• Weetje waar ik langzamerhand schijtziek van word?
    Het lijkt wel of Tokio Hotel alles eerst aan ons moet vragen.Waarom heeft iedereen commentaar op bill en tom? Als hij zijn Tanden recht wil hebben dan doet hij daar wat aan,En bill blijft bill met een mooiere gebit veranderd hij héus niet!én waarom zou het iets met Amerika te maken hebben dan?Het wordt meteen bij de Amerikanen in de schoenen geschoven,Ik vind dit echt te laag voor woorden.Een voorbeeld,Ik zou ook niet 10 jaar lang met het zelfde kapsel rond lopen,Maar als bill eens wat anders doet heeft hij meteen gezeik aan zijn hoofd>.< Laat ze toch,Het gaat toch om muziek? Oh néé natuurlijk niet! Mensen geven gewoon alleen om de bandleden ¬¬
    Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen,Maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    hmpf, ik word er ook schijtziek van, ploep.
    Zowat alle fans zeiken om het minste, en grr ze worden gewoon té veeleisend. Het zit met echt te hoog, ik ben het beu. Soms schaam ik me echt als ik mensen hun teksten lees. Like, ok en ik ben dan ook een fan? Waar gaan we in godsnaam naartoe? Heel Q. is overspoeld door topics over Amerika en al die shit [sorry voor taalgebruik ^^]. Amerika veranderd de jongens heus niet, en wat is er in godsnaam verkeerd aan AMERIKA? Mensen alstublief. STOP met te denken dat ze ons gaan laten vallen, dat doet ze toch NIET. Hmpf, weet je ik ben dit alles gewoon zo beu, zo moe. Soms vraag ik me echt af waarom ik mijn tijd nog verdoe aan fan te zijn van th, ik wil niet bij zielige mensen horen [niet dat iedereen zielig is]. Ik wil niet dat mensen een emobeeld hebben over de tokio hotel fans. Like, waarom wilt iedereen persé emo/scene weet ik veel wat zijn? Ja, die mensen zijn pretty, jullie niet. Mensen uit Nederland/België hebben gewoon het gezicht niet om een emo/scene te zijn. Als je dat wél hebt, heb je geluk. Please, speel geen wannaB. Waarom schijt iedereen tokio hotel fans uit? Net daarom, ze willen wat zijn dat ze niet zijn. Het is niet omdat tokio hotel anders is, dat jullie hen moeten nadoen door emo/scene te worden >< wees orgineel.
    Haat een andere band niet. Jullie zitten steeds te zeiken dat er tokio hotel haters zijn, maar jullie zijn zelf haters van een band ><

    Ik heb er echt genoeg van, nog eventjes and I'm done!En dat allemaal dankzij jullie gedoe ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    laat haar oke? Ga mij maar afzeiken (:

    (...)
    Geloof me,als bill en tom een vriendinnetje zouden hebben,zijn ze bijna alle fans kwijt !


    Ofwel schieten de fans gewoon die vriendinnetjes naar de maan ofzo ;)

    (...)

    spreek jezelf anders tegen :8
    eerst heb je het over een mening, & daarna zeg je zelf "de waarheid". Make up your mind ..

    ja da is wel za!
    ge spreekt Uu zelf wel héél hard tege..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Njah Tugba, jij mag je mening sowieso hebben hoor maar dit is mijn mening erover; Eerst n vooral; Alle hysterische fans van nu geven gewoon niet om de muziek maar alleen om de bandleden. En tjah, TH ís weldegelijk veranderd doordat ze nu in Amerika zitten want ze zijn gewoon té braaf geworden. Voor mij zijn ze de TH van vroeger gewoon niet meer [/Again mijn mening] Aber, jij mag zeggen wat je wil, mag ik ook dus uhmm tjah i don't care about it. Je hebt naturlich wél gelijk als je dat daar zegt van die vriendinntjes hoor ;) Aber, ik weet niet hoe ik dit moet zeggen , ik heb zoiets in me hoofd maar kan het niet verwoorden.. Sorry als dit erg raar klinkt maar heb juist heel erg veel wiskunde achter de rug snapje --'

    Mensen Kijk, dit is ook weer een voorbeeld,Sommige mensen zijn zo kinderachtig en zo te snel op hun teentjes getrapt dat ze meteen gaan schelden en zo,Ik kan hier niet eens even een topic maken over wat ik denk en wat ik met jullie wil delen,Geef toe,Vinden jullie het zelf ook niet te laag voor woorden?


