• Weetje waar ik langzamerhand schijtziek van word?
    Het lijkt wel of Tokio Hotel alles eerst aan ons moet vragen.Waarom heeft iedereen commentaar op bill en tom? Als hij zijn Tanden recht wil hebben dan doet hij daar wat aan,En bill blijft bill met een mooiere gebit veranderd hij héus niet!én waarom zou het iets met Amerika te maken hebben dan?Het wordt meteen bij de Amerikanen in de schoenen geschoven,Ik vind dit echt te laag voor woorden.Een voorbeeld,Ik zou ook niet 10 jaar lang met het zelfde kapsel rond lopen,Maar als bill eens wat anders doet heeft hij meteen gezeik aan zijn hoofd>.< Laat ze toch,Het gaat toch om muziek? Oh néé natuurlijk niet! Mensen geven gewoon alleen om de bandleden ¬¬
    Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen,Maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja, maar dan is het ook alleen de tekst die goed is.
    Srsly Tom speelt wel leuk gitaar maar goed is het niet. Gustav haalt het niet bij echte bands. En tja over Bill's stem heb ik het maar niet :') Want die is sowieso niet super.

    vind ik

    (...)
    dan hoor ik bij die 1 procent!!
    fuck joh! wie ben jij om te beslissen dat ze "eens nog nie zoo goed zijn"?!
    mij boeit het niet als bill nu zijn haar plots roze zou doen ofzow, oké, liever niet, ma het is maar zo dan, ik blijf hun cd's opzette enzow hoor!
    sorry hoor, ma die vond ik grof, héél die reactie!

    Ja kan best toch dat jij bij die 1 % hoort. Ik zeg toch niet van niet?

    En echt waar, na een paar lessen kun je zo alle liedjes naspelen op de gitaar enzo. De akkoorden zijn echt niet moeilijk ofzo ;)

    't kan wel mooi zijn, maar super ingewikkeld is het niet.
    Ik vond niet dat ik dat gemeen neerzette?

    (...)
    klopt, want bij tokio hotel is de muziek maar bijzaak.
    Joh, leer der mee leven of zoek gewoon een band waarbij het wel om de muziek gaat. En de muziek zegmaar ook wat beter is enzo :')

    Srsly, TH heeft echt géén super muziek ofzo. Weetje hoe simpel die liedjes zijn? x'D

    ma wtf!! stop nu verdomme toch es me Th hunne muziek uit te schelde en af te krake!
    ik vind hunne muziek zàlig goed, en kan der nii tege als iemand da hier zit af te krake en doet alsof zij weet wat wel en nii goed is! mensen verschillen nu eenmaal van smaak, you know?!
    dus moet jij hier niet effe de smaak van andere zitte afkrake!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Ja kan best toch dat jij bij die 1 % hoort. Ik zeg toch niet van niet?

    En echt waar, na een paar lessen kun je zo alle liedjes naspelen op de gitaar enzo. De akkoorden zijn echt niet moeilijk ofzo ;)

    't kan wel mooi zijn, maar super ingewikkeld is het niet.
    Ik vond niet dat ik dat gemeen neerzette?


    Bomm, niks tegen jou hoor, maar wat maakt het uit dat ze makkelijk te spelen zijn? xD Als het leuke liedjes zij vind ik het allemaal best hoor! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja, maar dan is het ook alleen de tekst die goed is.
    Srsly Tom speelt wel leuk gitaar maar goed is het niet. Gustav haalt het niet bij echte bands. En tja over Bill's stem heb ik het maar niet :') Want die is sowieso niet super.

    Ja,Eigenlijk hebben ze ook véél geluk met het beroemd zijn.Stel dat Bill mee had gedaan aan Idols,Dan had hij het echt niet ver kunnen schoppen hoor! Sterker nog,Misschien viel hij al wel meteen af tijdens zijn 1e auditie:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ja kan best toch dat jij bij die 1 % hoort. Ik zeg toch niet van niet?

