• ik heb vdaag de dvd van tokiohotel gekogt...
    ik helemaal blij....
    maar ik lees overal dat je 3 cd's krijgt maar ik kreeg er maar 1tje
    en daar staan die stukken niet op die ik op youtube zie van die stukjes enzz


    balub ^^.

    3 cd's....??:8 nee.. 2.... een met allemaal stukjes van THtv enzo... en een met eigenlijk alleen intervieuws....xD...teminste heb ik...xD^^

    Sicksick sick sick sick word ik van ál die topics die hierover geopend worden. Sorry, maar ben het kinda beu --' [/rothumeur]

    Sicksick sick sick sick word ik van ál die topics die hierover geopend worden. Sorry, maar ben het kinda beu --' [/rothumeur]

    Ik ook. =='
    Tokio Hotel is niet het enige in jullie leven.

    als jullie dat vvinden zet er dan geen reactie bij...!
    ik wil gwn weten wat ik nu moet doen duzz


    balub ^^.

    als jullie dat vvinden zet er dan geen reactie bij...!
    ik wil gwn weten wat ik nu moet doen duzz


    Jaa, ik vind het ook dat hun niet moeten reageren als ze die TH topics beu zijn ><

    Uhm, ik dacht dat je maar 2 cd's maximaal kon krijgen? xD
    Op de 2e cd staan de meeste (bijna alles gewoon) Youtube beelden ;)


    Let the Night embrace you

    (...)

    Jaa, ik vind het ook dat hun niet moeten reageren als ze die TH topics beu zijn ><


    Wat zij zegt.

    (...)

    Jaa, ik vind het ook dat hun niet moeten reageren als ze die TH topics beu zijn ><


    mee eens....!;)

    euh. Uu hebt de gwne versie gekocht, en dan hebt ge nog de deluxe, en die heeft 2 cd's, maar die kost ook wel meer, maar een dvd met 3 cd's, die is er niet.. alleen nog een versie met een t-shirt van ToHo erbij, maar ik denk nii dat ge die in de gwne winkels kunt kope die versie...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het enige wat ik weet is dat Julie ook die dvd had besteld en dat er stond dat ze er 3 cd's bij kreeg, maar ze er maar 2 kreeg :').
    That's it.


    I recycle my thoughts.

    juah ik dacht ook dat je gwn of 1 cd of 2 cd's had xD
    mja annyways ik ga hem nog krijgen xD


    A Noble was Born in Chaos

    mijne was oowk maar 22 eurii


    balub ^^.

    Mijn snapt hem, je hebt niet het deluxe packet und het zijn maar 2 dvd's


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Ik ook. =='
    Tokio Hotel is niet het enige in jullie leven.


    OMG ?! Like als je er ziek van word dan klik je gewoon weg btw daar is dat handig rode knopje voor in de rechter boven hoek ^^ wel iets handig !!!

    en Btw wat zou jij te zeggen hebben over wat zij wel of niet vraagt !!!!???
    Weet je sicksick sick sick wordt ik van die reacties van "Omg Tokio hotel freak omg wat voor een vraag is dat ?" Weetje je zegt dat tokio hotel niet je leven is , dus daaruit lijd ik dat jij een th hater bent?? nou weetje wat ik mij afvraag ?Neeh wel waarom jullie hier dan op het tokio hotel forum rondneuzen? o.O en als je zegt (heb ik dus eens gehoord) van jha ik vindt het grappig om te zien hoe zielig jullie reageren dan zeg ik van : "Like no hard feelings maar... Geen leven ofzu???? -.-"

    en btw no hard feelings hoor just my opinion! ^^

    xXx(H)

    als jullie dat vvinden zet er dan geen reactie bij...!
    ik wil gwn weten wat ik nu moet doen duzz


    Go jij! *maakt vaag dansje* je hebt gelijK! =D

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    haha trots heid:P


    balub ^^.