• Ik werk dus bij de McDonalds Hengelo Westermaat, woeoeoe zoek me op allesss, no jk jk jk.
    Maar in ieder geval, eergisteren was ik werken samen met een van onze hostess en omdat het bijna koninginnedag is, delen wij kroontjes uit aan kinderen.
    Toen wilde onze hostess, C, een kroontje aan een, pak hem beet, vier-jarig meisje geven. En het meisje zei: "Ik mag niks aannemen van een turk."
    Ik bedoel, what the fack, die moeder zat gewoon naast haar en zei er niks van. En C is niet eens een turk..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind het vreselijk. Ik heb echt een hekel aan voorordelen, maar het gebeurt zovaak. Dat kind weet waarschijnlijk niet eens wat ze zegt, de ouders vertellen onzin. Waarom? Omdat mensen met een Turkse nationaliteit of een andere huidskleur hebben zogenaamd veel herrie schoppen. Alsof blanke mensen dat niet doen! Er wordt gewoon geen aandacht aan besteed omdat ze anders hun "soortgenoten" zwart maken. En o nee, dat willen ze niet.
    Ik zelf ben blank, maar ik heb echt niets tegen mensen met anderen huidskleuren/ nationaliteiten. Misschien komt dat omdat ik op een Europese school zit dat ik hier anders over denk.. Maar dit vind ik niet kunnen, wat kunnen zei er aan doen dat ze toevallig een andere huidskleur hebben? Om daarop te worden veroordeelt vind ik gewoon niet kunnen.


    •*• Lululu •*•

    Dat slaat inderdaad nergens op. Wat dat kind niet allemaal te horen heeft gekregen van haar ouders.


    I still think of the guitar bible.

    Licet schreef:
    ''Ow gelukkig! Ik mag namelijk niks geven aan arrogante kut kinderen.. En oh ja, sinterklaas bestaat niet, heb een fijne dag verder''

    En Sinterklaas komt oorspronkelijk uit Turkije, dus dan mag ze ook niks aannemen van sinterklaas

    Maar echt, die kinderen van tegenwoordig, respect is ver te zoeken

    Olympique schreef:
    (...)
    En Sinterklaas komt oorspronkelijk uit Turkije, dus dan mag ze ook niks aannemen van sinterklaas

    Maar echt, die kinderen van tegenwoordig, respect is ver te zoeken


    Die is briljant :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jaimes schreef:
    Kill them with fire!


    Let's get to business.

    Die ouders moeten eens flink wakker worden geschud.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Faith in humanity destroyed.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je kan dat kind niks kwalijk nemen, die kopiëert alleen het gedrag van haar ouders.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Licet schreef:
    ''Ow gelukkig! Ik mag namelijk niks geven aan arrogante kut kinderen.. En oh ja, sinterklaas bestaat niet, heb een fijne dag verder''


    Dat zou echt een geweldig antwoord geweest zijn! (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    What the... Die ouders... :l


    Caution first, always.

    Wat is dit nou voor een bullshit? Jezus hey.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn moeder heeft zulke gevallen ook al op haar opvang, dat zijn kinderen van 2-4 jaar oud. Er was hier een zwarte man aangereden door een trein, hij liep dronken op de rails en toen zei een kind van drie: 'Het is zijn eigen schuld, had hij maar niet zwart moeten zijn.' en zulke dingen. Nou, dat kom dus echt niet van het kind zelf af. Ouders moeten tegenwoordig echt naar opvoedkampen gestuurd worden want over 20/30 jaar is onze maatschappij niets meer waard zo.


    Your make-up is terrible

    Capricious schreef:
    Die ouders moeten eens flink wakker worden geschud.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Junns schreef:
    Faith in humanity destroyed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Can't blame the child.
    Ik had dat ook wel eens gehad in het verleden. Sam > geen Arisch uiterlijk > bingo.
    It's saddening, really :'].


    No growth of the heart is ever a waste