijn-der-wederkeringen/

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:57 ]


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    OPGELET:

    uh.. verhaal is tijdelijk gepauzeerd.. voor en dag of.. 7.. ( sorry ik kan er niets aan doen, te veel schoolwerk =( ) maar de hoofdstukken 1 t/m 12.. denk ik.. zijn er. dus genoeg leesvoer voor de komende 7 dagen (:


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    ik heb minstens 1 co auteur nodig om de verhaal een beetje verzorgt en professioneel te laten uitzien. Wil je een co auteur worden? PM me met al je ideeën en suggesties ;)

    ps :
    ik ben BeezyBy ;)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 14:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••