• RevAnge




    A blijft nog steeds een groot geheim. De liars zijn er na enkele jaren nog steeds niet in geslaagd om het hele mysterie rond Alison te ontmaskeren. Jarenlang hebben ze met z’n vieren geprobeerd om de moord rond Ali op te lossen maar steeds leken ze te botsen op doodlopende straatjes. Uiteindelijk besloten ze om het hele gebeuren op te geven, maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat A de meisjes zomaar met rust laat. De meisjes worden daarentegen nog steeds bedreigd maar willen desondanks verder gaan met hun leven. Hun wegen splitsen dan ook wanneer ze hun droomman ontmoeten, samenwonen, trouwen, kinderen krijgen of hun droomjob weten te veroveren. Stilletjes aan raken ze elkaar uit het oog en proberen allemaal hun leven op te bouwen met de hijgende adem van A in hun nek. We zijn nu vele jaren later en alle liars hebben dan ook hun droomman gevonden en een heel leventje opgebouwd. Hun kinderen zijn allemaal opgegroeid tot echte tieners en beetje bij beetje komen deze ook te weten wie A nu eigenlijk is en wat deze persoon te maken heeft met hun moeders. Iedereen verblijft nog steeds in Rosewood maar de jongeren kennen elkaar niet echt. Het enige dat ze van elkaar weten is dat hun moeders vroeger bevriend waren en ze zullen elkaar dus ook enkel maar toeknikken of naar elkaar zwaaien als ze elkaar tegenkomen in de gangen van Rosewood High. Echter door hun ontdekking komen de jongeren weer samen en zinnen ze op wraak. Hun missie is dan ook om A te ontmaskeren. Maar hoe zal dat gebeuren? Ontstaan er vriendschappen? Of misschien liefde? Zullen ze erin slagen of zullen ze net zoals hun moeders het slachtoffer worden van deze persoon?

    Rollen:

    Kinderen Aria Montgomery en Ezra Fitz (max. 2 – 3 jongeren) :
    - Samantha Jane Fitz - Frodo
    - Sydney “Syd” Fitz - Catesby
    - Daphne Arizona Fitz - Everdeen

    Kinderen Hanna Marin en Caleb Rivers (max. 2 – 3 jongeren):
    - Nathan Jake Rivers - Lirio
    - Amber Mae Rivers - Witches

    Kinderen Spencer Hastings en Toby Cavanaugh (max. 2 – 3 jongeren):
    - Anthony Samuel Cavanaugh - Ademir
    - Emma Cathlynn Cavanaugh - Sibyllin

    Kinderen Emily Fields en Paige McCullers (max. 2 – 3 jongeren):
    - Isiz Rileigh Blackthorne - Bran
    - Robin Fields - LEVEL

    Regels:

    - Minimaal vijf regels per post.
    - De naam van je personage vermelden boven je post.
    - Als je off-topic gaat, liefst tussen haakjes.
    - Niet te lang off-topic gaan. Als je zo nodig wat wil bespreken met een andere deelnemer doe dit dan via gastenboek of privébericht.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Een personage kan niet opeens dood gaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Hou het alsjeblieft realistisch.
    - Geen Mary Sues.


    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21 jaar):
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topic 01

    Praattopic

    ! Enkel Sibyllin of Ik mogen nieuwe speeltopics aanmaken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:14 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ja dat wist ik :'p maar ik bedoelde gewoon dat het eventueel ook mogelijk is dat iemand een jongen aanmaakt voor één van de andere personages. :'D
    Maar idd, we kunnen beter zorgen voor een evenwicht.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Welja, maar het was een tipje :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik meld alvast dat ik er vanaf volgende woensdagmiddag tot zaterdagmiddag niet ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geen kandidaten meer? Anders kunnen we gewoon al beginnen en dan kunnen er nog steeds mensen bijkomen? :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Dat vind ik ook goed ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb Isiz' achternaam verandert naar Blackthorne en ze is geen adoptiedochter meer, maar een pleegdochter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Topic numero uno

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:00 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Waarom heeft Sam eigenlijk Lockwood als achternaam :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    Waarom heeft Sam eigenlijk Lockwood als achternaam :') ?


    Ohmygoood :'D helemaal vergeten dat ze al een achternaam heeft. Soms kan ik echt zo dom zijn..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zou ik nog een kind van Emily en Paige mogen zijn, of zit alles al vol?


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Nee, je kan nog een kind van Emily en Paige reserveren :'D Maar liefst zou dit wel een jongen moeten zijn zodat het de balans jongens-meisjes weer een beetje in evenwicht is :').


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik zou wel graag willen weten of er nog een broer of zus komt, aangezien ik zo een post wil maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil dan een jongen reserveren van Emily en Paige reserveren!
    Ik maak 'm zo!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:28 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Rol: Adoptiezoon Emily en Paige
    Naam: Robin Fields
    Leeftijd (17-21 jaar): 18 jaar, hij is jarig op 18 december
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Robin is geadopteerd toen hij 2 jaar oud was. Zijn vader overleed en zijn moeder kon niet voor hem zorgen. Alhoewel hij wel nieuwsgierig is naar zijn afkomst, heeft hij geaccepteerd dat hij geadopteerd is. Hij houdt ontzettend veel van zijn ouders, en vind het fijn dat hij nu daar woont.
    Robin is een vriendelijke jongen, en hij doet uit principe aardig tegen iedereen, maar wat niemand weet behalve zijn beste vriendin Melanie is dat hij veel geheimen heeft. Zo heeft hij relaties gehad met leraressen én leraren. Dat is ook zijn waar hij mee worstelt; hij wordt tot allebei de sekse aangetrokken. Daarnaast heeft vorig jaar dingen gedaan zoals stelen, drugs gebruiken en veel te veel drinken. Hij is daar nu een beetje overheen, maar hij vind het moeilijk om van de drugs af te komen.
    Robin is een populaire jongen, hij heeft veel vrienden en gaat graag uit, maar de enige die hij 100 procent vertrouwd is Melanie.
    Uiterlijk:



    Robin heeft zwart haar, zijn ogen zijn opvallen blauw. Hij is 1.89 en gespierd. Hij is een beetje getint, maar niet heel erg. Zijn tanden zijn wit en staan recht, hij heeft volle lippen.
    Extra: Robin heeft een vriendinnetje, Sammie, ze is een prachtige latino. Hij is erg verliefd op haar en ze zijn vaak samen, mensen noemen ze ook wel 'the perfect two' omdat ze qua innerlijk én uiterlijk bij elkaar passen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:15 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    What's with the imaginary boy/girlfriends? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.