    Pictures fade away, but memories are forever

    laat haar oke? Ga mij maar afzeiken (:


    Waha ik vind jouw hieroo zo droog --' x]

    Als dit discussiëren maar gezellig blijft, hè jongens :'D!


    I recycle my thoughts.

    Hm ja ik let al op ;)

    Mensen Kijk, dit is ook weer een voorbeeld,Sommige mensen zijn zo kinderachtig en zo te snel op hun teentjes getrapt dat ze meteen gaan schelden en zo,Ik kan hier niet eens even een topic maken over wat ik denk en wat ik met jullie wil delen,Geef toe,Vinden jullie het zelf ook niet te laag voor woorden?

    Nou, als ik mijn mening ook even mag geven..
    Ik vind eerlijk gezegd dat jij ook een beetje té overdreven reageert. Like, mensen geven hier hun mening ja. Als ze het niet met jouw mening eens zijn, laat het dan zo. Ieders mening verschilt. Meningen zijn geen feiten dus lijkt het me onlogisch zo te reageren op meningen van iemand.
    Dat laatste stukje was algemeen =)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Nou, als ik mijn mening ook even mag geven..
    Ik vind eerlijk gezegd dat jij ook een beetje té overdreven reageert. Like, mensen geven hier hun mening ja. Als ze het niet met jouw mening eens zijn, laat het dan zo. Ieders mening verschilt. Meningen zijn geen feiten dus lijkt het me onlogisch zo te reageren op meningen van iemand.
    Dat laatste stukje was algemeen =)


    Woow... Ik moest dat 3 keer overlezen voor dat ik het begreep! xD

    Meningen
    Meningen
    Meningen


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Nou, als ik mijn mening ook even mag geven..
    Ik vind eerlijk gezegd dat jij ook een beetje té overdreven reageert. Like, mensen geven hier hun mening ja. Als ze het niet met jouw mening eens zijn, laat het dan zo. Ieders mening verschilt. Meningen zijn geen feiten dus lijkt het me onlogisch zo te reageren op meningen van iemand.
    Dat laatste stukje was algemeen =)

    Ja,je hebt wel gelijk U_U Ik zal er mee opletten;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    weetje, als het bij th om de muziek zou gaan zouden ze helemaal niet bekend zijn. Die is namelijk niet eens zo goed >.<

    het is gewoon een feit dat 99% van de fans het ook doen voor de jongens.
    Nou boeie :') Laat mensen zich maar druk maken over hun haar :') Negeren wij dat onderwerp gewoon (:


    Ik weet ni zo goe of het wel écht voor de mooie jongens is. :) Akkoord: De muziek is zoals anderen, Goed. Maar, die jongens hebben gewoon een speciaal uiterlijk. Ik denk da gewoon veel mensen ne klik krijgen in hun hoofd van: Die zijn speciaal. Ik denk eerlijk gezegd da het zo is.


    En voor de rest ben ik ook akkoord dat ni alles de schuld is van dat o zo domme, stomme en lompe Amerika. :)


    007

    (...)
    Ja,je hebt wel gelijk U_U Ik zal er mee opletten;)

    Oké =D. Tsja, laat ik maar even op het topic reageren ipv de reacties.
    Nou, ik denk dat iedereen die TH fan is/was natuurlijk ook wel een beetje fan was omdat de jongens er nou zo uitzien. Ja, logisch, maar nu ze ook maar één ding veranderen beginnen er wel veel mensen te zeuren eerlijk gezegd.
    Ik bedoel, ik beslis niet of Bill zn haar nou recht overeind moet zetten, of even lekker naar beneden moet laten hangen.
    Dat is hetzelfde alsof iemand die ik niet persoonlijk ken even tegen mij gaat zeggen dat ik mn haar eraf moet scheren =).


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Oké =D. Tsja, laat ik maar even op het topic reageren ipv de reacties.
    Nou, ik denk dat iedereen die TH fan is/was natuurlijk ook wel een beetje fan was omdat de jongens er nou zo uitzien. Ja, logisch, maar nu ze ook maar één ding veranderen beginnen er wel veel mensen te zeuren eerlijk gezegd.
    Ik bedoel, ik beslis niet of Bill zn haar nou recht overeind moet zetten, of even lekker naar beneden moet laten hangen.
    Dat is hetzelfde alsof iemand die ik niet persoonlijk ken even tegen mij gaat zeggen dat ik mn haar eraf moet scheren =).

    Agree.
    x


    ok