• Ik werk dus bij de McDonalds Hengelo Westermaat, woeoeoe zoek me op allesss, no jk jk jk.
    Maar in ieder geval, eergisteren was ik werken samen met een van onze hostess en omdat het bijna koninginnedag is, delen wij kroontjes uit aan kinderen.
    Toen wilde onze hostess, C, een kroontje aan een, pak hem beet, vier-jarig meisje geven. En het meisje zei: "Ik mag niks aannemen van een turk."
    Ik bedoel, what the fack, die moeder zat gewoon naast haar en zei er niks van. En C is niet eens een turk..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat is echt onzin. Wat vertellen die ouders wel niet allemaal aan hun kinderen?:')
    Mij maakt het helemaal niet uit welke nationaliteit iemand heeft.
    Wel denk ik niet dat het kind weet wat ze nu precies zegt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:03 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kill them with fire!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Kill them with fire!


    26 - 02 - '16

    Wtf.. ;s


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Belachelijk gewoon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    oke dat slaat zo nergens op, 1 het is freaking mcdonalds, kijk als het op straat was, nee zelfs dan niet kijk als C een oude pedofiele man was op straat oke dan snap ik het maar ik neem ngewoon even aan dat C dat niet isXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat ouders hun kinderen deze dagen aanleren. Ik sta er serieus versteld van.


    Take me to wonderland

    Jaimes schreef:
    Kill them with fire!
    En een beetje gif :')


    Some people are art and do art at the same time

    ''Ow gelukkig! Ik mag namelijk niks geven aan arrogante kut kinderen.. En oh ja, sinterklaas bestaat niet, heb een fijne dag verder''


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    What the fuck. Vreselijk


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Licet schreef:
    ''Ow gelukkig! Ik mag namelijk niks geven aan arrogante kut kinderen.. En oh ja, sinterklaas bestaat niet, heb een fijne dag verder''
    HAHA, eigenlijk hadden we dat moeten zeggen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind het vooral erg dat die ouders hun kind zo opvoeden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ken het, hoor. Mijn broertje voedt zijn kinderen ook al op met racisme, en daar stoor ik me echt aan. De oudste is nog geen 1,5 jaar, maar m'n broertje is er echt al mee bezig hoe hij tegen buitenlanders moet doen en inderdaad dat hij ook niks aan mag nemen en dergelijk. Ik vind dat erg, en heb er ook al iets van gezegd, maar meer kan ik niet doen, aangezien iedereen zijn/haar eigen opvoeding heeft. Het is en blijft in ieder geval echt schandalig.

    Soms vraag ik me ook echt wel af waar het heen gaat met de wereld hoor. Tegenwoordig lijkt een simpele dankjewel al teveel bij die kleine kinderen wanneer ze iets krijgen in de winkel of bijvoorbeeld van de slager. Dat krijgen we vaak te horen, aangezien Thomas altijd dankjewel zegt wanneer hij iets krijg. Dat is een simpele beleefdheidsnorm waar ik veel waarde aan hecht en hem al van heel klein heb aangeleerd te zeggen. Dan hoor je iedereen van, awww maar dat is schattig. Ik kijk ze zo aan van O.o en zeg dan: nee, dat is meer dan normaal dat hij dankjewel zegt. En dan krijg je te horen dat dat dus niet meer zo normaal is dat er nog dankjewel gezegd wordt door die kleintjes.

    Nope, beleefdheidsnormen lijken stilletjes aan de wereld te verlaten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Pfffft. Wat belachelijk. Domme lui.
    Ik stoor me echt mateloos aan die racistische, niet nadenkende mensen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tempesta schreef:
    Ik vind het vooral erg dat die ouders hun kind zo opvoeden.


    jaa , indd !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa