• hallo,
    ik ben een meisje van 13 jaar maar ik draag eigenlijk nooit make-up,
    toch niet naar school, heel af en toe met een feestje of als ik naar de stad ga.
    Ik vind het wel mooi, maar mag het eigenlijk niet van thuis en dat is ook altijd zo een gedoe als het uitloopt enzo.
    Nagellak gebruik ik eigenlijk ook zelden.
    Maar nu, er zijn zo veel 13jarige shminkpoppen,
    ik ben toch niet de enige naturel? ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nee, dat ben je zeker niet.:'D


    everything, in time

    tuurlijk niet =P
    toen ik 13 was droeg ik nooit make-up
    pas op mijn 14e ben ik echt mascara gaan gebruiken
    en nu ik 15 ben gebruik ik emo make-up x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben bijna 15, en ik draag ook amper make up, alleen wat oogpotlood en mascara.
    Als jij er zin in hebt, en als jij het mooi vind, moet je er aan beginnen, en anders wacht je gewoon nog even.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Lol, er zijn er zat die geen make-up dragen.
    En als je een beetje make-up op doet ben je nog geen 'schminkpop' zoals jij dat zegt (aA) Ik bedoel; Ik draag altijd standaard beetje mascara, anders zie je mijn wimpers niet en heb ik kippenoogjes, dan ben ik toch nog geen barbie?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben (nog) 13 maar ik draag allen mascara en eyeliner onder mijn ogen :3
    en heel soms een poedertje als ik er een beetje bleek uit zie :Y)
    Maar er lopen idd wat barbie poppen rond (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik gebruik wel make-up en ik ben 14, maar heel erg naturel. Alleen een concealer om mijn wallen wat weg te werken en een laagje mascara, wat mijn vriendin nooit ziet, zegt ze, haha (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 20:46 ]


    wth.

    Tja, ik vind alleen oogpotlood en mascara wel mmoi,
    maar er zijn velen met ook oogschaduw enzo, dat vind ik wel wat overdreven voor school.
    Maar ik zou het wel graag willen, maar mag niet.
    & wsl zou ik een echte kluns zijn met die mascara. :$
    Toch nog maar ff wachten jaa. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik ben 15 en heb echt bijna nooit make-up op. Eigelijk alleen met feestdagen en met verjaardagen thuis. Wel bijna altijd nagellak , maar ander voel ik me kaal x] Maar als jij daar geen zin in hebt , moet je het ook niet doen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    & nee, tuurlijk ben je dan geen barbie, dat bedoelde ik niet. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Progeny schreef:
    Nee, dat ben je zeker niet.:'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mimiee schreef:
    Tja, ik vind alleen oogpotlood en mascara wel mmoi,
    maar er zijn velen met ook oogschaduw enzo, dat vind ik wel wat overdreven voor school.
    Maar ik zou het wel graag willen, maar mag niet.
    & wsl zou ik een echte kluns zijn met die mascara. :$
    Toch nog maar ff wachten jaa. (;

    het is ook gedoe hoor dat elke ochtend erop doen en in de avond eraf halen.
    later kan je altijd nog gaan gebruiken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mimiee schreef:
    Tja, ik vind alleen oogpotlood en mascara wel mmoi,
    maar er zijn velen met ook oogschaduw enzo, dat vind ik wel wat overdreven voor school.
    Maar ik zou het wel graag willen, maar mag niet.
    & wsl zou ik een echte kluns zijn met die mascara. :$
    Toch nog maar ff wachten jaa. (;


    Oogschaduw? Ligt eraan wat voor. Een mooie naturel tint zoals bruin of beige ofzo gaat wel, maar als je aan komt zetten met smokey eyes of paars en dan niet alleen je ooglid maar ook verder tot net onder je wenkbrauw enzo.. Dán is het wel te overdreven, maar een beetje bruin ofzo niet hoor.

    Trouwens, vind je rouge en lippenstift/lipgloss dan ook te overdreven?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oogschaduw? Ligt eraan wat voor. Een mooie naturel tint zoals bruin of beige ofzo gaat wel, maar als je aan komt zetten met smokey eyes of paars en dan niet alleen je ooglid maar ook verder tot net onder je wenkbrauw enzo.. Dán is het wel te overdreven, maar een beetje bruin ofzo niet hoor.

    Trouwens, vind je rouge en lippenstift/lipgloss dan ook te overdreven?

    hahahaa dat wat je zei met die ogen doe ik juist x) niet tot onder mijn wenkbrauw maar wel mijn oogleden.
    ach ik vind het mooi dusja (aa)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Neehh, ik ben 14 en draag alleen foundation en dat om mijn puistjes te verbergen, maar de puistjes worden nu minder dus ik doe nu best wel weinig foundation. (:


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StillBored schreef:
    (...)
    hahahaa dat wat je zei met die ogen doe ik juist x) niet tot onder mijn wenkbrauw maar wel mijn oogleden.
    ach ik vind het mooi dusja (aa)


    Haha, ik kan het moeilijk uitleggen, ik zoek even voorbeeldjes;
    (Van minst naar 'erger')




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.