• Alhoewel ik echt niet het type dat snel een legging zal dragen heb ik er laatst toch eentje gekocht. Ik zag het liggen en MOEST het gewoon hebben (was maar €10 trouwens). Ik weet dat vele van jullie nu waarschijnlijk iets zullen hebben van "een legging is geen broek" maar whatever, ik ben er echt tevreden mee, en het zit echt super comfy! :')



    Dus wie heeft hier ook leuke leggings? Of andere leuke aankopen gedaan?

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Awesome! c:
    Nouja, ik heb vandaag een fotoshoot gehad. Ik heb onlangs niet echt grote aankopen gedaan, dus. :'D


    26 - 02 - '16

    Zolang je je butt niet ziet, dan vind ik dat een legging prima kan :Y)

    Gaaf!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    Zolang je je butt niet ziet, dan vind ik dat een legging prima kan :Y)

    Gaaf!


    Nee je ziet het niet, het is echt wel goede kwaliteit :3
    Het enige nadeel van een legging is dat je de vorm van je ondergoed er altijd door blijft zien.. Wel jammer, maar dan draag ik meestal gewoon een iets langer shirt.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:50 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    Nee je ziet het niet, het is echt wel goede kwaliteit :3
    Het enige nadeel van een legging is dat je de vorm van je ondergoed er altijd door blijft zien.. Wel jammer, maar dan draag ik meestal gewoon een iets langer shirt.

    'k Zou dat echt niet durven dragen :'D Dan voel ik me zo'n sprietje. Maar het staat vaak wel stoer met zo'n langer shirt ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    Zolang je je butt niet ziet, dan vind ik dat een legging prima kan :Y)

    Gaaf!


    Agreed


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is niet helemaal mijn smaak maar als jij er maar blij mee bent (:


    I still think of the guitar bible.

    Erg leuke legging. (: Ikzelf draag ze graag, maar weinig omdat ik ze niet kan combineren. Rokjes zitten me gewoon niet lekker en een lang shirt vindt mijn moeder niks.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik draag altijd leggings. Ideaaal. Die kut panty's gaan altijd kapot en ik voel me daar ook niet comfortabel in, net zoals in broeken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stoer! (Zolang je achterwerk niet te zien is inderdaad). Waar haal je zoiets?


    You are beautiful, you are love.

    Je kan er wel een lange bloes over heen aan doen, zodat je geen vorm van je ondergoed ziet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Folklore schreef:
    Stoer! (Zolang je achterwerk niet te zien is inderdaad). Waar haal je zoiets?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    veatt ! (:

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 12:10 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Echt superleuk!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben niet zo'n fan van leggings, maar deze vind ik wel leuk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik hou van leggings, maar ik vind het vervelend dat je mijn kont nogal kunt zien.. :')
    Ik draag ze alleen maar tijdens het weekend ;3


    •*• Lululu •*•