    En echt waar, na een paar lessen kun je zo alle liedjes naspelen op de gitaar enzo. De akkoorden zijn echt niet moeilijk ofzo ;)

    't kan wel mooi zijn, maar super ingewikkeld is het niet.
    Ik vond niet dat ik dat gemeen neerzette?


    nja oké, hun muziek is misschien niet moeilijk, maar dat BOEIT ook niet! & net zei je nogwel dat hun muziek slécht was en dat bill niet kon zingen enzo .. :S


    Beeeeeeeesje :-)

    (...)

    Bomm, niks tegen jou hoor, maar wat maakt het uit dat ze makkelijk te spelen zijn? xD Als het leuke liedjes zij vind ik het allemaal best hoor! xD

    ja niets, maar dat geeft wel aan dat het niveau zegmaar niet heel erg hoog is.

    De muziek is niet kut ofzo :P Best leuk, maar niet super zegmaar.
    Anw dinges, je begrijpt me totaal verkeerd :')
    m'n punt was zegmaar dat het meer om de jongens gaat dan om de muziek bij veel fans. Rustig

    Ja, maar dan is het ook alleen de tekst die goed is.
    Srsly Tom speelt wel leuk gitaar maar goed is het niet. Gustav haalt het niet bij echte bands. En tja over Bill's stem heb ik het maar niet :') Want die is sowieso niet super.

    gustav zou het wel halen bij de echte bands, heb je die als es solo horen spelen? die is écht goed!
    en bill's stem vind ik wél super, maarja, dat had je waarschijnlijk al wel door -_-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    MENSEN, niet zo kinderachtig !
    Dat is dan haar mening,Daar hoeven jullie niet zo bot op te reageren !


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nah ja, ik mag mijn mening toch wel geven?
    Ik zeg niet dat bill niet kan zingen, alleen dat zijn stem niet de beste is. Live gaat het af en toe behoorlijk mis enzo. ^^ En tja, ik vínd dat het wel beter kan. Maar hij moet meer ademhalingstrainingen doen, dan komt het wel.

    MENSEN, niet zo kinderachtig !
    Dat is dan haar mening,Daar hoeven jullie niet zo bot op te reageren !


    ze gaat haar mening wel ff verkondigen alsof het allemaal WAAR is, -.-


    Beeeeeeeesje :-)

    ik schrijf ik vind ;) maar come on.
    Zou je ook fan zijn van tokio hotel als de bandleden allemaal holbewoners waren?
    de meeste fans moeten dan eerlijk nee zeggen.

    (...)

    ze gaat haar mening wel ff verkondigen alsof het allemaal WAAR is, -.-

    Weetje wat ik denk? Als je het er niet mee eens bent..Wat heb je hier dan te zoeken?Doe eens niet zo kinderachtig.Zij uit haar mening,en dat mag ze gerust!Als je niet tegen de waarheid kan klik je het maar weg ;P jeweet wel Die mooie rode kruis rechts boven in!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Weetje wat ik denk? Als je het er niet mee eens bent..Wat heb je hier dan te zoeken?Doe eens niet zo kinderachtig.Zij uit haar mening,en dat mag ze gerust!Als je niet tegen de waarheid kan klik je het maar weg ;P jeweet wel Die mooie rode kruis rechts boven in!


    spreek jezelf anders tegen :8
    eerst heb je het over een mening, & daarna zeg je zelf "de waarheid". Make up your mind ..


    Beeeeeeeesje :-)

    weetje, als het bij th om de muziek zou gaan zouden ze helemaal niet bekend zijn. Die is namelijk niet eens zo goed >.<

    het is gewoon een feit dat 99% van de fans het ook doen voor de jongens.
    Nou boeie :') Laat mensen zich maar druk maken over hun haar :') Negeren wij dat onderwerp gewoon (:


    Ámen Bomm, serieus ^^
    Hier heb ik niets meer aan toe te voegen ;-)